Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
(Sorry, ak to tu už bolo) V Banskej Bystrici je na testovaní prototyp kĺbového autobusu TEDOM C18 G. Oproti starším plynovým autobusom tejto značky má zapustené plynové flaše na streche, čím sa podarilo znížiť výšku vozidla o 20 cm. Autobus poháňa motor TEDOM CITY s výkonom 260 kW... ?
Reply on: Ámos #162653:
22, ešte keď som mal 3-4 roky bol u mamy v robote, viem ako to tam vyzeralo vtedy... od dnešného bordelu a rozkrádania to malo ďaleko ti poviem
Reply on: Ámos #162652:
Ale na druhú stranu si myslím, že vzhľadom na počet, štruktúru a veľkosť železničných spoločností v SR šikovný človek zo ZSSK vo veku 45 a viac naozaj nemusí nájsť ľahko miesto u "konkurencie".
Reply on: 15majo1 #162643:
Ak ti dali pokutu, napíš na DPB, dones ISIC a mali by ti ju odpustiť.
Reply on: 810zssk #162642:
Ja by som potom skôr ten uzol a-busov presunul do uzla Kollárko/Hodžko a nechal t-busy a zaviedol aj električky na všetky radiály.
Reply on: Mike #162629:
Rovnako ako prestup z iného nočáku na N 47, ak nočák mešká, neni šanca ten spoj stihnúť.
Reply on: no.ev.di. #162641:
kolko mas aktualne rokov, ked si pamatas zeleznice zpred 18 rokov?
Reply on: no.ev.di. #162641:
takze ty navrhujes spojit ZSR, ZSSK a ZSCS, hej? To mas z vlastnej hlavy ci od otca?

Re #162608 no.ev.di.: hej hej, take vyhovorky pozname. Vo firme v ktorej ta nadriadeni brzdia a zastavuju kazdu tvoju iniciativu sa nepracuje. Z takej sa odchadza. Aspon teda ti, ktori maju na viac odchadzaju.
Reply on: dopravak123 #162647:
logicky vždy jak rozdelíš podnik tak sa ti robia duplicitne niektoré sekcie, vznikajú nové miesta, potreba nových šéfov a časom vedenie odštiepenej časti môže rozhodnúť o inej štruktúre, zhodnotiť, že potrebuje zas nejaké oddelenie a takto to ide... to máš niečo ako keby sa DPB rozdelil na tri podniky a to a-busy, t-busy a električky a údržba+majetky. Vznikli by naťahovačky jednak v tom, že a-busáci by chceli robiť výkony tam kde jazdia t-busy a električky aby si urvali kus koláča, zas "údržba+majetky" by si účtovali za opravy, prenájom, elektrinu, a komodity na zabezpečovanie týchto služieb by mohli nakupovať ľubovoľne, čiže de facto by a-busáci, t-busáci a električkári nemali kontrolu nad tým koľko vyhodia za služby a museli by platiť lebo by nemali na výber od koho si robiť údržbu a kde parkovať. Síce by mali na výber, že môžu si postaviť vlastné zázemie, no na to by určite nemali peniaze ako to na Slovensku býva, takže by boli odkázaní na jedného úžerníka s monopolom poskytovania služieb. Pripočítajme si uliate peniaze pri platbách, duplicitne šéfovské posty a máš kopu vyhodených peňazí.
Reply on: 810zssk #162649:
Súhlasím s tvojim návrhom. Ešte ako možnosť ma napadá, že by sa N72 predĺžila na stanicu, ale namiesto klasických T-busov by na nej jazdili duobusy. V úseku Čiližská - SAV by išla ako T-bus a ten kúsok od SAV na stanicu ako A-bus. A to isté aj pri ceste spať.
Reply on: PetoMHD #162645:
Teoreticky by sa dalo spravit, ze by bola celodenna 201 (v noci N71) a N61ka by nezachadzala k Trhovisku, ale isla priamo po Kosickej, potom dolava na Mileticovu a z nej do Ruzovej doliny. Ale z Dulaku by bolo treba viac slapat.
Reply on: 15majo1 #162643:
Nie, znamka nestaci na uznanie studentskej zlavy. Musis mat nahranu zlavu v cipe (a to sa da len ak mas ISIC vydany skolou).
Reply on: no.ev.di. #162641:
Niečo na tom bude. Nie som detailne zasvätený do vecí okolo železníc, ale pomaly to speje k tomu, že bolo ČSD, neskôr po rozdelení republiky ŽSR a potom ďalšie delenie, ako bunky a teraz, keď sa už baliči nabalili to asi speje k návratu k ŽSR, alebo niečomu podobnému... A nikto za to nedostane aspoň po gulách, karavána pôjde ďalej, veď taký silný štát ako SR to unesie ?
Reply on: Ike #162644:

jasne ze mam platnu znamku ktoru si ani nepozrel . Ja neviem ci mal zlu naladu alebo co ale skratka mu hovorim ci mu nestaci ISIC ved vsade mi prizvukovali ze v pripade ze mam ISIC tak mam pravo vyuzivat zlavnene cestovne v MHD, tak neviem ci mam pri sebe nosit aj potvrdenie o navsteve skoly.
Čo sa týka nočákov, podľa mňa by bolo najlepšie T-busy zrušiť a zaviesť namiesto nich nové A-busové linky už z hlavnej stanice. Alebo ako reálnejšiu možnosť by som navrhoval zabezpečiť prestupy z T-busov na A-busy aj v smere na stanicu, s ponechaním súčasných liniek. Stačilo by niektorej z nich (najlepšie asi N61) posunúť odchod o pár minút neskôr, s tým že aj v prípade meškania N72 by N61 na ňu čakala (ako napr. N91 čaká na príchod N93, atď...). Nočné električky sú podľa mňa dosť nereálne, aj keď zmysel by určite mali, ale iba ako doplnkový systém bez náväznosti na A-busové a T-busové nočáky.
Reply on: 15majo1 #162643:
Väčšinou sa len pozrú, ale asi si mal smolu a overil si to.

Mne sa podobne stalo pred 3 rokmi. Z nejakého dôvodu mi kontrola ISICu vo vlakoch ZSSK deaktivovala ISIC ? Keď som potom išiel autobusom, tak na mňa pozerali, že nemám ISIC aktivovaný. Vždy som po kontrole vo vlaku musel ísť na fakultu aktivovať.

Ale pokiaľ máš známku a je platná, tak by veľké caviky z toho robiť nemali
Zdravim prosim Vas neviete preco mi revizor odmietal uznat ISIC kartu ako dokaz ze som student? Mal som platny zlavneny cestovny listok . To ze som student som mu dolozil platnou ISIC kartou tuto kartu prilozil na tu pipacku a mu to pisalo nejake blbosti ze to neuznava ci co. Neviete kde by mohol byt problem? Pokial viem ISIC karta s platnou prologacnou znamkou je dostatocny dokaz na to aby mi uveril ze som student a mam pravo vyuzivat zlavnene cestovne. DIK
Reply on: Ike #162636:
Ja by som povedal, ze uzol t-bus/a-bus by mal byt jednotny (ak sa neda, tak nech sa nocne t-busy zrusia) s tym, ze nocne elektricky by som navrhol nechat premavat iba pred vikendom a boli by viac-menej mimo systemu ostatnych nocakov (teda boli by tam nejake preklady, t.j. ak N53 ide zo Zlotych x:05 tak N2 by isla x:35) s tym, ze pripadne by v centre mohol byt prestupny bod niekde na Nam. L. Stura (ale nie je to nevyhnutne).
Reply on: dopravak123 #162624:
keby to ležalo čiste na ľuďoch, ktorých si ešte pamätám z pred 18 rokov čo boli na železnici, tak by sme mali taktovú dopravu, zabezpečenú nadväznosť spojov, ale samotnú koordináciu spojov s neochotnými SAD-istami to je už vec, ktorú by mali spraviť tí KDHácki diletanti na MDPaT, bohžiaľ nič sa nedeje. Keď tak moc chcú šetriť, tak v prvom rade by bolo najlepšie ŽSR, ZSSK a Cargo spojiť a namiesto šéfov troch spoločností by bol jeden, nemal by každý 3-4 námestníkov ale pod ním by boli iba šéfovia sekcií, odpadli by rozkrádačky na platbách ZSSK a Cargo pre ŽSR, všetko by bolo pod jednou strechou prehľadné a nie takýto rozkrádačský bordel. Teraz máš napr. duplicitne 3 personálne oddelenia, 3 oddelenia rozvoja a plánovania atď. Hlavne by sa znížil počet tzv. protekčných buzíkov typu "záhradník" na prebytočných postoch šéfov a odmenách, ktoré si veselo nadeľujú ako aj ich výplatách, hlavne takí "zamestnanci", že je v robote 2-3 dni v týždni a mesačne berie 1500EUR. Tiež by som zarazil služobné cesty len tak nikam pre nič za nič. Dojdú plní poznatkov, "know-how" a v praxi je z toho "how-know" iba. Takto sa ozdraviť nepodarí železnice nikdy, iba ak tak umŕtviť.
Reply on: no.ev.di. #162639:
prečítaj si jeho príspevok aj s vláknom aspoň 30x ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement