Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #163674:
ja som ako návrh do DPB zaslal toto, po tom čo som si na google premeral koľko by sa podarilo ušetriť, L34 by mala trasu predĺženú no na L78,84 a zrušením L184 by sa dosiahli úspory v konečnom súčte.
L34 : Dúbravka - SAV - Nový most - Nám. hraničiarov - Dostihová dráha, iba PO-PI 5:00-20:30
L78 : od Dolné hony po ST Aréna bez zmeny a potom jednosmerne : Trnavské mýto - Karadžičova (zast. Krížna, priebežná konečná) - Záhradnícka - Jégeho - ST Aréna a pokračuje na Dolné hony
L84 : Hroboňova - Predstaničné nám. - Račianske mýto - Karadžičova - nové SND - most Apollo - EUBA - Ovsište, iba PO-PI 5:00-20:30 (zruší sa L184, v prípade potreby bude vložený spoj na najvyťaženejšie odchody, niečo ako vložené spoje na L87, môže ich vykonať 12m alebo 15m bus)

Dá sa ale uvažovať aj iba o tom, že bude L78 odklonená na Šafárikovo námestie a môže tak obsluhovať cez pracovné dni Euroveu zároveň. Určite bude chodiť viac využívaná ako na Muchovo nám.!

Čo sa týka L89 tak tam postačí minibus, po úpravách, ktoré by mali nastať bude nejaký ten minibus voľný, takže môže ísť na L89. Linku by som rušil až po nejakom relevantom prieskume, či ju vôbec ľudia z okolia cintorína využívajú aj pri ceste do práce. Predĺžením L80 k cintorínu by vznikla potreba jedného vozidla navyše. Aby bol zachovaný rovnomerný interval 4/12/7-8//12, tak by museli byť posunuté odchody z Kopčian a aj z Kúpaliska Matador, čo by chcelo navyše o jeden 12m bus na linke, preto je lepšie radšej tam poslať SORku malú alebo minibus, než plytvať 12metrákom.
Reply on: luky133 #163626:
najprv nám treba potrebné dokumenty s konkrétnymi číslami a pod., bez toho nemôžeme nič...
Reply on: kecho #163649:
stačí ak nejakú SORku naberie zboku kamión ako kedysi Ik415 pri Baumaxe pri Prístavnom moste na L70. Vlak radšej na SORku nechcem púšťať, lebo keby ju na priecestí na Ivanskej ceste trafila 263 v plnej rýchlosti, tak ju budú zbierať v obratisku na Súhvedznej a šoféra nájdu na sociálke Astronomická už pofajčievať? opýtajú sa ho iba ako ste sa sem dostal a on povie "zrazu som počul strašnú ranu, ostalo mi iba v ruke toto a zobral som po ceste toto" a ukáže na volant a kus steny čo má po ľavej strane ?
Reply on: TeBeCe #163663:
toto už nevyzerá, že dakto zverejňuje normálne veci, ale si vyslovene robí peknú veľkú P... z nás všetkých! ? aby 0,30€ stála klíma do autobusov, tak to potom mohol aj Solaris takto šalamúnsky spraviť, že by dodal klímu v symbolickej cene za kus pár € a stále by nás vyšiel jeden kus Solarisu 18+klíma lacnejšie než SOR bez klímy. Moment! Však dnes je 1. Apríl, tak to by veľa napovedalo ?
Admin, nedalo by sa ku kazdemu prispevku prirobit tlacidlo "paci sa mi"?
Usetrilo by to polovicu naslednych komentov. A nie kazdy kto by dal hlas takemuto komentu je ochotny ho aj komentovat 🙂
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/prazskej-blog.php?itemid=12694
- skoro ako u nás! len naši bezdomovci sa neohrozene vyštia aj na sedačke uprostred vozu ?
Reply on: 810zssk #163680:
Ten Dar občana pre DPB na oklimatizovanie 50 autobusov! super!
Reply on: 810zssk #163680:
?
Reply on: Vladimír #163660:
Veľkosť displeja ako aj šírka papierového lístka je normálnou technickou požiadavkou budúceho prevádzkovateľa zariadenia. A myslím, že aj celkom oprávnenou, naviac nikoho nediskriminujúcou.

Re #163661 810zssk: Náhodou, ja som už niekoľko krát využil 50 z Mostu Apollo, celkom fajn na spojenie do Auparku z východnej časti mesta.
Reply on: S499.1023 #163651:
no proste uzavrime to tým, že nie sú žiadne relevantné výsledky crash testov pre porovnanie 🙂 takže po prvej reálnej búračke uvidíme, ako to dopadne...
Reply on: Vladimír #163660:
500 - žeby do 80 nových sorov (*5 dverí = 400 ks) a 25 MBCC (* 4 dverí = 100 ks)? ok tak do týchto vozov išli nové označovače, ale boli aj prípady že do nových vozov sa premotovávajú z vyradených vozov, čo sa potom prejavuje na ich (ne) spoľahlivosti.
Reply on: luky133 #163672:
Hups hrubka sa vlúdila. ?
Re #163675 Petto: V Nitre si to ževraj pochvaľujú, ale neviem čo je na tom pravdy.
Reply on: luky133 #163672:
No jedine by siel domontovat ten typ co ma to Citaro 2020 , a to sa mi zda este menej vykonne ako hentie akoze klimytizacie.

Dalo by to miesto stresnych ciernych vetrakov
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=67161&idg=1470&gi=120&gn=20&gs=e&gsd=
Reply on: 810zssk #163661:
a v ramci uspor linku 78 ukoncit na Trnavskom s otockou cez Racko a spat.
Reply on: TeBeCe #163671:
Ja uz fakt neviem, ci vsetci v tom DPB su **bnuti, co je toto za bordel ? ☠
Reply on: Petto #163670:
Klimatizácia ide domontovať všade, ale pravdepodobne nie už ten typ aký je tam teraz... Domontovať by tam určite šiel taký typ klimatizácie ako majú v Nitre na VanHooloch, alebo mi na Citare. Ale veď niekde vravel hovorca, že sa domontovať dá (čo boli určite len oblbovačky)... ?
Reply on: Petto #163670:
no boooze, tak nezaplatia 1 cent za vozidlo, ale daju 100% prirazku za upravu strechy a bude to za 2 centy na voz ?
Reply on: luky133 #163667:
Ta klima uz podla mne nepojde , neklimatizovane SORky maju uplne inak riesene strechy
Reply on: TeBeCe #163663:
? ? ? ☠

(len toľko som chcel)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.