Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #164191:
Lenze aj keby si sa na hlavu postavil, kym su elektricky v podstate doplnkom k autobusom a nie naopak, tak sa nic nezmeni 🙂 Najprv treba ludom ukazat, preco je elektricka lepsia (ty urcite vies ako) a nenasilne ich donutit ist radsej elektrickou ako abusom na subehu ako nasilne povedat "Zrusi sa to a to a vylezte mi na hrb" 🙂
Reply on: MatejBA #164189:
električka odbremení akurát tak L78,95, niečo poberie z L83,84,93 a 94. Lenže uvedom si, že v prípade L133 ide o súbeh s električkou a keď sa oddeľuje od električky, tak pre zmenu má súbeh s trolejbusom. V Petržalke aj keď bude električka tak busy cez Apollo a Nový most zostanú lebo obsluhujú iné oblasti a smery ako bude obsluhovať električka. Okrem toho,L68 bude stále najrýchlejšie spojenie Petržalky s Ružinovom, aj keby bola L14 predĺžená do Petržalky. Pochop ty prosím ťa, že sa bavíme o vedení linky tým istým smerom ako idú električky, s rozdielom v trase oproti ekologickej trakcií akurát tak v jednej zastávke, odkiaľ sa dá doťarbať s L28,70,95 k električke. Ty si porovnal linku ktorá ide v jednom "lieviku" s piatimi električkovými linkami s linkami, bez ktorých sa Petržalka nezaobíde ani po vybudovaní električkovej trate ktoré sa rozprchnú do mesta cez 3, predtým cez 4 mosty, snáď sa nevráti Petržalka do stavu keď bol iba Starý most v premávke pred takmer 40 rokmi ?
pár čísel k DD minibusom a šetreniu :
- dnes L35+36+135 ročne zožerú 287 311,36 vzkm (merané podľa Google Earth a braný počet spojov podľa CP), L35 v novej trase ročne skonzumuje 243 141,10 vzkm, ušetrí sa 44 170,26 vzkm. Ako CP novej L35 som bral pre celý rok CP víkend+po-pi šk.pr. z L36.
ďalšie možnosti ako šetriť :
- zrušením L27 = 43 877,0 vzkm/rok
- zrušením L38 = 50 516,0
- zrušením úseku Siemens - Jaskový rad, zachádzky cez L.Dérera a otočkou cez Uhrovu a Jakubíkovu =38 425,55
- zrušením víkendovej L51 = 23 577,30
- zrušením úseku Záhumenice - Tbiliská na L56 = 23 496,55
- zrušením úseku trhovisko - Eurovea na L66 = 105 281,70
- preloženie L78 na Šafko z Petržalky = 142 200,00
- dokopy všetky čísla v tomto príspevku dávajú úsporu 471 544,36 vzkm ročne
Reply on: no.ev.di. #164187:
duncik, preco mate v PE niekolko liniek do mesta, ked by stacilo postavit 1 elektrickovu a vsetko trepat nou? ? (vies, ono by som s tebou aj rad pisal normalne, ale to prosto nejde, lebo ty mas iba penu okolo huby)
Reply on: no.ev.di. #164183:
Hoc z pod mosta mi to pride uplna sprostost cakat na 1. 133 aj 20 minut, no z takej EUROVEY ci M.sceny je to normalne.
Hoc uz bude 133 nezavisla od 70ky , nevidim dovod preco by nemohla zacat uz od 13.45 od Eurovey, ved ktora spickova linka ( 59,92,191,196 ) zacina v BA až po 14:15 ??? ?
Reply on: MatejBA #164184:
tak to musím zas prekladať čo som povedal? ? na auto nečakáš, do neho si sadneš a ideš. Tu je pointa v tom, že si sťažuješ, že mohli by na L133 byť aj skoršie odchody pričom tam máš po ruke L4+12, ktoré premávajú rovnako často ako L133 a poskytujú väčšiu kapacitu. Je tých ľudí tak veľa čo by požadovalo skoršie spoje L133, že sa nevmestia do L4/12? ?
Reply on: TeBeCe #164185:
hej, preto sa dnes rano uz ludia na matejkovej nemohli narvat do 133 ?
Reply on: MatejBA #164181:
vzhladom na to, ze ide o taku nudzovu dopravu pre lenivych by boli v poriadku aj 10,5M tak ako na zaciatku. potom by ich to rychlo preslo a linka by sa mohla cela zrusit ?
Reply on: no.ev.di. #164183:
Neviem naco ludia chodia autom, ked ich caka kapacitnejsi autobus - TOTO si mi prave povedal ?
Reply on: MatejBA #164179:
električky sú na nábreží na čo? idem v L133 a vedľa nás L4 s voľným miestom pre ľudí z dvoch L133, detto L12. Neviem načo čakáš na L133 keď ti rovnako často chodí kapacitnejšia električka?
Reply on: no.ev.di. #164173:
Ale vlastne to je okrem Ohruhu na Kuklovskej, rodinných domčekov a Líšaku všetko
Reply on: TeBeCe #164178:
ad 2: dufam, ze nemas na mysli 12m/12 min ?
Reply on: TEDOM-1103 #164177:
nie, najskôr čo som došiel bolo 8h ranná a odsledoval som si všetky spoje. Kvôli piatim ranným bude premávať tá linka celý deň? Viem, že ju využívajú hlavne školáci na dopravu na L.Sáru a geriatria na Jurigovo nám. s tým chodí občas. Stačí vyslať ráno tzv. školské spoje dva na L.Sáru robené minibusom a šmitec! Mimo to školáci môžu použiť aj L32/33/133.
Reply on: TeBeCe #164178:
tak prvy odchod od eurovey je o 14.15 ak si dobre pamatam - a odchody 14.03, 13.51 a 13.39 neublizia 🙂
Reply on: MatejBA #164176:
ide sa setrit, nie pridavat ?
Reply on: no.ev.di. #164173:
Áno ale išiel si cez špičku (rannú)
Reply on: no.ev.di. #164173:
Duncik, on to hovoril ako ironiu ?

Re #164174 TeBeCe: vsak DPB ? Inak ked sa uz skracuje int zo 6 na 12 minut na 133 bude aj na nej dane 15m vozidla + skorsi poobedny odchod (aspon 1330) z mesta? ?
Reply on: no.ev.di. #164151:
Ja žiaden minibus nechcem (však na to tu slúži L67), ja ti len vyvraciam tvrdenie, že L70 slušne pokrýva územie PB.

Re #164158 TEDOM-1103: "Veď však tie najhlavnejšie ťahy ako Ľ. Fullu, J. Stanislava, Kolískova, Baníkova, L.Sáru" ? ? ?
DPB samozrejme este o zmenach od pondelka neinformuje.... ?
Reply on: TEDOM-1103 #164158:
práve tie zastávky čo si vymenoval boli tak mizerne využívané, že až! Na J.Stanislava keď dakto nastúpi/vystúpi, tak by sa to mohlo aj oslavovať. Kolískova - dostupná od trolejbusu čo by sa aj doplazil, Baníkova - využívané v štýle "stretol som L135". Ľ.Fullu - o málo lepšie ako Ľ.Sáru. Ak chceš presné čísla, pošlem ti tabuľku v Exceli kde som to spracoval ako bola L135 "využívaná"

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement