Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #162606:
na 84/99 z mly na fars je vo svetelnej križovatke pravý pruh pre všetky tri smery pre všetku dopravu, je tam aj zvislá značka, podobne bolo z druhého pruhu zľava možné odbočiť doľava, ale iba pre "bus" na Farského z mosta (78 - keď ešte fungoval most) a je možné pre "bus" odbočiť vľavo i z druhého pruhu zľava pri ceste z N.mosta na Hálovu.
Re #162617 AAA: nebude to ten istý, kto v poslednom čase, bez ohľadu na slovníky, vymyslel slovo "magnitúdo" 😉
Re #162602 Hug0: u nás by sa to neujalo - má to málo dverí a nemá to zavadzajúce sklopné sedadlá 😉
Reply on: Trolleybus #162616:
radšej namiesto tej frašky s 30min intervalom doobeda mohli posilniť linky, ktoré premávajú pri zimnom štadióne. Alebo keď už moc chceli niečo dokázať, že vedia ako na to, mohli spraviť nasledovné :
- dočasne počas MS predĺžiť L31 popri zimáku
- namiesto H3 až kdesi do kelu čo má ísť posilniť L78 v úseku Ovsište - Astronomická do polovičného intervalu v časoch 12:00-23:00 alebo vložené spoje dať na L63 v úseku Avion - Hl.st./Račianske mýto
- spraviť vložené posilové spoje na L205 namiesto električky, ktorá premáva po Vajnorskej, síce je šanca, že s tým niekto pôjde no skôr verím v to, že ľudia pôjdu s tým čo bude stáť pri štadióne
Reply on: TeBeCe #162597:
Mohol by mi niekto vysvetliť odkiaľ prišli novinári na výraz predlžovanie grafikónov? ?
Reply on: Petto #162581:
Pozor, zatiaľ čo H1 bude jazdiť operatívne podľa potreby H2 - 4 od rána do 12:00 každých 30 minút a potom až do 23:30 každých 15 minút, s tým ťe po 23:30 rozvezú ľudí do jednotlivých mestských častí. ?
Reply on: Hug0 #162613:
Metlu presnejšie mop ?
Reply on: Mike #162612:
Prečo ? 😃 1221 vytvorila takú špecialnú ohybnú v strednej časti úzku akurát na takýto typ kolies ? ?
Reply on: Hug0 #162602:
No, na tomto umývať disky...
Re #162607 frenky: to je napr. aj na Galvaniho, v smere od Rožňavskej, doľava do Ivánskej k Avionu pre 63 a 96..
na Molecke (a hocikde inde v Ba) to môže byť iba vtedy, ak svieti zelená na ľavé odbočenie v rovnakom čase ako zelená na smer rovno... (a plus je tam splnená podmienka o jazdných pruhoch)
Reply on: no.ev.di. #162610:
ak vies, posli mi to na mail mmesik@zoznam.sk
Reply on: MatejBA #162598:
no keby si vedel koľko chcú redukovať, tak je jasné nado všetko, že iba Petržalky sa to netýka a hovorím o čísle, ktoré hraničí s vytláčaním ľudí z MHD a to na surovo! Podľa toho koľko chcú škrtať, budú vozidlá tak plné, že ľudia nebudú mať ako cestovať, plus keď si prirátame zdvihnutie cestovného tak sa na to väčšina ľudí vys... tak narvané keď budú SORky pri tých škrtoch ak sa fakt udejú, tak im budú rámy praskať na 100% a môžu si sem rovno Libchaváci-dreváci spraviť v dielňach DPB vysunuté pracovisko, keď budú každý týždeň zvárať rámy SORkám ?
Reply on: Ámos #162596:
neviem či si totálne nechápavý alebo čo, no už si videl, že by železnice viedol niekto kto je znalý danej problematiky? Nebolo to náhodou vždy tak, že že najdôležitejšie posty na ktorých sa rozhodovalo boli obsadené po protekcií a tí si tam ešte dakde podosadzovali svojich známych čo robili všelijaké špinavosti! Zrazu sa tváriš, že za to môžu všetci pracovníci na železnici, teda si fakt blb ? tí ľudia sú radi, že majú prácu a keby začali moc korektne veci robiť a poukazovať na chyby, tak by ich vyliali jak špinavú vodu a tak to funguje aj v DPB, že ak by bol niekto moc iniciatívny a robil nejaké veci, ktoré by sa nepáčili politickým nominantom vo vedení, tak by vyletel. Môže sa iba snažiť zmierniť dopad ich populistických rozhodnutí na VHD, ale celkovo sa im to aj tak nepodarí.
Reply on: Petto #162606:
Aj 31/39 tak odbaca na Racko z Legionarskej, tam je to tiez povolene, zo stredneho prudu dolava. Bolo by vhodne urobit to koser aj na Karloveskej/Molecovej.
V poslednom case sledujem soferov na 32,133 ktory si robia dobrovolne BUS-PRUH pri odbacani z Karloveskej na Molecovu ( zo stredneho pruhu smerom do Dubravky ) . Urcite je to proti predpisom , ale chvalim ? ? ? . Setri to cas a neohrozuju nikoho takmer , prechod cez kolaje je dostatocne siroky na to aby presli aj auto prichadzajuce z Dubravky odbocujuce smerom k Shell/lidl . Je to nieco na sposob ako chodi 84+99 medzi zastavkami Mlynarovicova a Farskeho ked odbacaju dolava z praveho pruhu - hoc tu je to polovolene aspon myslim.
Reply on: 810zssk #162604:
sorry, to bola reakcia na Petta
Reply on: Hug0 #162602:
Nepovedal by som, mne pridu skor ako MBCC.
Reply on: Hug0 #162602:
a porovnaj to s SOR NB18 ? ? ?
Zato interierovo su oba Solarisy trosku podobne, predne celo SCI-FI Solarisu mi pripomina solarisacku elektricku TRAMINO ?
No ke´d tento Solaris porovnám s naším tak neviem neviem... ?

http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=8607&secid=7
Reply on: TeBeCe #162585:
V Bratislave urcite a to pritom sa robi trasa maratonu cestou najmensieho odporu.
Rozpraval som sa s organizatorom, ze preco neurobia atraktivnejsi celomestsky 42km okruh namiesto prevazne vypadovkoveho a hradzoveho 21km okruhu. Predsa len slapat pocas maratonu 4x (2x most do PE a spet) do relativne strmeho kopca nieje prave najlahsie. Vravel mi, ze chceli spravit lepsiu trasu, ale na jeden den uzavriet pre auta kvoli nejakemu behaniu cele mesto sa proste v Bratislave neda. Zaujimave, ze v Kosiciach alebo vo Viedni to ide...
Reply on: dopravak123 #162592:
Pokial viem tak do uliciek pri stadione (Odbojarov, Kalinciakova, Pri starej pracharni, Bartoskova, etc.) budu pristupne len obcanom s TP v danej zone.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.