Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #161783:
Ja viem ktoré sú a nie sú TrM:
14TrM: 6222,6226,6260,6261,6263,6265,6267,6271,6283,6291,6293,6301,6304,6307 - 14
14Tr po GO: - 6255,6262,6266,6268,6269,6275,6276,6277,6285,6286,6288,6289,6290,6292,6294-6300,6303,6305,6307,6311,6312,6314 - 27
14Tr ktoré ešte prejdú GO (buď na TrM, alebo iba ako Tr) ((niektoré z nich už tento rok)):
6257,6258,6259,6264,6270,6272,6273,6274,6278,6279,6280,6281,6282,6284,6287,6302,6308,6310,6315 - 19
Reply on: Valec #161782:
ja sa najviac obávam toho, že aké t-busy nás postihnú ?
Reply on: Mike #161781:
6255 a 6257 niesú TrM,
14TrM je iba 14ks a síce : 6304,6293,6263,6291,6271,6222,6226,6265,6283,6306,6260,6301,6267 a 6261 (samozrejme všetky s II za ev.č.). Koľko kraťasov ešte vôbec pôjde na GO a niesú zrovna teraz 2 či 1kus na GO v Zlineri? Z pohľadu DPB asi vydržia toľko čo do doby kým dostali GO ? lebo DPB má tendenciu považovaž aj K2S za úplne nové vozidlá a má asi takú predstavu, že tu budú ďalších 20 rokov. Už by mohli s tými úchylnými GO ísť kade ľahšie a kúpiť normálne nové vozidlá na úrovni doby.
Reply on: Mike #161776:
Ale zasa, ak by bol tender na 35+35 s opciou na ďalších 35 (ak treba definovať, tak radšej sólo), bolo by to ešte lepšie, nakoľko by sa mohli dokúpiť ďalšie a pritom rovnaké vozy. ?
Reply on: a.m. #161747:
A vlastne tu je vedená 6254 už ako vyradená..
Re #161779 no.ev.di: s trolejbusmi do čísla 6253 sa nepočíta a teda sa čoskro vyradia. 6255 a 6257 a vyššie buď sú ako TrM alebo ostatné prešli alebo prejdú GO ako 14Tr a teraz sa môžme baviť koľko rokov po GO vydržia... 3? 5? 10?
Reply on: Mike #161778:
a nepestuje aj on turistiku? Už to lezie všetkým na nervy toto dosadzovanie ľudí po známostiach, protekciách a po úplatkoch a za sľuby, že budem pre teba kradnúť a dohadzovať v štátnom podniku kšefty známym. Na ŽSR je takýto bordel a tam keď je na niečo "súťaž" tak sa podpisujú také zmluvy, že sa nakupujú veci aj 3-4x drahšie a potom sa diví dakto, že prečo ŽSR tak veľa pýta za elektrinu, trate, nájom iných priestorov a iné služby. Lebo potrebujú peniaze na rozkrádanie pre známych. Si môže podať aj športku, len aby sa nenasralo viac ľudí na ŽSR na KDHákov čo tam terorizujú a budú v takej istej pozícií ako Ďurkovský!
Reply on: Mike #161776:
14TrM máme presne 14ks (podľa katalógu na tejto stránke) a nevyradených vozidiel máme 75ks dokopy, z čoho počítam, že pojazdných dnes je tak 65ks. Čiže nič by sa nestalo keby ten tender obsahoval 60ks kraťasov, samozrejme že by hneď nešli k čertu všetky 14Tr-ky ale postupne ti najstaršie. Prvý rok 30ks a druhý by sa uvidelo čo na to povedia financie a rozvoj t-bus tratí, či by si to vyžadoval. Na konci celej dodávky by bolo 60ks nových krátkych t-busov, 14ks 14TrM a nejaké 14Tr (cca10ks) by mohli zostať ako ZV alebo na náhradné diely pre 14TrM. Samozrejme keby tender vyhrali kolchozníci z Libcháv, tak by tá dodávka prípadných 60ks prebehla možno aj v jednom roku na úver zo spriaznenej banky ?
Reply on: no.ev.di. #161777:
Btw. čo sa samotného Zachara týka, on tiež sledoval dosť dlho diskusiu imhd aj ako GR DPB a aj keď bol na MG (aj keď nie tak horlivo ako záhradkári), tak aby Ti nedošlo trestné oznámenie na Teba ?
Reply on: Mike #161775:
ako naši doma povedali, že už ich serie táto skur*ená turistika! T.j. že nejaký hajzel čo začal kedysi v 1998 ako šéf napr. DPB, neskôr pokračoval ako šéf dajme tomu u ZSSK, potom prešiel k ŽSR alebo tak, že raz je námestníkom niekde na ministerstve obrany, potom robí na ministerstve poľnohospodárstva, potom na obrany, potom na MV atď. proste cestuje takto po vysokých funkciách, pričom je to absolútny babrák ? teraz čo nastalo na železniciach je hotová katastrofa ☠
Reply on: no.ev.di. #161774:
a čo sa týka tbusov, keby došlo tých 35+35 to by úplne stačilo na dlhšiu dobu. Aj keby sa vyradilo všetkých 15 ks 15 Tr, ostáva ešte 20 kĺbakov ako rozšírenie voz. parku (a teda náhrada za sóla) a 35 sól. a napr. 14TrM sú defakto nové vozy, ktoré ešte dosť rokov prežijú.. už iná vec že morálne zastaralé, ale technicky ok..
Reply on: no.ev.di. #161774:
http://www.zsr.sk/slovensky/o-nas/organizacna-struktura/namestnici.html?page_id=170

Pochybujem že tam končí, keďže jeho tam iba pred nedávnom dosadila nová vládna garnitúra, s ktorou je za dobre...
Reply on: Valec #161759:
35 klbákov je celkom slušné číslo ale 35 kraťasov je komický počet, na to koľko liniek obsluhuj t-busy tejto dĺžkovej kategórie. Mimochodom, keď si spomínal Zachara, tak na akom oddelení na Klemensovej pomáha rozkrádať? Inak namálo ľudí v najbližších mesiacoch na ŽSR končí a možno je medzi nimi aj Zachar, preto ho možno spomenul(a), že si on mädlí hnáty na to miesto.
Reply on: MatejBA #161771:
no moment, brzdi šuhaj! To neznamená, že keď sa ich stránim, tak tam chcem Záhradníka! Ja ich staviam za rovno k stene všetkých na odstrel, bez rozdielu! Hovoril som, že tam chcem neskorumpovaného odborníka alebo aspoň človeka, čo nebude robiť kraviny. A nie nejakého šéfa letiska či čoho jak teraz majú v KE! ?
Reply on: Ámos #161744:
možno preto taká štúdia nie je, lebo existuje možnosť, žeby potom sa zvýšil dopyt po trolejbusoch a tým pádom by šli autobusy prudko dole a lobby obchodujúca s pohonnými hmotami je oveľa silnejšia ako nejaká eko-lobby za čisté a kvalitné životné prostredie, ktorá by podporovala t-busy. A ešte dodám, že aj "eko"-lobby je aj taká čo za každú cenu podporuje CNG-busy a argumentuje, že sú rovnako eko ako t-busy. Ono až keď sa vyčerpajú zásoby ropy a zemného plynu tak tie finančnícke a špekulatívne hyeny prejdú od kšeftov s ropou a zemným plynom na elektrinu - máme sa na čo tešiť, lebo tí čo si narvali vačky na kšeftoch s ropu a zem.plynom budú investovať z toho do technológií výrábania el.energie a budú zas diktovať ceny. Oni to potrebujú predať čím skôr a čím viac, teda takéto štúdie "majú čas" až pokým im to nepadne vhod. Je X odborných štúdií, ktoré poukazujú na kade čo, ibaže väčšinou tie najväčšie žvásty sú najviac publikované, tak aby sa nimi dala manipulovať mienka ľudí a pravdivé veci väčšinou ani nevýjdu na povrch alebo nejak bokom ako rádovo publikované, príp. dakde zavesené na web v ráde odborných publikácií a človek to ani neprečíta ?
Reply on: no.ev.di. #161770:
Nakoniec budes este hovorit "Zlaty Branko Zá/ahradnik" ?
Reply on: 810zssk #161751:
chce sa mi zvracať či už z Derkaya alebo aj Zachara ? kretén Zachar by mal dostať akurát tak po papuli a nie miesto šéfa DPB za zbabranú zmluvu na Solarisy s ktorými sme sa naťahovali keď na naletel on & spol. jak osy na med ? chce to konečne odborníkov bez konexií s J&T a pod. mafiou!
Reply on: Mike #161735:
vďaka ? keby som mal komplet čísla, koľko požerú ostatné linky a koľko vypravuje aj Hroboňka, bolo by to lepšie. Inak mi stále príde divné, že aj cez víkendy je na L203 a 207 rovnaký interval ako cez pracovné dni, zaujímalo by ma, že čo s tým DPB plánuje spraviť.
Reply on: Fixinela #161745:
ten kresťanský kkt vďaka, ktorému musí L44 premávať ku kostolu smerom k NOÚ? "Ďakujem" pekne, keď počujem, že sa má stará garda vrátiť, tak mi dochádza zle ?chce to komplet vymeniť a novú krv a nie kdejakých buzíkov po protekcií dosadzovať!
Reply on: TeBeCe #161766:
To je fušerina, dúfam, že to tam tak nechajú. ?

Kde ste všetci z DNV, píšte svoju starostovi, do BA novín.... čo je toto za bordel. Aj keby celú kruháč zadláždili životnosť odhadujem tak na rok, maximálne dva (podľa stavu zadláždených zastávok MHD v ZA - a tie boli v priamom smere, nie v oblúku ako toto). Zámková dlažba na vozovku sa hodí niekam do obytnej zóny, prípadne na parkoviská, kde sa jazdí pomaly a s "ľahkými autami", nie na hlavný príjazd do 10-tisícového sídliska, kde jazdia 20-tonové autobusy. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.