Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #161759:
35 klbákov je celkom slušné číslo ale 35 kraťasov je komický počet, na to koľko liniek obsluhuj t-busy tejto dĺžkovej kategórie. Mimochodom, keď si spomínal Zachara, tak na akom oddelení na Klemensovej pomáha rozkrádať? Inak namálo ľudí v najbližších mesiacoch na ŽSR končí a možno je medzi nimi aj Zachar, preto ho možno spomenul(a), že si on mädlí hnáty na to miesto.
Reply on: MatejBA #161771:
no moment, brzdi šuhaj! To neznamená, že keď sa ich stránim, tak tam chcem Záhradníka! Ja ich staviam za rovno k stene všetkých na odstrel, bez rozdielu! Hovoril som, že tam chcem neskorumpovaného odborníka alebo aspoň človeka, čo nebude robiť kraviny. A nie nejakého šéfa letiska či čoho jak teraz majú v KE! ?
Reply on: Ámos #161744:
možno preto taká štúdia nie je, lebo existuje možnosť, žeby potom sa zvýšil dopyt po trolejbusoch a tým pádom by šli autobusy prudko dole a lobby obchodujúca s pohonnými hmotami je oveľa silnejšia ako nejaká eko-lobby za čisté a kvalitné životné prostredie, ktorá by podporovala t-busy. A ešte dodám, že aj "eko"-lobby je aj taká čo za každú cenu podporuje CNG-busy a argumentuje, že sú rovnako eko ako t-busy. Ono až keď sa vyčerpajú zásoby ropy a zemného plynu tak tie finančnícke a špekulatívne hyeny prejdú od kšeftov s ropou a zemným plynom na elektrinu - máme sa na čo tešiť, lebo tí čo si narvali vačky na kšeftoch s ropu a zem.plynom budú investovať z toho do technológií výrábania el.energie a budú zas diktovať ceny. Oni to potrebujú predať čím skôr a čím viac, teda takéto štúdie "majú čas" až pokým im to nepadne vhod. Je X odborných štúdií, ktoré poukazujú na kade čo, ibaže väčšinou tie najväčšie žvásty sú najviac publikované, tak aby sa nimi dala manipulovať mienka ľudí a pravdivé veci väčšinou ani nevýjdu na povrch alebo nejak bokom ako rádovo publikované, príp. dakde zavesené na web v ráde odborných publikácií a človek to ani neprečíta ?
Reply on: no.ev.di. #161770:
Nakoniec budes este hovorit "Zlaty Branko Zá/ahradnik" ?
Reply on: 810zssk #161751:
chce sa mi zvracať či už z Derkaya alebo aj Zachara ? kretén Zachar by mal dostať akurát tak po papuli a nie miesto šéfa DPB za zbabranú zmluvu na Solarisy s ktorými sme sa naťahovali keď na naletel on & spol. jak osy na med ? chce to konečne odborníkov bez konexií s J&T a pod. mafiou!
Reply on: Mike #161735:
vďaka ? keby som mal komplet čísla, koľko požerú ostatné linky a koľko vypravuje aj Hroboňka, bolo by to lepšie. Inak mi stále príde divné, že aj cez víkendy je na L203 a 207 rovnaký interval ako cez pracovné dni, zaujímalo by ma, že čo s tým DPB plánuje spraviť.
Reply on: Fixinela #161745:
ten kresťanský kkt vďaka, ktorému musí L44 premávať ku kostolu smerom k NOÚ? "Ďakujem" pekne, keď počujem, že sa má stará garda vrátiť, tak mi dochádza zle ?chce to komplet vymeniť a novú krv a nie kdejakých buzíkov po protekcií dosadzovať!
Reply on: TeBeCe #161766:
To je fušerina, dúfam, že to tam tak nechajú. ?

Kde ste všetci z DNV, píšte svoju starostovi, do BA novín.... čo je toto za bordel. Aj keby celú kruháč zadláždili životnosť odhadujem tak na rok, maximálne dva (podľa stavu zadláždených zastávok MHD v ZA - a tie boli v priamom smere, nie v oblúku ako toto). Zámková dlažba na vozovku sa hodí niekam do obytnej zóny, prípadne na parkoviská, kde sa jazdí pomaly a s "ľahkými autami", nie na hlavný príjazd do 10-tisícového sídliska, kde jazdia 20-tonové autobusy. ?
Reply on: 810zssk #161761:
Tesco si tam len prenajalo priestory. Prsty v tom má Tatra banka cez svoju dcéru Tatra reality, s.r.o. link: http://www.cityprojects.sk/projekt/370/bratislava/nakupne-centrum-glavica
Reply on: 810zssk #161761:
Hej, OC Glavica
Reply on: Valec #161760:
Jo, je tam zamkova dlazba, ale nie cely kruhac. Kazdopadne myslim, ze to parkrat pobehaju preplnene 21cky, pripadne nejaky zasobovaci kamion a budu kocky lietat. ?
Reply on: Valec #161760:
Na 100 percent ti povedat neviem, ale triaslo to poriadne vcera, takze asi hej.
Reply on: Mike #161758:
Ak nemaju povolenie tak by bolo najlepsie im ten kruhac zburat a nech si tu dopravu riesia inak...

Inak pokial viem, tak to stavia to OC (Glavica), nie priamo Tesco. Ale mozem sa mylit.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=71969&idt=u&idg=5236&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

A ja tam dobre vidím zámkovú dlažbu? Dúfam, že túto stavbu magistrát nikdy do správy neprevezme, lebo na výmenu povrchu nebude treba ani dlho čakať.
Reply on: Petto #161741:
Prečo nie? Však ak by prišlo tých 35+35 vozov, tak z kĺbov sa môže obratom vyradiť prvých 15 ktoré budú nahradené novými a zvyšných 20 sa použije na doplnenie počtu kĺbov na 208 a 212 a na inej, dnes sólo, linke.

Dnes máme podľa evidenčného stavu 120 vozidiel, pričom 44 je mladších ako 16 rokov (z tých starších je väčšina z nich po/pred nedávnej GO). Tých 70 nových síce nebude žiadne terno, ale stále je to dosť na to, aby sme jednorazovo obnovili väčšinu VP a potom je už možné postupne dokupovávať nové vozidlá.

Re #161745 Fixinela: Načo by sa Zachar zo ŽSR vracal do DPB?

Re #161744 Ámos: Ak doma nájdem, tak ti pošlem tabuľku s porovnaním produkcie exhalátov busu (tuším to bola norma Euro4) a trolejbusu (pri výrobe elektrickej energie na Slovensku).
Reply on: derik #161755:
Aj ja úplne súhlasím. Pokiaľ viem, aj stanovisko magistrátu Ba bolo že Tesco napájať z toho vjazdu do lidla, na Eisnerovej nerobiť ďalší kolízny bod a už vôbec nie kruháč...
Ale keď mestská časť vydala územné rozhodnutie v ktorom odignorovala stanovisko MG.. a Tesco začalo stavať dopravné stavby na ktoré ani nemalo stavebné povolenie (ktovie či ho má dodnes..) Výsledok vidíme...
Reply on: derik #161756:
Vsak nech si zaplatia linku 121 Stefana Kralika - Tesco ?
Reply on: 810zssk #161752:
Ešte čakám, kedy Tesco začne požadovať aby tam aj zastávku urobili (trochu irónie: veď sa jedná o hypermarket a ten predsa musí mať zastávku), keď zistia, že budú mať málo zákazníkov. Budú tvrdiť, že zo sídliska je tam ďaleko a ťažký prístup a podbné bláboly.
Reply on: 810zssk #161752:
Plne súhlasím. Len dodám, že príjazd do Tesca sa mal riešiť vybudovaním spojnice od Lidla a urobiť semafórovú križovatku (do tej by sa zapojila od odbočka na benzínku). Takto vznikla ďalšia križovatka, navyše ten kruháč je dosť malý a spomaluje najmä kĺbové autobusy. Čo dodať, kompetentní zase niečo nezvládli.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.