Reply on: Marek1978 #163674:
ja som ako návrh do DPB zaslal toto, po tom čo som si na google premeral koľko by sa podarilo ušetriť, L34 by mala trasu predĺženú no na L78,84 a zrušením L184 by sa dosiahli úspory v konečnom súčte.L34 : Dúbravka - SAV - Nový most - Nám. hraničiarov - Dostihová dráha, iba PO-PI 5:00-20:30
L78 : od Dolné hony po ST Aréna bez zmeny a potom jednosmerne : Trnavské mýto - Karadžičova (zast. Krížna, priebežná konečná) - Záhradnícka - Jégeho - ST Aréna a pokračuje na Dolné hony
L84 : Hroboňova - Predstaničné nám. - Račianske mýto - Karadžičova - nové SND - most Apollo - EUBA - Ovsište, iba PO-PI 5:00-20:30 (zruší sa L184, v prípade potreby bude vložený spoj na najvyťaženejšie odchody, niečo ako vložené spoje na L87, môže ich vykonať 12m alebo 15m bus)
Dá sa ale uvažovať aj iba o tom, že bude L78 odklonená na Šafárikovo námestie a môže tak obsluhovať cez pracovné dni Euroveu zároveň. Určite bude chodiť viac využívaná ako na Muchovo nám.!
Čo sa týka L89 tak tam postačí minibus, po úpravách, ktoré by mali nastať bude nejaký ten minibus voľný, takže môže ísť na L89. Linku by som rušil až po nejakom relevantom prieskume, či ju vôbec ľudia z okolia cintorína využívajú aj pri ceste do práce. Predĺžením L80 k cintorínu by vznikla potreba jedného vozidla navyše. Aby bol zachovaný rovnomerný interval 4/12/7-8//12, tak by museli byť posunuté odchody z Kopčian a aj z Kúpaliska Matador, čo by chcelo navyše o jeden 12m bus na linke, preto je lepšie radšej tam poslať SORku malú alebo minibus, než plytvať 12metrákom.
Mike