Takže BB dopravný podnik sa úplne vysral na pohodlie cestujúcich v BB a vykašľal sa na precíznosť pri požiadavke na interiér aby v ňom bolo aj pohodlie pre stojacich. Ak do 30Tr nastúpi vozíčkar, tak je problém, lebo okrem neho sa tam už moc ľudí na státie nezmestí. SOR si teda dodáva čo chce lebo zákazníci majú na háku.
moment, ale tie sedadlá tam sú položené na bedni alebo ešte je k tej bedni pricapený schod? Solaris v KE má takto umiestnenú trojicu sedadiel a sú iba položené na bedni a bez schodov.
je fajn ho vidieť z vonku, ale ešte viac by potešili fotky z interiéru, nech viem aký je praktický z vnútra ? aj keď očakávam, že to nebude fiasko á la SOR - podesty všade tam kde to ide ?
A akože na každú zastávku, kde nepredávajú lístky, automat, že? Tak ani automat nebude fungovať (vid Hlavná st. - každý druhý deň "mimo prevádzky") a ani označovač, kedže dám na to krk, že to rozbijú. A zas na slnku nemôže byť, lebo emtrest - dajú to do čakární, ktoré sú plné smetí.
neviem, ako to pedstavujú, že tie tresty-označovače rozmiestnia na žel. zastávkach. (BID) Bud to bude odcudzené, rozbité alebo nefunkčné. A tak cestujúci budú chodievať pekne načierno bez lístka vo vlaku...
Psal jsem to tady - srovnávat vysokopodlažní a nízkopodlažní autobus nejde. Vysokopodlažní autobus bude mít vždycky nižší spotřebu. Je to dáno jednodušší stavbou karoserie a tedy niží hmotností.
no.ev.di.
zatiaľ čo tento nákres ukazuje trolejbus bez dvoch radov na sedenie za štvorkou a s priestorom pre vozíčkara : http://sor.cz/site/download/TNB12-28-95-Cegelec-1297840852.jpg
Takže BB dopravný podnik sa úplne vysral na pohodlie cestujúcich v BB a vykašľal sa na precíznosť pri požiadavke na interiér aby v ňom bolo aj pohodlie pre stojacich. Ak do 30Tr nastúpi vozíčkar, tak je problém, lebo okrem neho sa tam už moc ľudí na státie nezmestí. SOR si teda dodáva čo chce lebo zákazníci majú na háku.