Tak sa to spytam znova.. naco by bola dobra posilova linka letisko - stadion? Stanica-stadion este ako-tak hej, ale na letisko je to podla mna uplna hlupost.
Určite by som to nebral ako definitívne. Podľa potreby budú posilnené aj existujúce linky..
Napr. "Zimný štadión je obsluhovaný dostatočným počtom liniek (61, 74 z Hl.st. a 61 z letiska)" znamená, že tam netreba zavádzať ďalšiu linku a že stačí ak bude napr. súčasná 61tka premávať v časeod 12:00 do 23:30 v intervale 7.5 min.
Podľa Derkaya Zimný štadión je obsluhovaný dostatočným počtom liniek (61, 74 z Hl.st. a 61 z letiska), takže posila z HL.st. a Letiska nebude, resp. z Letiska možno bude, ale iba v najnutnejšom prípade. Kyvadlová doprava bude iba zo záchytných parkovísk: Žabí majer, bývalá ČSAD na Hraničnej, Tyršovo nábr.,na záchytnom parkovisku na Technickej nebude kyvadlovka, bude iba L205 z Rádiovej. ASMN, Eurovea a ŽST Petržalka.
Špeciálne linky počas majstrovstiev
H1 – zo Žabieho majera po Rožňavskej k štadiónu
H2 – z bývalej ČSAD na Hraničnej ulici cez Prievozskú a Rožňavskú k štadiónu
H3* – z petržalskej stanice na autobusovú stanicu, Trnavské mýto a zimný štadión
H4 – z Námestia Ľ. Štúra cez Špitálsku, Trnavské mýto až po žel. stanicu Nové Mesto.
H3* pôjde až z vozovne Petržalka / resp. z Bzovíckej a zastaví na zastávkach: Lúčanka, Lúky II. (i keď neviem prečo, lebo by mohla ísť kľudne iba od ŽST Petržalka), ŽST Petržalka, Aupark, Malá scéna, ASMN a Orange aréna. ?
Inak, ako je to s posilovou dopravou k MS? To akože niekto vie presne predikovať pohyb návštevníkov? Nestačili by posilové linky len na HLST, ŽST Petržalka, AS MN a letisko?
Asi som zaspal dobu, ale vysvetlí mi niekto či je normálne aby vtedy iba 25-ročný šušeň B(u)Z(ík) bol výkonným riaditeľom a predsedom predstavenstva firmy Recar? ? je to svinstvo najhrubšieho zrna keď sa človek pozrie, že dnes sú požiadavky zamestnávateľa také, že : VŠ vzdelanie druhého stupňa + prax minimálne 2 roky na danej pozícií - a to hovorím aj o nižších postoch o niekoľko stupňov a už vonkoncom nie o výkonnom riaditeľovi!
zbytočné pridávanie byrokracie a prieťahov proste... vždy si treba uvedomiť, že čo môže inde fungovať kde majú ľudia záujem aby ten podnik fungoval pričom sa systém mierne komplikuje oproti stavu keď bol dopravca ako celok, tak u nás to väčšinu celé zhorí na neodbornosti ľudí vo vedúcich pozíciách.
no tak to je "super", čiže obyvateľom BA čo si za MHD platia ešte aj uberú zo spojov na úkor súkromnej párty SZĽH, na ktorú ešte mesto prispeje a Široký&Spol. sa nabalia ? inak som zvedavý, že kto sa bude pratať poza štadión k električkovej linke, keď ľudia vždy chodili na hokej iba linkami ktoré stáli pred zimákom
"Pri nakladnom a osobnom prepravcovi musi byt zas zabezpecene, aby neboli mozne krizove dotacie"
1. Na to ale nemuseli spoločnosti rozdeľovať. Ostatne, je dosť príkladov súkromníkov (nie u nás), ktorí vykonávajú aj osobnú aj nákladnú dopravu, tam to, že sú jedna spoločnosť, nevadí? Vadí to len u bývalých štátnych podnikov?
2. Rozdelenie dopravcu na ZSSK a Cargo sa urobilo spôsobom, ktorý zákonite vedie k skrytým dotáciám zo štátneho rozpočtu pre Cargo. Všetko zázemie (okrem depa Poprad) zostalo Cargu, takže ZSSK platí za jeho používanie nemalé peniaze. Aj vozidlá sa rozdelili tak, že si dnes ZSSK musí často požičiavať rušne od Carga, keď mu čo len zo dva vypadnú pre poruchy.
Dosť lístkov sa ale predalo ako "balíky", takže veľa ľudí príde na prvý zápas a odíde po druhom. Návoz na druhý a odvoz z prvého zápasu bude teda o dosť nižší.
Hmm, to, či je dosť miest na parkovanie, bude málokoho dopredu zaujímať, polovica Slovákov sa dovezie autami a potom budú kričať, že sa nedá zaparkovať. Ale ber do úvahy, že z tých 10000 bude pomerne veľa cudzincov z vyspelejších krajín, kde sú zvyknutí na MHD alebo taxíky. Takže 5000 ľudí autami nepríde.
Ike