mercedes CC ma napravovy tlak ked to tak mozem povedat 8t na osu, SOR 18 ma 8,5t/na osu pri plnom zatazeni
a 4.6 vs. 4,8t/os v pohotovostnom stave ...
cize vyplyva, ze MB CC za kazdych okolnosti menej zatazuje cesty ako SOR
co nehovori ale nic proti tomu, ze v BA sa zvoli extrem nic moc SOR na jednej strane a zbytocne luxusny MB CC ..
aj ked je _vyrazny_ rozdiel z pohladu pasaziera ist SORom a MB CC ..
a 4.6 vs. 4,8t/os v pohotovostnom stave ...
cize vyplyva, ze MB CC za kazdych okolnosti menej zatazuje cesty ako SOR
co nehovori ale nic proti tomu, ze v BA sa zvoli extrem nic moc SOR na jednej strane a zbytocne luxusny MB CC ..
aj ked je _vyrazny_ rozdiel z pohladu pasaziera ist SORom a MB CC ..
JeJe
Súhlasím, bolo to sformulované dosť nešikovne. Chcel som iba povedať, že sa mi nezdá hospodárne, ak na niektorých linkách jazdia mimo špičky poloprázdne dlhé kĺbaky, že by som tam vtedy radšej videl nejaký kraťas, tak ako som to videl v iných mestách.