Reply on: Mike #162762:
ja by som to riešil takto :- od obeda do večera vložené spoje na L212 v úseku Zimný štadión - Hodžovo nám., čím by sa zabezpečilo spojenie zimného štadiónu s centrom namiesto H4, ktorá premáva poza zimák a pochybujem, že H4 využije toľko ľudí čo linku idúcu popred zimný štadión, ak ju vôbec poriadne dakto využije...
- dočasne by vznikla pre potreby MS L60 s trasou : Žabí majer - Bojnická - Rožňavská - Zimný štadión - Trnavské mýto - Vajnorská - Bajkalská - Rožňavská - Bojnická - Žabí majer (okruh) -/20/15//20, v prípade potreby ak by existujúce linky od Predstaničného nám. nestačili, mohla by linka premávať od Zimáku k Hlavnej stanici a späť
- L78 odkloniť od Landererovej po nábreží cez Nový most a Panónskej ceste kde by zastavila na ŽST Petržalka a otočkou cez Kopčiansku ulicu kde by zastavila opäť na ŽST Petržalka by pokračovala po Novom moste späť + by boli v čase 12-23 vložené spoje v úseku Astronomická - Nový most, tak by bolo zabezpečené posilové spojenie s Petržalkou a tiež k autobusovej stanici
- prenajaté vozidlá (ak by ich v takomto variante vôbec bolo potreba) by bolo potreba akurát tak na L78, ktorá by namiesto vozenia 5-10 ľudí v úseku Nové SND - Muchovo nám. vozila ľudí do mesta a k hokeju, čo by myslím využívalo oveľa viac ľudí
no.ev.di.