Reply on: MatejBA #164192:
bohužiaľ to inak nejde ani, lebo L133 má jedno výrazné staré známe plus a to je : Priame spojenie DD - nábrežie - Eurovea. Akonáhle ľuďom povieš, že budú musieť prestupovať, resp. tým pár fajnovkám, čo nevedia bez L133 prežiť, tak bude krik, lebo PRESTUP! A môže dojsť odborník od neviem kadiaľ ľuďom vtĺkať do hlavy, že električka tam je od toho aby vozila veľké balíky ľudí a že je ekonomickejšie natrepať ľudí z troch 12m busov do jednej dvojičky tiež nikomu nevysvetlíš lebo : PRIAME SPOJENIE. A sú aj horšie miesta na prestup ako je posvätná Molecova.
no.ev.di.
- dnes L35+36+135 ročne zožerú 287 311,36 vzkm (merané podľa Google Earth a braný počet spojov podľa CP), L35 v novej trase ročne skonzumuje 243 141,10 vzkm, ušetrí sa 44 170,26 vzkm. Ako CP novej L35 som bral pre celý rok CP víkend+po-pi šk.pr. z L36.
ďalšie možnosti ako šetriť :
- zrušením L27 = 43 877,0 vzkm/rok
- zrušením L38 = 50 516,0
- zrušením úseku Siemens - Jaskový rad, zachádzky cez L.Dérera a otočkou cez Uhrovu a Jakubíkovu =38 425,55
- zrušením víkendovej L51 = 23 577,30
- zrušením úseku Záhumenice - Tbiliská na L56 = 23 496,55
- zrušením úseku trhovisko - Eurovea na L66 = 105 281,70
- preloženie L78 na Šafko z Petržalky = 142 200,00
- dokopy všetky čísla v tomto príspevku dávajú úsporu 471 544,36 vzkm ročne