mercedes CC ma napravovy tlak ked to tak mozem povedat 8t na osu, SOR 18 ma 8,5t/na osu pri plnom zatazeni
a 4.6 vs. 4,8t/os v pohotovostnom stave ...
cize vyplyva, ze MB CC za kazdych okolnosti menej zatazuje cesty ako SOR
co nehovori ale nic proti tomu, ze v BA sa zvoli extrem nic moc SOR na jednej strane a zbytocne luxusny MB CC ..
aj ked je _vyrazny_ rozdiel z pohladu pasaziera ist SORom a MB CC ..
a 4.6 vs. 4,8t/os v pohotovostnom stave ...
cize vyplyva, ze MB CC za kazdych okolnosti menej zatazuje cesty ako SOR
co nehovori ale nic proti tomu, ze v BA sa zvoli extrem nic moc SOR na jednej strane a zbytocne luxusny MB CC ..
aj ked je _vyrazny_ rozdiel z pohladu pasaziera ist SORom a MB CC ..
JeJe
Aj keď som (podľa tvojho vyjadrenia) hlupák, keď preferujem kratšie busy, uvedomujem si, že Bratislava sa na rozdiel od Japonska bez kĺbových autobusov nezaobíde. Čo mi však na tejto kategórii bratislavských busov vadí, sú extrémy typu brutálne predražených MBCC alebo maximálne nepohodlných dlhých SORiek. Myslím si, že Bratislava mohla nakúpiť aj lepšie ...