Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: derik #161755:
Aj ja úplne súhlasím. Pokiaľ viem, aj stanovisko magistrátu Ba bolo že Tesco napájať z toho vjazdu do lidla, na Eisnerovej nerobiť ďalší kolízny bod a už vôbec nie kruháč...
Ale keď mestská časť vydala územné rozhodnutie v ktorom odignorovala stanovisko MG.. a Tesco začalo stavať dopravné stavby na ktoré ani nemalo stavebné povolenie (ktovie či ho má dodnes..) Výsledok vidíme...
Reply on: derik #161756:
Vsak nech si zaplatia linku 121 Stefana Kralika - Tesco ?
Reply on: 810zssk #161752:
Ešte čakám, kedy Tesco začne požadovať aby tam aj zastávku urobili (trochu irónie: veď sa jedná o hypermarket a ten predsa musí mať zastávku), keď zistia, že budú mať málo zákazníkov. Budú tvrdiť, že zo sídliska je tam ďaleko a ťažký prístup a podbné bláboly.
Reply on: 810zssk #161752:
Plne súhlasím. Len dodám, že príjazd do Tesca sa mal riešiť vybudovaním spojnice od Lidla a urobiť semafórovú križovatku (do tej by sa zapojila od odbočka na benzínku). Takto vznikla ďalšia križovatka, navyše ten kruháč je dosť malý a spomaluje najmä kĺbové autobusy. Čo dodať, kompetentní zase niečo nezvládli.
Reply on: kecho #161753:
Nezabudol, ale tak teraz aspon maju zastavku, tak z toho bude nejaky profit... a tak snad bude na znamenie, takze no problem 🙂
Reply on: 810zssk #161749:
pokiaľ viem, "domy na Schengenskej" sa pred pár mesiacmi sťažovali, že im chodí popod okná bus, zabudol si? 😉
Ten kruhak v DNV je tak neskutocne zbytocny.. to uz radsej mohli svetelnu krizovatku, alebo od Tesca do DNV maly podjazd..
Reply on: Fixinela #161745:
Pokial viem tak Derkay (a mozno aj Zachar) su OK, nie KDH.

Inak v zastupitelstve ma vacsinu "pravica", takze by ma neprekvapilo keby ziskali aspon vacsinu firiem, Ftacnik s tym nic nespravi.
Reply on: a.m. #161747:

206/6 všimol som si to už dávnejšie, len som nepostrehol žiadnu takú zmenu grf., preto som bol v tom že to bolo iba výnimočne.
6254 som zabudol, to som si uvedomil, ale na druhej strane kedy bol naposledy v premávke videný_?
6231 je ok, ja som bol v tom že aj ten je požičaný na Hrob, takže iba 29 a 78 sú?
Reply on: kecho #161748:
Este raz, ta zastavka tam nie je kvoli hrazdi, k tej sa da dostat rychlejsie z Cunovo nam. Skor to bude kvoli domom na Schengenskej.
Reply on: Peon #161733:
také "možno" sú dobré ? potom by DPB mohol zriadiť pre 801 aj zastávku "Dolnozemská cesta" niekde v blízkosti podchodu pre cyklistov za dostihovou, to by aspoň v lete malo zmysel, keby chcel niekto ísť na hrádzu a tipujem, že "možno" by bola využívanejšia 😉
Re #161744 Ámos: "najlepsi a najlacnejsi nosny system bude siet prestresenych cyklotras " potom by ti mohol vzniknúť problém s odkladaním bicyklov, zase by boli problémy "kde zaparkovať" 😉
Re #161745 Fixinela: takže budeme mať cng Ikarusy? btw. "odborníci výberovým konaním", ktoré je zverejnené 14 dní, pričom mesto o ňom verejne informuje tri dni pred skončením podania prihlášok? 😉
Mike vidim ze si v prepoctoch nezabudol ani na take veci ze 205/2=212/7, ale predsa ti uslo, ze 206/6 uz robi hrobonka. Tie zv byvaju 2 trnavske, najcastejsie 6231 a 6293, pri tej prilezitosti sa pytam preco ti tam chyba 6231? Uslo mi nieco? Je pre/vyradena? A 6254 je uz rozpalena?
Reply on: Fixinela #161745:

"Politické strany si chcú údajne podeliť mestské podniky" - to je tento rok snáď nejaká novinka?
Počula som, že sa chystá prepúšťanie vodičov autobusov aj električiek v MHD Bratislava.

Čo je pravdy na tom, že KDH chce ovládnuť DPB? Politické strany si chcú údajne podeliť mestské podniky a je na Ftáčnikovi ako sa zachová (či sa mu podarí splniť predvolebný sľub, že pôjdu odborníci vybraní výberovými konaniami).

O šéfovanie v DPB má vraj záujem naďalej Derkay. Ale vrátiť sa chce aj Zachar.

Zdroj: JPP
Reply on: Petto #161743:
ja by som radsej videl relevantnu studiu dlhodobej vyhodnosti.
Ono aj ta elektrina sa vyraba, ta nevznika. A ked sa vyraba vznikaju rozne skodliviny. Aj tie medene draty bolo treba vytazit, vyrobit etc. a ze su to fakt spinave procesy...
A ked si zratam, ze klbovy SOR bus je dvakrat lacnejsi ako solo trol, tak mi to proste nejako v hlave nevychadza, ked musim este k tomu vsetkemu priratat infrastrukturu.
To je len nejaka mantra, ktora sa neustale obmiela. "Tbus je lepsi ako bus."
Inak tiez mi chyba taka studia, preco elektricky by mali byt nosnmy systemom... Co ked studia ukaze, ze najlepsi a najlacnejsi nosny system bude siet prestresenych cyklotras ?

Aby som to zhrnul, tiez mi je sympatickejsi trofl a myslim si ze by sme mali investovat do ekologickych rieseni aj ked budu ocosi drahsie, no nikdy som sa nedostal k nejakej studii, ktora by toto preberala.
Reply on: Ámos #161742:
Hoc dnesne naftaky ci plynaky su EURO5 minimalne, stale ti budu vypustat exhalaty a na jednom fore bolo dost podrobne vysvetlene preco je rentabilnejsie investovat do tbus trati a tbus parku.
Reply on: Petto #161741:
budu stacit naftove busy, trofle nemaju buducnost ?
Reply on: Mike #161735:
No vidim , ze sola treba ako sol , nevystacime si len s novymi tbus klbakmi.
Reply on: Mike #161735:
a čo Hroboňku vykradli či čo, že toľko požičaného majú? ?
Reply on: Peon #161737:
ale Acitonland tam vlastni "akoze offroad drahu" paintballove ihrisko a teraz stavaju lanove centrum, ktore vyzera fakt super.

Re #161736 Peon: ja len viem, ze repre ma problemy sa dostat na ranne poobedne treningy. A to nehovorim len o kategorii ziakov. aj o muzoch a zenach, ktori studuju VS a na auto nemaju, kedze nas zvaz podporuje len tych co nieco dokazali a vlastne uz ziadnu velku podporu nepotrebuju. Takze chodia na korculiach, bicykloch, pesi. Cez leto je to romantika, no v takom oktobri je to o hubu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.