Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #163667:
Spravme zbierku! 😃
Reply on: TeBeCe #163665:
Nevie niekto na aký účet mám poslať peniaze pre DPB aby domontoval aj do ostatných autobusov klimatizáciu keď je taká lacná? ? Rád zaplatím, kľudne aj 5,- €...
Reply on: TeBeCe #163665:
Tak potom DPB "genialne" usetril neobjednanim klimy.
Reply on: 810zssk #163664:
to je vratane klimatizacie.
Reply on: TeBeCe #163663:
To je montaz klimatizacie, nie klimatizacia.
Faktura za klimatizaciu SORov:

Cena za vsetky vozy 0,30 Euro(!)
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/2280
Reply on: Valec #163650:
Ad. oznacovace: Idealne sa to zrusi a nevyhra to nikto
Reply on: Valec #163650:
Ja tam tou 50kou chodim casto a privital by som to viac ako sucasny kolotoc cez Ruzinov (Kosicka - Mlynske nivy - Dostojevskeho rad - Landererova - Kosicka) a aspon by to malo zmysel. Casovy rozdiel by bol pomerne maly.
Reply on: Valec #163650:
Ak mám správne info, tak len za ostatných pár mesiacov DPB odobral 500 ks označovačov R&G.

Myslím, že víťaz súťaže nie je žiadnym tajomstvom. Doslova žasnem, že v krajine kde sa doteraz tradične súťažila iba najnižšia cena, sú zrazu v tendri také exaktné požiadavky ako rozmer displeja označovača, či šírka papierového JCL v milimetroch...
Reply on: Ruslan #163648:
Linku 89 by som upravil takto: (nic)
Reply on: Marek1978 #163647:
Alebo 99.
Reply on: S499.1023 #163643:
Podla mna ked je DPB 100% dcera objednavatela tak by to malo byt jedno. Samozrejme, prax je v absurdistane ina a DPB je schopny bojvoat s mestom...

Realne by som vytvoril nieco ako TfL - dceru mesta ktora by zamestnavala odbornikov a mala delegovane funkcie tykajuce sa dopravy v meste, ci uz IAD, alebo MHD. Od planovania po obsluhu liniek MHD.
Reply on: Peon #163640:
A autorizacia na automate podpisom samozrejme nie je (na vacsine), proste ti to autorizuje. Aj tak je autorizacia podpisom hlupost, lebo to nikto nekontroluje (mimo Slovenska)... v USA sa mi viac krat stalo ze som swipol kartu, podpisal a predavacka kartu ani nedostala do ruky, nie ze by este skumala podpis. A funguje to uz roky 😉

Bankovky to vydat tusim vie, aka je presne najvyssia bankovka, to netusim.
SORky maju mozno aj preto taku vysoku spotrebu, lebo su to take male stiháčky- zrychlenie je skoro ako T bus. Elektronikou nech to obmedzia a hned pojde spotreba dole. ?
Reply on: Peon #163640:
Tym druhym slovom v tvojej odpovedi ?
Reply on: kecho #163638:
Je.
Reply on: Ruslan #163648:
Na čo by to bolo dobré? L89 zrušiť a nahradiť zachádzkami L80.

L50 by nebolo odveci ťahať obojsmerne cez Nový most no zvýšia sa ešte viac prejazdené vozokm. Vznikla by aj zbytočná luxusná obsluha Viedenskej cesty int.6-7 min.
Momentálne ako chodí cez Nový most ju nevydím takú vyťaženú jazdiť z Auparku ako,ked chodila pôvodnou trasou.
Veľa ľudí volí zastávku na nadjazde,kedže je tam omnoho viac liniek.

Jednoducho treba čo najskôr dať do prevádzky Starý most.
Reply on: kecho #163649:
V tom vozidle na priecestí boli nejakí ľudia? Sorry, ale myslel som si, že na demagogickej úrovni bude argumentovať len Dunčo.
Môžme sa baviť o tom, že SOR má blbý interiér, používa lacné materiály ale nie o tom že SOR=fuj.
Reply on: N/A #163619:
Väčšinou sa schváli také uznesenie, ktoré je už v návrhu. A ak tu spomína Slávika, tak to určite bude ono, keďže tento text bol už aj na komisii dopravy.

Re #163631 Vladimír: DPB priebežne dokupuje, ale len do nových vozidiel (aj to nie všetkých), alebo za ukradnuté a úplne zničené. Ešte veľa je tých pôvodných.

Či je v BA naozaj potreba eJCL tiež pochybujem, ale ak už niekto o tom rozhodol... však uvidíme, aká firma to nakoniec vyhrá.

Re #163632 810zssk: Desiatky ľudí z centra do Auparku budeš voziť zbytočnou vyhliadkou cez Sad? To by sa ti pekne poďakovali.
Reply on: m@rtin #163641:
vďaka za vysvetlenie, len nerozumiem potom, prečo podľa katalógu:
Ik 435 vs SNB18
pohotovostná hmotnosť 15,1 t vs. 14,5 t
celková hmotnosť 26,3 t vs. 25,5 t
čiže k bodu 2/ Ik je ťažší a má aj tak nižšiu spotrebu...
teda abstrahujme od bodu 1 a zatvorme oči nad bodom 2, potom podľa bodu 3/ samotná konštrukcia prevodovky, nádrží a pod. spôsobuje zvýšenie spotreby? lebo sa mi nechce veriť, že by za tým bola klimatizácia pre cestujúcich, ktorá vo viac ako polovici sorov ani nie je
Re #163644 S499.1023: keď na nedávno priecestí nabral vlak Karosu, tiež sa nikomu nič nestalo, takže je vlastne všetko ok? 😉 realitu uvidíme až vtedy, keď do plného soru ťukne auto (a to nehovorím, že by doň mal vpáliť niekde na obchvate 80-110 km/h), čo sa stane potom...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.