Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Asi som zaspal dobu, ale vysvetlí mi niekto či je normálne aby vtedy iba 25-ročný šušeň B(u)Z(ík) bol výkonným riaditeľom a predsedom predstavenstva firmy Recar? ? je to svinstvo najhrubšieho zrna keď sa človek pozrie, že dnes sú požiadavky zamestnávateľa také, že : VŠ vzdelanie druhého stupňa + prax minimálne 2 roky na danej pozícií - a to hovorím aj o nižších postoch o niekoľko stupňov a už vonkoncom nie o výkonnom riaditeľovi!
Reply on: Martin Fundárek #162756:
zbytočné pridávanie byrokracie a prieťahov proste... vždy si treba uvedomiť, že čo môže inde fungovať kde majú ľudia záujem aby ten podnik fungoval pričom sa systém mierne komplikuje oproti stavu keď bol dopravca ako celok, tak u nás to väčšinu celé zhorí na neodbornosti ľudí vo vedúcich pozíciách.
Reply on: Martin Fundárek #162753:
no tak to je "super", čiže obyvateľom BA čo si za MHD platia ešte aj uberú zo spojov na úkor súkromnej párty SZĽH, na ktorú ešte mesto prispeje a Široký&Spol. sa nabalia ? inak som zvedavý, že kto sa bude pratať poza štadión k električkovej linke, keď ľudia vždy chodili na hokej iba linkami ktoré stáli pred zimákom
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #162671:
"Pri nakladnom a osobnom prepravcovi musi byt zas zabezpecene, aby neboli mozne krizove dotacie"
1. Na to ale nemuseli spoločnosti rozdeľovať. Ostatne, je dosť príkladov súkromníkov (nie u nás), ktorí vykonávajú aj osobnú aj nákladnú dopravu, tam to, že sú jedna spoločnosť, nevadí? Vadí to len u bývalých štátnych podnikov?
2. Rozdelenie dopravcu na ZSSK a Cargo sa urobilo spôsobom, ktorý zákonite vedie k skrytým dotáciám zo štátneho rozpočtu pre Cargo. Všetko zázemie (okrem depa Poprad) zostalo Cargu, takže ZSSK platí za jeho používanie nemalé peniaze. Aj vozidlá sa rozdelili tak, že si dnes ZSSK musí často požičiavať rušne od Carga, keď mu čo len zo dva vypadnú pre poruchy.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #162584:
Dosť lístkov sa ale predalo ako "balíky", takže veľa ľudí príde na prvý zápas a odíde po druhom. Návoz na druhý a odvoz z prvého zápasu bude teda o dosť nižší.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #162591:
Hmm, to, či je dosť miest na parkovanie, bude málokoho dopredu zaujímať, polovica Slovákov sa dovezie autami a potom budú kričať, že sa nedá zaparkovať. Ale ber do úvahy, že z tých 10000 bude pomerne veľa cudzincov z vyspelejších krajín, kde sú zvyknutí na MHD alebo taxíky. Takže 5000 ľudí autami nepríde.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #162500:
"kde zoberie súpravy"
Napríklad z ranných špičkových deviatok.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #162493:
Mne tam skôr vadia Bdtmee.
Reply on: no.ev.di. #162748:
Úplne postačí.
Reply on: Mike #162749:
čiže elektrická energia sa fakturuje DPB paušálne? t.j. neplatí sa za kilowatthodiny, ako napríklad v domácnostiach?
Reply on: Ike #162745:
Hej, lebo ten prúd je v sieti s výnimkou napäťových výluk stále... teda aj v noci.. teda samotná prevádzka vozidla je oproti busu akoby zadarmo...
Reply on: Bubak #162746:
a to sa nikto nikdy nedozvedel na zaklade coho bola pridelena megazakazka na reko tunela...
Reply on: no.ev.di. #162739:
Otázka na mieste, keď to tak čítam, tak ma napadá, a bol vôbec nejaký tender korektný? ? ?
Reply on: 810zssk #162744:
aha, inak dpb na tom nejako šetrí, že v noci premávajú trolejbusy?
Reply on: Ike #162743:
Citelis (bus vseobecne) jazdi len ked je vyluka (napr. kvoli udrzbe vedenia)
Inak zaujímavý poznatok z cestovania "trolejbusovou" nočnou linku N47
- došiel Citelis, čím sa naskytuje otázka, prečo teda linka nejde z HLST
- došiel s označením N44, otvoril dvere a čakal... a zrazu prepol na N47. V DPB to nevedia nastaviť tak, že na Hodžovo už príde ako N47?
Reply on: Peon #162685:
Ale nie, v mojom pripade som mal šťastie, že ma v MHD nekontroloval revízor. Problém robili SADisti, ale 2 z 3 sa usmiali a dali mi zlavu s tym, ze si to mam dat doporiadku. Odvtedy si vzdy po kontrole ZSSK preventivne kontrolujem platnost ISICu 😃
Reply on: Hug0 #162740:
nie, ale vieš ako to myslím... že aký zmysel to vlastne má tých 30ks? nebolo by lepšie mať radšej o jednu značku menej?
Reply on: no.ev.di. #162739:
DPB kúpil nejaký Tedom ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement