Také relatívne okamžité opatrenie, čo by sa dalo urobiť, je ako píšeš, ale ešte to doplním:
- Jednak posunúť N61 kúsok dopredu.
- Skrátiť jazdnú dobu N72 smer Čiližská->Hodž. o 1 min., na Nivy by mala prichádzať už v X:15, potom na Hodž. X:20.
- Odchod N47 z Hodž. by sa dal tiež pokojne posunúť o 2-3 min. dopredu, aby bol lepšie zabezpečený prestup z autobusov.
- Kríž: "dve skupiny ľudí, ktoré sú proti riešeniu v Petržalke:
1. popletenci, tmári a spiatočníci - títo reprezentujú marginálny počet ľudí
2. ľudia, ktorí sa snažia politikárčiť"
- Budaj: "tabuľky môžeme dať, realita je iná"
- električka je to, že keď sedím v Prahe v Slávií na káve a ide mi štvorka, tak poviem "platím" a ešte ju stihnem
- Schlosser: "ale z Rajky sa budú môcť dostať na Hlavnú Stanicu!
z Rusoviec sa budú môcť dostať na Hlavnú Stanicu!"
- prof. Kováč: "prosím niektorých občanov, aby sa umravnili".
Zaujímavé výroky zo včerajšej diskusie, niektoré brepty, iné nadľahčené konštatovania skutočnosti:
- Ftáčnik: "vlak by išiel prvým tunelom v histórií Bratislavy"
- Nesrovnal: "dôjde rýchlovlak z Paríža a bude sa stretávať s Dunajmi"
- Ftáčnik: "občan Slávik systematicky torpéduje všetky snahy, ktoré sa nerovnajú metru"
- Kríž: "dve skupiny ľudí, ktoré sú proti riešeniu v Petržalke:
1. popletenci, tmári a spiatočníci
(Sorry, ak to tu už bolo) V Banskej Bystrici je na testovaní prototyp kĺbového autobusu TEDOM C18 G. Oproti starším plynovým autobusom tejto značky má zapustené plynové flaše na streche, čím sa podarilo znížiť výšku vozidla o 20 cm. Autobus poháňa motor TEDOM CITY s výkonom 260 kW... ?
Ale na druhú stranu si myslím, že vzhľadom na počet, štruktúru a veľkosť železničných spoločností v SR šikovný človek zo ZSSK vo veku 45 a viac naozaj nemusí nájsť ľahko miesto u "konkurencie".
takze ty navrhujes spojit ZSR, ZSSK a ZSCS, hej? To mas z vlastnej hlavy ci od otca?
Re #162608 no.ev.di.: hej hej, take vyhovorky pozname. Vo firme v ktorej ta nadriadeni brzdia a zastavuju kazdu tvoju iniciativu sa nepracuje. Z takej sa odchadza. Aspon teda ti, ktori maju na viac odchadzaju.
logicky vždy jak rozdelíš podnik tak sa ti robia duplicitne niektoré sekcie, vznikajú nové miesta, potreba nových šéfov a časom vedenie odštiepenej časti môže rozhodnúť o inej štruktúre, zhodnotiť, že potrebuje zas nejaké oddelenie a takto to ide... to máš niečo ako keby sa DPB rozdelil na tri podniky a to a-busy, t-busy a električky a údržba+majetky. Vznikli by naťahovačky jednak v tom, že a-busáci by chceli robiť výkony tam kde jazdia t-busy a električky aby si urvali kus koláča, zas "údržba+majetky" by si účtovali za opravy, prenájom, elektrinu, a komodity na zabezpečovanie týchto služieb by mohli nakupovať ľubovoľne, čiže de facto by a-busáci, t-busáci a električkári nemali kontrolu nad tým koľko vyhodia za služby a museli by platiť lebo by nemali na výber od koho si robiť údržbu a kde parkovať. Síce by mali na výber, že môžu si postaviť vlastné zázemie, no na to by určite nemali peniaze ako to na Slovensku býva, takže by boli odkázaní na jedného úžerníka s monopolom poskytovania služieb. Pripočítajme si uliate peniaze pri platbách, duplicitne šéfovské posty a máš kopu vyhodených peňazí.
Súhlasím s tvojim návrhom. Ešte ako možnosť ma napadá, že by sa N72 predĺžila na stanicu, ale namiesto klasických T-busov by na nej jazdili duobusy. V úseku Čiližská - SAV by išla ako T-bus a ten kúsok od SAV na stanicu ako A-bus. A to isté aj pri ceste spať.
Teoreticky by sa dalo spravit, ze by bola celodenna 201 (v noci N71) a N61ka by nezachadzala k Trhovisku, ale isla priamo po Kosickej, potom dolava na Mileticovu a z nej do Ruzovej doliny. Ale z Dulaku by bolo treba viac slapat.
Niečo na tom bude. Nie som detailne zasvätený do vecí okolo železníc, ale pomaly to speje k tomu, že bolo ČSD, neskôr po rozdelení republiky ŽSR a potom ďalšie delenie, ako bunky a teraz, keď sa už baliči nabalili to asi speje k návratu k ŽSR, alebo niečomu podobnému... A nikto za to nedostane aspoň po gulách, karavána pôjde ďalej, veď taký silný štát ako SR to unesie ?
jasne ze mam platnu znamku ktoru si ani nepozrel . Ja neviem ci mal zlu naladu alebo co ale skratka mu hovorim ci mu nestaci ISIC ved vsade mi prizvukovali ze v pripade ze mam ISIC tak mam pravo vyuzivat zlavnene cestovne v MHD, tak neviem ci mam pri sebe nosit aj potvrdenie o navsteve skoly.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk