Reply on: Ike #162478:
problém je aj ten že dopravcovia nespolupracujú... zas mám v tom guláš, že kto si kde objednáva výkony. Je to takto? : u železníc objednáva štát a u autobusových dopravcov kraj resp. VÚC?Inak pozastavenie dopravy na trati 174 alebo jej výryzné obmedzenie by fakt viedlo k devastácií tohoto unikátu. Ono síce na záberoch premáva iba 812, ale hovoria ľudia, že autobusy v tejto trase nechodia a toto spojenie potrebujú ako soľ, lebo cesty sú v otrasnom stave a na to nejaký blb zadrel, že je v pláne oprava tamojšej cesty. To je "super" argument : "Je to v pláne, zrušíme Vám vlaky a vy si počkajte na opravu cesty. Tak snáď najprv opravíme cestu aby sa tam dalo jazdiť bezpečne a potom budeme redukovať vlaky. Však ten kraj upadá aj preto, že železnice tam už zbalili fidlátka a už neviem koľko rokov robia úsek Trenčín - Bratislava. Kým dojdú do Košíc, tak sa trendy a štandardy zmenia, zas príde nový plán na ešte vyššiu rýchlosť a modernejšie rýchlovlaky a zas sa bude celá trať rekonštruovať od BA ?
kecho
Re #162461 no.ev.di.: veď to je ešte smutnejšie, že tá naša búda je monofunkčná (ak vôbec bude funkčná ). Nemecké štadióny sú robené minimálne na kombináciu hokej/hádzaná alebo hokej/basket, teda môže tam byť takmer hocijaké podujatie, snáď okrem MS v plávaní či lyžovaní...
Re #162468 no.ev.di.: je mltifunkčná, viď http://www.o2arena.cz/O2arena/eventDetail.aspx?docid=19093589
Re #162473 Solider: viď #162450 "My sme nerekonštruovali žiadnu starú haraburdu, my sme postavili dve úplne nové zimné štadióny s najnovšími technológiami" za tie prachy mohli byť 2 hitech štadióny a nie tréningová hala a keby sme na to zamestnali Číňanov, tak by boli aj tri btw si si istý, že tých 96 bude fakt konečná cena?