Reply on: J #17101:
Tak, tak... Ani ja nemám sklony udávať vodičov. Mám zásadu, že ak mi niečo vadí, tak si to s dotyčným vydiskutujem osobne.U nás je taký zvyk (samozrejme neplatí 100%-ne), že vodiči na konečnej vyjdú pred autobus a fajčia na voľnom priestranstve obratiska. Len občas vidím niekoho fajčiť na konečnej vo vozidle, no počas jazdy si dovolím tvrdiť, že je to takmer vylúčené.
Nooo... ak mi bude dopriate, tak presne o dva týždne oslávim 21. rok života (a hneď na to sa odoberiem na výlet do BA ). Takže s tým fajčením za volantom som sa stretol pomerne nedávno.
Z
Ad:Turbo/Karosa/kabina
Mam maly postreh z vikendoveho "vyjazdu do terenu".
Jedna sa o kratke draciky konkretne. Hovorila som vcera s kolegom, jazdiacim kratkeho dracika a potvrdzuje sa mi hypoteza-je obrovsky rozdiel medzi kratkym a klbovym dracikom. Klbovym sa aspon trosku podarilo "zachovat" pracovisko vodica na znesitelnej urovni v letnych horucavach-vo vacsine kratkych je v tychto teplach v kabine neznesitelne-fuci tam horuci vzduch, kabina-ako aj zadna cast busu nad motorovym priestorom-je prehriata a vodic ma co robit, aby nekolaboval-ako sa to minule takmer komusi v kratkom draciku stalo