Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #161667:
no vsak z mesta by isli zo safka a spat by prestupili napr. na farskeho na 78, 84. Staci jeden smer.
Reply on: Mike #161666:
nuz, treba pri tom aj rozmyslat ?
Reply on: Marek1978 #161659:
To by urcite slo, ale co opacny smer? 🙂 Preto by mi prislo najrozumnejsie tam skor predlzit vybrane vecerne spoje linky 50.
Reply on: TeBeCe #161665:
On asi čerpal z tohoto:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2c252924293a2f361f24212c28253230eff2212c24293a2f36ea

tam je 6505 ako historické vozidlo, ale 6517 už nie ?
Dnes ako som siel rano L17, na zastavke pri DU, vystupovala nejaka babenka a malom ju sepalila nejaka combi Honda...ak by bola baba o sekundu rychlejsia asi by skoncila v spitale ? Fesi nesiel krokom , ale aspon 40 km/h a to elektricka uz davno blikala ? Kde boli zabaci? Jaaaj lepsie je sikanovat nejakeho felicistu za rozmlatenu hmlovku, alebo den presle face v lekarnicke ? ?
Reply on: no.ev.di. #161652:
nebola RTG robená preto, "lebo GIB"? ? záporožská je odtiaľ možno do dvoch minút peši...
Reply on: Marek1978 #161660:
Mas pravdu , to som si ani nevsimol ?
Reply on: Marek1978 #161659:
Good idea s tou 95kou - boli by tam len nejake dva urcene spoje so zachadzkou na 19tu k Arene z mesta . Hoc mohol by vzniknut problem ze cesta niekomu trva bez zachadzky 14 minut so zachazdkou 16 a hadaj sa potom s revizorom .
Otazne je potom aj spojenie po predstaveni , kedze predstavenie nekonci asi stále o 21.00
Reply on: Petto #161658:
ani na 32 by nestacili 4 vozy. Treba ratat aj s prestavkami. Cize 5 vozov.
Na margo tych zmien od 28.2. a setrenia v DPB by nebolo vhodnejsie nezavadzat ziadnu linku 89, zrusit spominane linky 180 a 82. Stacilo by, keby kazdu hodinu zachadzala na cint.Pe. linka 80 a v blizkosti divadla by nemohla ist linka 95 v smere z mesta nie tou prvou odbockou na nadjazd smer TPD, ale isla by rovno a stala by pri stadione, kde by ludia odtial v pesej dostupnosti mohli ist do, z divadla a vyjst hore pred mostom a tak ist k TPD? Vsak tam je to prejazdne, ci nie? To je zachadzka 1 min. Tymto by sa usetrilo viac. Aj tak 95% ludi, co ide do divadla ide autom. A ti, co potrebuju ist busom, tak nastupia pri stadione a odvezu sa k tpd a tam mozu prestupit, kam potrebuju.
Reply on: no.ev.di. #161657:
na 133ke by si nevyjazdil poobednu spicku s 4 vozidlami ( 4 x12 = 48 minut - 1 kolo ) , hoc v sucasnosti je rano 8 vozov ( 8x6 minut = kolo 48 ) ,ale poobede je to uz 9 vozov ( 9x6 = 1 kolko 54 minut )
Reply on: MatejBA #161596:
Ešte ma napadlo jedno riešenie situácie okolo L32/33/133, tu je :
L32 : Hl.st. - Kramáre - Mlynská dolina - Molecova - Janotova - Karloveská a ďalej k Hl.st. (vyšlo by to pri 12min intervale na 4vozidlá)
L33 : bez zmeny trasy, i=6/7-8/6//7-8 + by boli pridané v 12min intervale spoje obsluhované Solarismi počas špičky (potreba 2kusy iba počas špičky)
L133 : i=12/-/12//-, všetko Solarisy, vyšlo by to na 4ks
- na úseku Dlhé diely - Molecova by bol interval 3min v špičke a mimo nej 7-8minút s tým, že počas špičky by každý druhý spoj z DD na Molecovu vykonával Solaris.
Reply on: ufo #161654:
no nie, len ked ministerstvo dopravy povie, ze to treba urobit, tak to bude stat! neviem ako je postavena zmluva o spolupraci a vykonoch vo verejnom zaujme. ked je tam, ze ZSR musia akceptovat poziadavky...
v kazdom pripade ta trat vyzaduje nejake investicie, zas ktora trat na Slovensku nie. ? Snad len 120 medzi Račou a NVM a potom 127 Žilina - Krasno (to aby sme len neociernovali ? )
Reply on: Ámos #161651:
pokiaľ sú koľajnice OK, tak je to ešte v pohode, no nebola pri Dvoch levoch zváraná koľajnica, či nepraskla tam dakedy koľaj alebo pri Medickej záhrade? Tiež si spomínam, že keď tu chvíľu behala električka pre Cagliari, tak museli ten vytŕčajúci betón orezať aby to nezachytila nejakou časťou. Naše električky znesú veľa, ale NP električky si vyžadujú inak vyzerajúci zvršok, čo je doteraz pre DPB takmer neznáma vec, no musia sa na to pripraviť.
Reply on: Ámos #161653:
ŽSR niečo stojí, keď Regiojet vznáša pripomienky? ?
Reply on: aquila #161623:
ZSR uz teraz nadavaju kolko mil. € ich bude stat Regiojet, kedze vznasa mnozstvo pripomienok na upravu trate. O dalsich zastavkach v ramci Bratislavy nechcu ani pocut. ?
Reply on: Ruslan #161650:
nebola Rontgenova robená práve preto, že ľudia sa k ŽST Petržalka a priľahlým budovám kde sídlia firmy mohli z Hálovej dostať "iba" s L99, tak DPB vyhovel spravením zastávky Rontgenova aby vyhovel aj cestujúcim na L88? A to isté platilo, že ľudia sa Einsteinovej, Kremnickej či Záporožskej mohli dostať "iba" s L80, tak sa vlastne vyhovelo aj im. Takže Rontgenova nie je vôbec pre L99.
Reply on: S499.1023 #161632:
na spitalskej je rozbity asflat popri kolajach, tak z toho usudzuje, aj ked to ma pramalo splocne. je to neprijemne pre auta a trpi vizualna stranka, no na kvalite pojazdu elektricky sa to nijak neprejavuje.
Reply on: ear4 #161641:
Odpoveď na tvoje otázky:
1. L95 premáva cez priecestie po Einsteinovej na Apollo preto, lebo je to rýchlejšie a na Einsteinovej nebývajú veľké zápchy. Keby išla cez Bosákovu, tak by to bolo to isté. Okrem toho by ľudia žiadali, aby zastavovala aj na Bosákovej. Všetky linky čo idú cez Apollo bývajú rovnako zdržané v zápche až na Apolle, je to kvôli semaforom na Prístavnej.
a) Z oblasti Bosákova/Šustekova sa do centra dostanú ľudia L68, L78, L96/196, takže L95 by tam bola zbytočná, cestujúci ak chcú isť na Šafko, tak vezmú L68, L78 a na Apolle prestúpia na L95.
b) rizík je na ceste veľa v podobe výtlkov a pod., takže to nie je až taký veľký problém.
c) veľa vozidiel zatáča ostro v pravo/ľavom uhle, napr. L83 z Dvorov smer na Hálovu, ale to neznamená, že im treba hneď zmeniť trasu...
d) ako som už spomínal vyššie, zápcha sa tvorí hlavne na moste Apollo, pred semafory na Prístavnej.

2. L99 nestojí na Rontgenovej kvôli tomu, že odbočuje na ŽST Petržalka. Keby vychádzala zo zastávky, autá idúce z nadjazdu by si ju nemuseli všimnúť, takto sa aspoň predíde nehodám.
L99 má aj tak v smere na Ovsište podobnú / takmer rovnakú trasu ako L88. A zo zastávky Rontgenova je ŽST Petržalka (L99) v pešej dostupnosti do 5 min.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.