Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #161602:
Tym jedinym som si nebol isty ?

A co to teda bolo za kolaje? Len nejaka vlecka?

V case kedy likvidovali staru stanicu som mal 7-8 rokov a este som ani poriadne nevedel ze existuje nejaka Petržalka ☺
Reply on: mrcheef #161600:
"Povodna stanica stala tam, ako je teraz oploteny ten komplex hned vedla zastavky 93 atd smer Vysehradska"

Si si istý? ? Mimochodom to koľajisko vôbec nepatrilo k pôvodnej stanici.
Reply on: no.ev.di. #161597:
Tak poobede by 12 minut uplne stacilo 🙂 Len keby to jazdilo aspon od 13:00 ci 13:30 😉
Reply on: Peon #161590:
Takze pekne po poriadku odpovede na tvoje otazky:

1. Ano navrh je na nete (ak ho nezvesili) - najdes ho tu http://files.uloziste.com/36e08a464aabf56a/

2. Rychlik Tribec tam nebol spomenuty a ani Zr Tirnavia (rano do Petrzalky) iba cisto Os vlaky. Tie Os vlaky sa rusia len v useku Nove Mesto-Petrzalka (zbytok trasy ostava)

3. Tu najdes podrobnejsie info

http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/000703-Historia-zeleznicnej-stanice-Bratislava-Petrzalka/

Povodna stanica stala tam, ako je teraz oploteny ten komplex hned vedla zastavky 93 atd smer Vysehradska (asi 3 roky do zadu likvidovali zvysky kolajiska)
Do vystavby elektrifikacie behali na Os do Gyoru vlaky tahane dieslom.

Po rekonstrukcii ZST Petrzalka (1998) zacali jazdit vlaky do Rakuska, bola postavena trat do Rakuska.

Vlaky do Madarska prestali jazdit od decembra 2005.
Reply on: Valec #161594:
ak by mala byť nadväznosť na poobedné vlaky a ráno tie ktoré prichádzajú smerom z Gyoru, tak by boli ideálne keby autobus odchádzal od stanice o 00-tej minúte v hodine.
Reply on: Valec #161594:
Naco zastavka pri stanici? Vsak tam z BA pojdem tramtrain linka 13 z Hlavnej stanice ?
Reply on: MatejBA #161596:
klídek... to ma teší, aspoň dačo dobré od teba počujem. Ako si teda predstavuješ L133? Jedna vec čo nechápem, že prečo je tam ráno aj poobede rovnaký interval, keď poobede je ten balík ľudí z mesta rozložený na dlhší čas a navyše tí čo cestujú poobede do práce/školy z DD ich už nie je taký balík, aby to jazdilo každých 6min.
Reply on: no.ev.di. #161595:
tlk, ja som hovoril o 133 ? A kebyze nevidis iba "rudě" tak vies, ze 135 neschvalujem ani ja ?
Reply on: MatejBA #161591:
L135 má aký význam prosím ťa? Aby vozila rozmaznaných Karlovešťanov po trase, kde okrem úseku Beniakova - Jána Stanislava a Šaštínska - Sološnícka - Kuklovská nemajú zvyšné žiadne opodstatnenie, tak to je iná káva! Na Púpavovej, Čavojského, Pod rovnicami, Líščie údolie, Jurigovo nám., Adámiho a Tománkova a úplne zbytočný úsek Veternicova a Hlaváčikova - tak tieto úseky na tejto linke sú úplná fraška. Prosím pekne, oslov Braňa Záhraníka nech Vám tie linky platí z tých provízií od J&T čo dostal za prihodené tendre pre SOR ?
Reply on: mrcheef #161583:
To zrušenie Os vlakov (pre Peona opakujem Os vlakov ?) už je viac ako isté. Zároveň je to jedinou zmenou v Bratislavskom kraji. ?

Re #161588 Peon: Jedna z tých zastávok je priamo pred stanicou, tuším práve táto. Konečná má byť priebežná, ale CP som ešte nevidel.

Re #161590 Peon: 3., 4. Opäť odporúčam použiť Google: http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=703&host=vlaky.net
Reply on: Peon #161588:
tam by sa nemala vetrať, zaujímalo by ma, že či budú odchody nastavené tak aby sa dalo stihnúť vlaky o 16:21 a 18:21 a, opačne aby sa po príchode vlakov o 5:44,7:42,15:39 a 17:39 dalo stihnúť spoj L801. Čiže optimálny odjazd spojov L801 od ŽSR Rajka by bol o 00-tej minúte každej hodiny. Mimochodom MÁV pridali vlak s odchodom z Rajky o 8:21 ? videl som nejaké tie večerné vlaky, ktoré idú z Rajky od Hegyeshalomu a opačne no max. 5-10 ľudí.
Reply on: MatejBA #161586:
vidno, že poznáš iba tie najprimitívnejšie spôsoby... podceňuješ ma veľmi ?
Reply on: Ruslan #161589:
dobre, ale je ine zrusit linku, ktorou ide 2,5 cloveka denne a linku, ktore vyuziva "uzky okruh jedneho sidliska" ?
Reply on: mrcheef #161583:
Nadväzujem na tvoje príspevky pod tým blogom na SME:

1; Je ten návrh na redukciu spojov niekde na internete?

2; Týka sa to aj rýchlika Tríbeč (piatok/nedeľa)? Ak áno, tak bude skrátený po Nové Mesto alebo presmerovaný na Hlavnú stanicu?

3; O ŽST Petržalka som našiel málo informácií: Pamätáte si niekto jej bývalú podobu, keď tadiaľ premávali (iba?) vlaky do Gyoru? Bola na tom istom mieste ako teraz?

4; V ktorom roku vlastne bola sprevádzkovaná trať z Petržalky do Rakúska?
Reply on: MatejBA #161586:
to vôbec nemá za potrebu. Po zrušení L82, L156 a L180 sa má aj nadalej pokračovať v redukovaní / rušení spojov. (na niektorých linkách sa možno zhorší interval, niektoré mini(auto)busove linky zrušia, resp. spoja dve do jednej a pod....)
Neviete náhodou - pripravovaná zastávka "Rajka" na Bem apó utca pre 801-ku bude pred železničnou stanicou, príp. blízko nej?

A čo myslíte - ako dlho bude na tej priebežnej konečnej "vetrať"? Snáď nebude pravidelne meškať už z Rajky do Bratislavy..
Reply on: 810zssk #161574:
To už potom skôr vysúvacie schodíky.
Reply on: no.ev.di. #161584:
a coze, co? Spamoval si DPB? No fujto duncik, fujto ?
Reply on: mrcheef #161583:
no moment, rušiť tie vlaky môže len debil, však tým ľudia cestujú v úseku Nové Mesto - Galanta a Nové Mesto - Leopoldov ? ak to skrátia po Nové Mesto, tak v pohode. Inak po úseku Leopoldov - Sereď, tak pribudne ďalší dvojkoľajný elektrifikovaný úsek bez osobnej dopravy, ak nerátame IC vlaky pokračujúce do Rakúska. Keby tak jazdila "anča" medzi ŽST Petržalka na Nové Mesto, stačilo by to, ak by to ale malo nejaký význam.
Reply on: MatejBA #161582:
pre mňa za mňa si mel čo chceš. Mohol si molestovať Záhradníka aby spravil niečo zmysluplné pre Karlovku a nie iba populistické ťahy. Tvoja L133 si dlho v tejto podobe nepožije. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.