Je nadherne nastupovat do prazdnej T3 na posilovej 14. Taketo vyluky sa mi pacia. Konecne dobry interval
Iste sa ten pocit neda porovnat s nutkanim studenta nastupit do prazdnej 39 hoci aj opacnym smerom
Pridam sa k vlakovej teme. IC Hron som malo pouzival aj ked som mal Junior kartu. Za rovnaku cenu som mal rychlejsi autobus s lepsim vyberom. Nie som viazany na jeden cas. Je smiesne ze TN nema IC, kym usek BB - ZV bez priplatku vyzaduje navyse vymenu lokomotivy.
Aj Horehronca vyuzivam uz len ked idem s bicyklom. Dalsia blbost. Od 15.6. su nove pravidla pre batozinu, ale listok sa stale neda kupit, len vo vlaku
Iste sa ten pocit neda porovnat s nutkanim studenta nastupit do prazdnej 39 hoci aj opacnym smerom
Pridam sa k vlakovej teme. IC Hron som malo pouzival aj ked som mal Junior kartu. Za rovnaku cenu som mal rychlejsi autobus s lepsim vyberom. Nie som viazany na jeden cas. Je smiesne ze TN nema IC, kym usek BB - ZV bez priplatku vyzaduje navyse vymenu lokomotivy.
Aj Horehronca vyuzivam uz len ked idem s bicyklom. Dalsia blbost. Od 15.6. su nove pravidla pre batozinu, ale listok sa stale neda kupit, len vo vlaku
Papyr
Na Slovensku vas obdobna cesta (103 km vlakom IC alebo EC) vyjde na 333 Sk v prvej a 222 Sk v druhej triede. Ani slovenska KMB vam nepomoze, lebo sa nevztahuje na IC+EC, kde treba doplatit 80 Sk, takze modelovy priklad 103 km:
2. trieda 103*20/19+80 = 188,40 Sk
1. trieda 103*20/19*1,5+80 = 242,60 Sk
A to este ZSSK pindaju, ze IC+EC su "vlaky pre kazdeho"....