Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #161674:
Tak si predstav, ze si vodic, mas iba 9 minut pauzu, meskas a potrebujes ist na velku ?

Vyries ulohu ?
Reply on: no.ev.di. #161674:
nemohol by prestávkovať 9 min., lebo treba rátať aj s tým, že L32 sa môže niekde na trase zdržať.(zápcha, hlavne na Kramároch). Keby prišiel z meškaním, tak by z tých 9 min. veľa neostalo...
Reply on: Marek1978 #161660:
Keby L32 premávala tak ako som navrhoval, čiže kolečko cez Molecovu, Janotovu a Karloveskú tak by tá trasa trvala 39 minút, čiže v prípade odchodu o X:00 by bus došiel na konečnú X:39 a prestávkoval by 21minút. Prečo by to nešlo tak, žeby prestávkoval iba 9 minút a po 4h by mal jednu jazdu prestávku kedy by za neho naskočil iný vodič? (T.j., príde napr. o 14:39 na Hl.st., obhliadne vozidlo a dá ho šoférovi, ktorý za neho spraví jedno kolo a dotyčný si vozidlo prevezme o 15:50 napr.) Prečo vodiči MHD takto pauzujú, že napr. odjazdia 40 minút a pauzujú trebars aj 25min? Potom by takéto prestávky mohli požadovať pracovníci všade kde je náročnosť povolania porovnateľná a celá produktivita práce by vyzerala tak, že po každej hodine by si žiadali zamestnanci 15 alebo dokonca 30min prestávky, čiže 8h by pracovali a k tomu 2-4h pauzovali. Čo sa týka L32, tak počas sedla pri 20min by to inak ako s 21 min. prestávkou nešlo a takisto aj cez víkend.
Reply on: Marek1978 #161672:
Rozmyslaju logicky:
ak pravidelna linka k divadlu, tak urcite na to nebude potrebny klbak v intervale 5 min v špičke a 7.5 v sedle a zvlast ak je to capacity...
- menovite 95ka je nosna linka ktora ma spajat safko (prip. prestup na apolle) co najrychlejsie s petrzalkou - s koridorom vyhradenym pre el. .. uz aj tak dnes kvoli uzavretemu staremu mostu je to dost vyhliadkova jazda.. a tahat ju este dlhsie kvoli tomu ze raz mozno z nejakeho spoja vystupi alebo nastupi clovek pri Sade J. Krala ❓
- ak by tam mali zachadzat iba niektore spoje L95, to je blbost lebo tym padom by bud nebol dodrzany interval zo Šafka alebo od Farského a navyše človek by musel skúmať cp, ak by tam chcl ísť, že či chytil práve ten spoj, čo tam zachádza..
- pri zachádzkach L50 už by to nebolo až také tragické ale v princípe platia podobné argumenty ako vyššie uvedené pri L95 a navyše L50 je cez pracovné dni s dodržiavaním CP (obojsmerne) na tom dosť zle kvôli vedeniu trasy a nepredvídateľným zápcham...

takto je tam linka v čase keď tam je najvyšší dopyt (alebo iba v čase keď je tam dopyt) ktorá pôjde raz za 30 min. a je obsluhovaná vozidlom s nízkymi nákladmi (Sor b9.5), možno by sa lepšie hodil minibus ale zas toľko ich nemáme... mali sme kúpiť sory B7.5 alebo teraz BN8.5 ? )

A večer je toto najlepšie riešenie, ako bolo navrnuhté, že po 21. hod sa tam pristaví záložné vozidlo ktoré pôjde po stanovenej trase a má obrovské výhody oproti zachádzke pravidelnej linky vyznačenej v CP, lebo
- predstavenia nie sú každý deň
- nevie sa presne kedy skončia (aj keď koniec sa dá predpokladať relatívne presnejšie ako špirtového podujatia alebo koncertu)
- keďže nemá svoj cp môže/bude musieť čakať aj všetkých dobiehajúcich dôchodcov z divadla
- pôjde iba potiaľ pokiaľ pôjdu cestujúci (napr. posledný vystúpi na Hálovej) alebo ak nebude mať nikoho nemusí ísť vôbec a môžu ho použiť inam ako ZV..
Reply on: 810zssk #161671:
Kazdopadne, neviem ako rozmyslaju, ked sa to da takto jednoducho vyriesit a usetrit. Napisem na zmenymhd alebo b.w.
Reply on: Marek1978 #161669:
To by slo, ale ta 50 sa mi zda lepsie.
Reply on: 810zssk #161667:
ale aj ta 50 by sla. Takisto narast 2 min.
Reply on: 810zssk #161667:
no vsak z mesta by isli zo safka a spat by prestupili napr. na farskeho na 78, 84. Staci jeden smer.
Reply on: Mike #161666:
nuz, treba pri tom aj rozmyslat ?
Reply on: Marek1978 #161659:
To by urcite slo, ale co opacny smer? 🙂 Preto by mi prislo najrozumnejsie tam skor predlzit vybrane vecerne spoje linky 50.
Reply on: TeBeCe #161665:
On asi čerpal z tohoto:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2c252924293a2f361f24212c28253230eff2212c24293a2f36ea

tam je 6505 ako historické vozidlo, ale 6517 už nie ?
Dnes ako som siel rano L17, na zastavke pri DU, vystupovala nejaka babenka a malom ju sepalila nejaka combi Honda...ak by bola baba o sekundu rychlejsia asi by skoncila v spitale ? Fesi nesiel krokom , ale aspon 40 km/h a to elektricka uz davno blikala ? Kde boli zabaci? Jaaaj lepsie je sikanovat nejakeho felicistu za rozmlatenu hmlovku, alebo den presle face v lekarnicke ? ?
Reply on: no.ev.di. #161652:
nebola RTG robená preto, "lebo GIB"? ? záporožská je odtiaľ možno do dvoch minút peši...
Reply on: Marek1978 #161660:
Mas pravdu , to som si ani nevsimol ?
Reply on: Marek1978 #161659:
Good idea s tou 95kou - boli by tam len nejake dva urcene spoje so zachadzkou na 19tu k Arene z mesta . Hoc mohol by vzniknut problem ze cesta niekomu trva bez zachadzky 14 minut so zachazdkou 16 a hadaj sa potom s revizorom .
Otazne je potom aj spojenie po predstaveni , kedze predstavenie nekonci asi stále o 21.00
Reply on: Petto #161658:
ani na 32 by nestacili 4 vozy. Treba ratat aj s prestavkami. Cize 5 vozov.
Na margo tych zmien od 28.2. a setrenia v DPB by nebolo vhodnejsie nezavadzat ziadnu linku 89, zrusit spominane linky 180 a 82. Stacilo by, keby kazdu hodinu zachadzala na cint.Pe. linka 80 a v blizkosti divadla by nemohla ist linka 95 v smere z mesta nie tou prvou odbockou na nadjazd smer TPD, ale isla by rovno a stala by pri stadione, kde by ludia odtial v pesej dostupnosti mohli ist do, z divadla a vyjst hore pred mostom a tak ist k TPD? Vsak tam je to prejazdne, ci nie? To je zachadzka 1 min. Tymto by sa usetrilo viac. Aj tak 95% ludi, co ide do divadla ide autom. A ti, co potrebuju ist busom, tak nastupia pri stadione a odvezu sa k tpd a tam mozu prestupit, kam potrebuju.
Reply on: no.ev.di. #161657:
na 133ke by si nevyjazdil poobednu spicku s 4 vozidlami ( 4 x12 = 48 minut - 1 kolo ) , hoc v sucasnosti je rano 8 vozov ( 8x6 minut = kolo 48 ) ,ale poobede je to uz 9 vozov ( 9x6 = 1 kolko 54 minut )
Reply on: MatejBA #161596:
Ešte ma napadlo jedno riešenie situácie okolo L32/33/133, tu je :
L32 : Hl.st. - Kramáre - Mlynská dolina - Molecova - Janotova - Karloveská a ďalej k Hl.st. (vyšlo by to pri 12min intervale na 4vozidlá)
L33 : bez zmeny trasy, i=6/7-8/6//7-8 + by boli pridané v 12min intervale spoje obsluhované Solarismi počas špičky (potreba 2kusy iba počas špičky)
L133 : i=12/-/12//-, všetko Solarisy, vyšlo by to na 4ks
- na úseku Dlhé diely - Molecova by bol interval 3min v špičke a mimo nej 7-8minút s tým, že počas špičky by každý druhý spoj z DD na Molecovu vykonával Solaris.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.