Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #163707:
k 4.4. sa nic nemeni.
ako to vyzerá s údajným zlučovaním dlhodielčákov? keď to malo byť 4.4. a dnes je 2.4. a stále nič...
DPB má šetriť ale jeho členovia predstavenstva a dozorných rád majú najväčšie odmeny spomedzi všetkých mestských podnikov. Len somár by si myslel, že všetci berú spodnú hranicu ?

http://bratislava.sme.sk/c/5831770/mestske-podniky-rozsekne-mozno-az-prokurator.html
Reply on: m@rtin #163689:
a čo takto konkrétne čísla? ? uvedieš ich aj teda koľko má spotrebu taký Mercedes Citaro, MAN, Volvo, Van Hool, Solaris a Citelis, alebo budeme donekonečna počúvať iba "SOR má najnižšiu spotrebu" pričom sme ani nevideli čísla? Najlepšie bude ak to nájdeš na webe a dáš na to link, príp. z nejakého dopravného webu, kde bude napísané koľko pri teste v danom meste zožral daný bus na 100km.

Inak zaujímala by ma aj spotreba CNG klbákov jednotlivých výrobcov.
Reply on: Mike #163690:
o MBCC sa hovorí, že má spotrebu okolo 60L na 100km
Reply on: Solider #163702:
Moze sa ukoncit aj na Safku.
Reply on: Marek1978 #163700:
Ámosov návrh je lepší, keby končila pri Eurovei, mohli by cestujúci prestúpiť na L95, aj keď nie na hrane.
Reply on: Marek1978 #163700:
Minimalne po ASMN by som ju nechal...
Reply on: Ámos #163698:
Usetrili by sa minim. 2 vozy, ale podla mna ju staci useknut uz na Trnavskom, a cez Racko spat. Tam je prestup mozny na linku 68 do Petrzky a to by usetrilo minim. 4 vozidla.
Reply on: MatejBA #163696:
Skús navštíviť BB sekciu, niečo tam nájdeš.
Reply on: Marek1978 #163674:
vzhladom na povodny koncept a prepojenie L95 a L78 by stacilo keby L78 koncila pri Eurovea. Urcite by jej to prospelo a aj by sa nieco usetrilo. Mozno aj na jeden voz by to vyslo, no to by ini vedeli povedat presnejsie.
Reply on: MatejBA #163696:
Si mi pripomenul moju megaandulku, ktora je už in memoriam ?
Inak dnes nebude SciFi? Obvykle byva na 1 aprila ci koncom roka ... ?
Reply on: Hug0 #163693:
my ich mame iba 25, musime setrit 😃 - inak vsetko naj hugo ?
Reply on: Hug0 #163692:
A ikarus 4707 nepôjde zajtra na expres linku?
Reply on: TEDOM-1103 #163691:
1512 a 3350
Neviete ktory Kadar a ktora Esemka pôjde zajtra na expresy?
Reply on: m@rtin #163689:
To bude potom o tej nízkopodlažnosti. Lebo ten NB18 sor má vyššiu spotrebu ako akýkoľvek kĺbak, ktorý sme tu doteraz mali (IK 435 bol iba príklad, menej ako sorky žrali aj tambusy, karosy B941/961..)
zasa máme tu MBCC a tie majú rovnakú spotrebu ak sory... neviem, ako sú na tom O405 GN meďáky...
Reply on: kecho #163649:

Ano, je to tak. Složitost konstrukce pohonného ústrojí má jistojistě vliv na spotřebu. Ber jako fakt, že nízkopodlažní autobusy žerou nafty mnohem víc a nesrovnávej je s vysokopodlažními.

Pak je tu také jedna dost zásadní věc, která ovlivňuje spotřebu. Pokud vím, Ikarus 435 má výkon 198 kW. Sor NB18 má výkon 243 kW ! I to hraje významnou roli. Přesto se dá všeobecně říci, že spotřeba Sorek je mezi nízkopodlažními autobusy opravdu nejnižší.

Až nakoupíte i Sory NB12, budete to moct krásně porovnovat s vaším jedním Citarem, Citelisy, Tedomy a Crosswayi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.