Toho sa bojim, tie kosicke uz ako-tak funguju ? Ale vazne: Z mojho pohladu (to ovladanie som videl) je ovela jednoduhsie si hodit ciel do BUSEcka ako do EMTrestu.
Tak pokiaľ s tým máš systematickú skúsenosť, Tvoj názor Ti brať nebudem. Ja som to videl v Ke na MHD v praxi, čo a ako sa tam môže zadávať ? Nehovoriac o tom, že do Ba môže ísť úplne nová generácia oproti tým košickým palubákom.
Ty si cely cirkus ? Jedna vec sú technické parametre systému a druhá vec je funkčnosť v praxi. Pri verejnom obstarávaní Emtest hypoteticky ponúkne oveľa viac možností a v lepšej kvalite ako konkurencia, ale ponuku odmietneme, lebo "to v praxi nebude fungovať a ostatní dopravcovia sú s emtestom nespokojní?"
K tej farebnosti len toľko že kombináciou farieb, jasu a kontrastu ide docieliť to, že v noci bude ten display svietiť oveľa menej ako dnešné buse (napr čierne pozadie a biele písmo; príklad viď dva default režimy na gps displayi). Za to tých výhod mi ponúkne oveľa viac, napr. cez deň mi stačí oveľa kratší čas pohľadu na tú obrazovku, nehovoriac o tom, že napr. farbou možno odlíšiť zastávku stálu a na znamenie, čo sa dnes z PP nedozvieš...
K tej veľkosti, stačí aby si sa tento víkend zastavil za vodičmi posilovej 31tky, ktorí museli počas jazdy medzi Račianskym a Trnavským mýtom do palubáku ťukať kód cieľa, resp. prehadzovať spoj.
Byt na tvojom mieste, po druhom pokuse a naslednom "zarucani" geronta by som si nasadil sluchadla a ignoroval - pokial by ta napadol, mal by problem on, ty by si mal maximalne nejaku tu modrinu ?
EM-test je možno modernejší, ale zatiaľ nepresvedčil. Prevádzkovatelia dopravy na Slovensku, ktorí ho majú, naňho nadávajú, stále niečo nefunguje, hlavne komunikácia s informačným, tarifným a komunikačným systémom, v čom BUSE nemá problém. Zo skúsenosti prevádzkovateľa hovorím, že radšej staršie a úplne funkčné, než moderné, na ktorom každú chvíľu technici niečo opravujú, dolaďujú. DPB už v minulosti bol dvakrát taký pokusný králik, na ktorom si dodávateľ dolaďoval dodané zariadenie: najprv to bola domáca DRAHUŠA, ktorá fungovala dobre len v laboratórnych podmienkach a potom BOSCH.
Keď si taký aktívny a moc zvedavý, kontaktuj firmu FS Software. Lenže oni majú na svoje produkty autorské práva a asi to nedajú hocikomu zadarmo, aby to ďalej šíril.
Ona zaútočil, Ty si sa bránil + boli tam aj svedkovia, vodič to tiež určite musel vidieť. Tak by som to ja uzavrel. Lenže aj tak si vinný - to slovo si napísal "vynny", ako keby si sa neučil po slovensky ?
Myslíš, že sa vyberie taký, ktorý bude poskytovať menej funkcií ako súčasný? O tom dosť pochybujem. Ale (nielen) s tebou je o tom zbytočné diskutovať. ?
Dnes som mal mensi (slovny) incident s jednym starym dedom. Nastupoval prednymi dverami, ja som sedel v predu pri dverach v Sor nb18, takze miesto iba pre jedneho cloveka. Vedla mna dvojka bola obsadena. A za mnou boli 4 volne miesta. Pan na mna kukol zabrblal aby som ho pustil som pokrutil hlavou a ukazal som mu za mnou volne miesta, druhy krat tez zabrblal, zase som pokrutil hlavou. No a na 3 krat zreval na cely autobus a uz zacal dvihat palicu Tak som ho pustil nech je klud. Chcem sa opytat, kebyze ma napadne bud palicou alebo inak a by som sa ubranil napr. ze mu tu palicu vythnem z ruky a on padne na zem a nieco si nedajboze zlomi tak som vynny? musel by som preplacat jeho liecbu? Lebo len preto som nezakrocil, lebo nestoji mi to za to platit daco kvoli starym dementom. Tak sa pytam aby som nabuduce vedel co robit
irizar
No a tak si gerontoteroristu posilnil v jeho bohorovnej viere že on je niečo extra a môže si niečo podobné dovoliť kedykoľvek sa mu zachce.