nemuselo by... mohli by ich presunúť inde/posilniť iné linky?
Re #161715 810zssk: "skoro" som myslel časové zverejnenie 801, veď ešte nie je 1.3. ale aj tak nerozumiem zriadeniu tej zastávky - do danubiany/na hrádzu je to ďaleko...
Pokiaľ zrušenie 156-ky a ostatné zmeny od 28. 2 sú iba začiatkom optimalizácie MHD (napr. aj v Karlovke je z čoho uberať), tak zrejme príde aj k prepúšťaniu vodičov MHD, nie?
Keby musel ísť na opravu rámu v výrobcovi, tak by homologovaný byť tento typ nemohol,SOR by musel by odstrániť konštrukčné nedostatky a následne by si mohol SOR/výhradný distribútor podať žiadosť o konanie o novej homologizácií.
tak absolútny rozpad vozidlu (bohužiaľ) nehrozí. Keby teoreticky šla počas tej homologizácie napr. na spevnenie rámu, tak by to znamenalo neúspešnú homologizáciu? Aj keby sa ten voz rozpadol tak Ja&Ty pošlú druhý kus na homologizáciu, či je to ešte zložitejšie?
Ja som sa s ničením ešte nestretol. To ma len tak napadlo, lebo do inej zaujímavej lokality trolejbusový nočák nemáme. ? Ak by sa 30Trka rozpadla, tak by nedostala homologizáciu a teda žiadne výhovorky či už zo Škodovky alebo zo Soru by nepomohli.
Re #161702 Valec: Na N72 sa často stáva, že cestujúci poškodzujú vodzidlá či čo? Potom keby sa to rozpadlo by sa nechal SOR počuť zas v štýle "toto sa nám stalo iba v Bratislave" ?
?
Re #161708 Valec: ? neverím vlastným očiam, tak skoro? ? takže by to malo byť zhruba v tých miestach... ale prečo spravili zastávku tam? aby cestujúci okukovali dropy, alebo čo?
N80 má v smere na Kúpalisko Matador zastávku ŽST Petržalka tam, kde stojí L180 a bývalá L86 (od zast. závod M. točí doľava a tam má zastávku, ako je vienna gate) a v smere z kúpaliska ide do prava a stojí tam kde L180, (býv. L86).
jeden OT,
pls. vedel by mio niekto potvrdiť, či N80 má zastávku v smere na kúpalisko až za križovatkou (na tej strane ako je vienna gate) a v smere z kúpaliska tiež za križovatkou (na ceste 80/99)? ?
TeBeCe