Reply on: 15majo1 #162643:
Väčšinou sa len pozrú, ale asi si mal smolu a overil si to. Mne sa podobne stalo pred 3 rokmi. Z nejakého dôvodu mi kontrola ISICu vo vlakoch ZSSK deaktivovala ISIC ? Keď som potom išiel autobusom, tak na mňa pozerali, že nemám ISIC aktivovaný. Vždy som po kontrole vo vlaku musel ísť na fakultu aktivovať.
Ale pokiaľ máš známku a je platná, tak by veľké caviky z toho robiť nemali
Ike
1) využiť všetky formy dopravy a vytvoriť prestupné uzly a-busov (HLST), t-busov (hodžko) a výhľadovo elín (hlst?), pričom odchody zosúladiť a umožniť prestup (neviem, kde je problém?)
2) využiť len autobusy s jedným prestupným uzlom
Náš milý DPB vybral nevýhody oboch a spojil ich do súčasného riešenia ?
našťastie potrebujem prestúpiť z a-busového nočáku smerujúceho do uzla (Hlst) do trolejbusu iduceho Z uzla (Hodžko), takže by som si mal 10 minút počkať a malo by to byť fajn.
Inak taká N47 sa kde na Hodžovom vlastne točí? či zbehne až dole na Kolárko?