moment, ale tie sedadlá tam sú položené na bedni alebo ešte je k tej bedni pricapený schod? Solaris v KE má takto umiestnenú trojicu sedadiel a sú iba položené na bedni a bez schodov.
je fajn ho vidieť z vonku, ale ešte viac by potešili fotky z interiéru, nech viem aký je praktický z vnútra ? aj keď očakávam, že to nebude fiasko á la SOR - podesty všade tam kde to ide ?
A akože na každú zastávku, kde nepredávajú lístky, automat, že? Tak ani automat nebude fungovať (vid Hlavná st. - každý druhý deň "mimo prevádzky") a ani označovač, kedže dám na to krk, že to rozbijú. A zas na slnku nemôže byť, lebo emtrest - dajú to do čakární, ktoré sú plné smetí.
neviem, ako to pedstavujú, že tie tresty-označovače rozmiestnia na žel. zastávkach. (BID) Bud to bude odcudzené, rozbité alebo nefunkčné. A tak cestujúci budú chodievať pekne načierno bez lístka vo vlaku...
Psal jsem to tady - srovnávat vysokopodlažní a nízkopodlažní autobus nejde. Vysokopodlažní autobus bude mít vždycky nižší spotřebu. Je to dáno jednodušší stavbou karoserie a tedy niží hmotností.
mne sa skor jedna o toto pripojenie, ktore v tomto projekte uz netreba ani len predstierat, kedze sa "pocita" s napojenim na zeleznicu az v v oblasti janikov dvor...
vlastne terajsi projekt ak prejde ako ma pocita uz s trvalym napojenim elektricky cez stary most a neuvazuje sa ani do buducna prepojenie elektricky TEN-T v oblasti einsteinovej, co je len a len dobre...
Ked uz riesia ten tarifno-informacny system, tak by som ovela radsej videl instalaciu hlasicov do kompletne celeho vozoveho parku (prednostne do MBCC a SORiek NB, ale kludne aj plynoKarosy a Ikarusy; ked ich vyradia proste sa to premontuje do nahrady) a zavedenie informacnych tabul na dolezitych bodoch (ale nie take ako pod NM, ci na hlavnej stanici a uz vobec nie to co na Molecke - tabule, ktore by zohladnovali realnu polohu vozidla a podobne; ako napr. v Brne, kde mimochodom tiez pouzivaju BUSE).
snad to dobre spracuju a rovno nech sa vyhodi z planovania odbocka ZSR a tunelovy variant napriec petrzalku, nech sa normalne od petrzalkej stanici staca TEN-T rovno na filialku ..
urcite rozumnejsie je elektricka do petrzalky a oprava celeho bratislavskeho uzla, ako dve nic neriesiace hlavove stanice (filialka, letisko)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.