Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TEDOM-1103 #162670:
Dnes ráno sa tešil na Hodžovom námesti ?
Arkuslogaritmus

Arkuslogaritmus

Reply on: TEDOM-1103 #162670:
Včera som ho videl pri Trhovisku, do Ružovej doliny.
Reply on: no.ev.di. #162669:
Navrhli to zlúčiť preto, aby sa im lepšie kradlo v celku. Teraz, keď sa Cargo predá, bude aspoň v Cargu pokoj.
Reply on: no.ev.di. #162669:
no ano to je typicke diletanstvo minulej vlady. Tie spolocnosti musia byt oddelene. Mozu byt v jednom holdingu, no musia fukgovat ako samostatne spolocnosti. Resp. spravca infrastruktury musi byt oddeleny od prepravcov. Pri nakladnom a osobnom prepravcovi musi byt zas zabezpecene, aby neboli mozne krizove dotacie a zaroven aby neboli mozno dotacie statu do nakladneho prepravcu.
Rozdelenie nebolo moznostou ale nutnostou. Ale to by si ty ako znalec zelenicnej problematiky mal vediet. (to ja napriklad viem o zeleznici takmer h...o, no toto su absolutne zaklady)
Toto rozdelenie je nariadenie EK z dovodu liberalizacie zeleznicneho odvetvia.
Tak sa napriklad musel rozdeli aj SPP.
Je ešte 30tr Sor v Blave?
Reply on: Ámos #162668:
ja neviem čo je na tom zázračné ? tebe sa zád zázračné asi všetko... Áno spojil by som tie tri spoločnosti dokopy, plánovalo sa to spraviť už za minulej vlády no nejak sa nič nekonalo... ?
Reply on: no.ev.di. #162658:
takze ty si pamatas ako vyzerali zeleznice v tvojich 3-4 rokoch. V skutku zazracne dieta ?

V kazdom pripade si mi neodpovedal... Chces opat spojit ZSR, ZSSK a ZSCS do jedneho celku?

Re #162657 AAA: Ano sam poznam sikovneho cloveka u ZSR priblizne v tom veku co si napisal. No ten sa dobrovolne dal napisat na zoznam prepustenych a chce ist do sukromneho sektora... Ako bude uspesny sa uvidi...
Reply on: MatejBA #162666:
odporúčam ti dve veci :
1. nebav sa s tým kreténom
2. zohnať nejaký videozáznam z diskusie k NSMHD v Cik-Cak centre na Fedinovej a ten postúpiť konkrétnym psychiatrom aby posúdili reakcie a vystupovanie pána Slávika, čím sa jeho účinkovanie skončí - naša nová celebrita ?
Ten lolo je fakt troll ?

On sa ma opyta, ci pri kupe auta kupujem auto hrrr (podla neho projekt elektricky) alebo ci si vyberam dlhsie (jeho polo-vlak).
Ja som kontroval, ci si kupuje auto s kolesami (elektricka - kompatibilne s tratami v BA) alebo s dopravnymi pasmy (vlak - nekompatibilne s tratami v BA)
On reagoval ze som mu neodpovedal a ze ma pravdu a ze mam vsetko prestudovat este raz.

R14 4 Ever! ?
Reply on: TeBeCe #162664:
a mozme dvakrat hadat, od koho to nakupuju...
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=202435&SID=2&P=1
neskutocne, kolko investuju do tych prenajatych starych mercedesov ?
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/1205
Reply on: PetoMHD #162645:
Také relatívne okamžité opatrenie, čo by sa dalo urobiť, je ako píšeš, ale ešte to doplním:

- Jednak posunúť N61 kúsok dopredu.
- Skrátiť jazdnú dobu N72 smer Čiližská->Hodž. o 1 min., na Nivy by mala prichádzať už v X:15, potom na Hodž. X:20.
- Odchod N47 z Hodž. by sa dal tiež pokojne posunúť o 2-3 min. dopredu, aby bol lepšie zabezpečený prestup z autobusov.
Reply on: PetoMHD #162650:
Ak/keď sa bude robiť nová Hlavná stanica, malo by sa riešiť aj napojenie tbusov zo Štefánikovej na Hl.st. a naspäť (dúfam).
Reply on: Mike #162660:

- Kríž: "dve skupiny ľudí, ktoré sú proti riešeniu v Petržalke:
1. popletenci, tmári a spiatočníci - títo reprezentujú marginálny počet ľudí
2. ľudia, ktorí sa snažia politikárčiť"
- Budaj: "tabuľky môžeme dať, realita je iná"
- električka je to, že keď sedím v Prahe v Slávií na káve a ide mi štvorka, tak poviem "platím" a ešte ju stihnem
- Schlosser: "ale z Rajky sa budú môcť dostať na Hlavnú Stanicu!
z Rusoviec sa budú môcť dostať na Hlavnú Stanicu!"
- prof. Kováč: "prosím niektorých občanov, aby sa umravnili".
Reply on: 810zssk #162633:
Zaujímavé výroky zo včerajšej diskusie, niektoré brepty, iné nadľahčené konštatovania skutočnosti:

- Ftáčnik: "vlak by išiel prvým tunelom v histórií Bratislavy"
- Nesrovnal: "dôjde rýchlovlak z Paríža a bude sa stretávať s Dunajmi"
- Ftáčnik: "občan Slávik systematicky torpéduje všetky snahy, ktoré sa nerovnajú metru"
- Kríž: "dve skupiny ľudí, ktoré sú proti riešeniu v Petržalke:
1. popletenci, tmári a spiatočníci
(Sorry, ak to tu už bolo) V Banskej Bystrici je na testovaní prototyp kĺbového autobusu TEDOM C18 G. Oproti starším plynovým autobusom tejto značky má zapustené plynové flaše na streche, čím sa podarilo znížiť výšku vozidla o 20 cm. Autobus poháňa motor TEDOM CITY s výkonom 260 kW... ?
Reply on: Ámos #162653:
22, ešte keď som mal 3-4 roky bol u mamy v robote, viem ako to tam vyzeralo vtedy... od dnešného bordelu a rozkrádania to malo ďaleko ti poviem
Reply on: Ámos #162652:
Ale na druhú stranu si myslím, že vzhľadom na počet, štruktúru a veľkosť železničných spoločností v SR šikovný človek zo ZSSK vo veku 45 a viac naozaj nemusí nájsť ľahko miesto u "konkurencie".
Reply on: 15majo1 #162643:
Ak ti dali pokutu, napíš na DPB, dones ISIC a mali by ti ju odpustiť.
Reply on: 810zssk #162642:
Ja by som potom skôr ten uzol a-busov presunul do uzla Kollárko/Hodžko a nechal t-busy a zaviedol aj električky na všetky radiály.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.