Btw. čo sa samotného Zachara týka, on tiež sledoval dosť dlho diskusiu imhd aj ako GR DPB a aj keď bol na MG (aj keď nie tak horlivo ako záhradkári), tak aby Ti nedošlo trestné oznámenie na Teba ?
ako naši doma povedali, že už ich serie táto skur*ená turistika! T.j. že nejaký hajzel čo začal kedysi v 1998 ako šéf napr. DPB, neskôr pokračoval ako šéf dajme tomu u ZSSK, potom prešiel k ŽSR alebo tak, že raz je námestníkom niekde na ministerstve obrany, potom robí na ministerstve poľnohospodárstva, potom na obrany, potom na MV atď. proste cestuje takto po vysokých funkciách, pričom je to absolútny babrák ? teraz čo nastalo na železniciach je hotová katastrofa ☠
a čo sa týka tbusov, keby došlo tých 35+35 to by úplne stačilo na dlhšiu dobu. Aj keby sa vyradilo všetkých 15 ks 15 Tr, ostáva ešte 20 kĺbakov ako rozšírenie voz. parku (a teda náhrada za sóla) a 35 sól. a napr. 14TrM sú defakto nové vozy, ktoré ešte dosť rokov prežijú.. už iná vec že morálne zastaralé, ale technicky ok..
35 klbákov je celkom slušné číslo ale 35 kraťasov je komický počet, na to koľko liniek obsluhuj t-busy tejto dĺžkovej kategórie. Mimochodom, keď si spomínal Zachara, tak na akom oddelení na Klemensovej pomáha rozkrádať? Inak namálo ľudí v najbližších mesiacoch na ŽSR končí a možno je medzi nimi aj Zachar, preto ho možno spomenul(a), že si on mädlí hnáty na to miesto.
no moment, brzdi šuhaj! To neznamená, že keď sa ich stránim, tak tam chcem Záhradníka! Ja ich staviam za rovno k stene všetkých na odstrel, bez rozdielu! Hovoril som, že tam chcem neskorumpovaného odborníka alebo aspoň človeka, čo nebude robiť kraviny. A nie nejakého šéfa letiska či čoho jak teraz majú v KE! ?
možno preto taká štúdia nie je, lebo existuje možnosť, žeby potom sa zvýšil dopyt po trolejbusoch a tým pádom by šli autobusy prudko dole a lobby obchodujúca s pohonnými hmotami je oveľa silnejšia ako nejaká eko-lobby za čisté a kvalitné životné prostredie, ktorá by podporovala t-busy. A ešte dodám, že aj "eko"-lobby je aj taká čo za každú cenu podporuje CNG-busy a argumentuje, že sú rovnako eko ako t-busy. Ono až keď sa vyčerpajú zásoby ropy a zemného plynu tak tie finančnícke a špekulatívne hyeny prejdú od kšeftov s ropou a zemným plynom na elektrinu - máme sa na čo tešiť, lebo tí čo si narvali vačky na kšeftoch s ropu a zem.plynom budú investovať z toho do technológií výrábania el.energie a budú zas diktovať ceny. Oni to potrebujú predať čím skôr a čím viac, teda takéto štúdie "majú čas" až pokým im to nepadne vhod. Je X odborných štúdií, ktoré poukazujú na kade čo, ibaže väčšinou tie najväčšie žvásty sú najviac publikované, tak aby sa nimi dala manipulovať mienka ľudí a pravdivé veci väčšinou ani nevýjdu na povrch alebo nejak bokom ako rádovo publikované, príp. dakde zavesené na web v ráde odborných publikácií a človek to ani neprečíta ?
chce sa mi zvracať či už z Derkaya alebo aj Zachara ? kretén Zachar by mal dostať akurát tak po papuli a nie miesto šéfa DPB za zbabranú zmluvu na Solarisy s ktorými sme sa naťahovali keď na naletel on & spol. jak osy na med ? chce to konečne odborníkov bez konexií s J&T a pod. mafiou!
vďaka ? keby som mal komplet čísla, koľko požerú ostatné linky a koľko vypravuje aj Hroboňka, bolo by to lepšie. Inak mi stále príde divné, že aj cez víkendy je na L203 a 207 rovnaký interval ako cez pracovné dni, zaujímalo by ma, že čo s tým DPB plánuje spraviť.
ten kresťanský kkt vďaka, ktorému musí L44 premávať ku kostolu smerom k NOÚ? "Ďakujem" pekne, keď počujem, že sa má stará garda vrátiť, tak mi dochádza zle ?chce to komplet vymeniť a novú krv a nie kdejakých buzíkov po protekcií dosadzovať!
Kde ste všetci z DNV, píšte svoju starostovi, do BA novín.... čo je toto za bordel. Aj keby celú kruháč zadláždili životnosť odhadujem tak na rok, maximálne dva (podľa stavu zadláždených zastávok MHD v ZA - a tie boli v priamom smere, nie v oblúku ako toto). Zámková dlažba na vozovku sa hodí niekam do obytnej zóny, prípadne na parkoviská, kde sa jazdí pomaly a s "ľahkými autami", nie na hlavný príjazd do 10-tisícového sídliska, kde jazdia 20-tonové autobusy. ?
Jo, je tam zamkova dlazba, ale nie cely kruhac. Kazdopadne myslim, ze to parkrat pobehaju preplnene 21cky, pripadne nejaky zasobovaci kamion a budu kocky lietat. ?
Prečo nie? Však ak by prišlo tých 35+35 vozov, tak z kĺbov sa môže obratom vyradiť prvých 15 ktoré budú nahradené novými a zvyšných 20 sa použije na doplnenie počtu kĺbov na 208 a 212 a na inej, dnes sólo, linke.
Dnes máme podľa evidenčného stavu 120 vozidiel, pričom 44 je mladších ako 16 rokov (z tých starších je väčšina z nich po/pred nedávnej GO). Tých 70 nových síce nebude žiadne terno, ale stále je to dosť na to, aby sme jednorazovo obnovili väčšinu VP a potom je už možné postupne dokupovávať nové vozidlá.
Re #161745 Fixinela: Načo by sa Zachar zo ŽSR vracal do DPB?
Re #161744 Ámos: Ak doma nájdem, tak ti pošlem tabuľku s porovnaním produkcie exhalátov busu (tuším to bola norma Euro4) a trolejbusu (pri výrobe elektrickej energie na Slovensku).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Dnes máme podľa evidenčného stavu 120 vozidiel, pričom 44 je mladších ako 16 rokov (z tých starších je väčšina z nich po/pred nedávnej GO). Tých 70 nových síce nebude žiadne terno, ale stále je to dosť na to, aby sme jednorazovo obnovili väčšinu VP a potom je už možné postupne dokupovávať nové vozidlá.
Re #161745 Fixinela: Načo by sa Zachar zo ŽSR vracal do DPB?
Re #161744 Ámos: Ak doma nájdem, tak ti pošlem tabuľku s porovnaním produkcie exhalátov busu (tuším to bola norma Euro4) a trolejbusu (pri výrobe elektrickej energie na Slovensku).