2. Rychlik Tribec tam nebol spomenuty a ani Zr Tirnavia (rano do Petrzalky) iba cisto Os vlaky. Tie Os vlaky sa rusia len v useku Nove Mesto-Petrzalka (zbytok trasy ostava)
Povodna stanica stala tam, ako je teraz oploteny ten komplex hned vedla zastavky 93 atd smer Vysehradska (asi 3 roky do zadu likvidovali zvysky kolajiska)
Do vystavby elektrifikacie behali na Os do Gyoru vlaky tahane dieslom.
Po rekonstrukcii ZST Petrzalka (1998) zacali jazdit vlaky do Rakuska, bola postavena trat do Rakuska.
Vlaky do Madarska prestali jazdit od decembra 2005.
ak by mala byť nadväznosť na poobedné vlaky a ráno tie ktoré prichádzajú smerom z Gyoru, tak by boli ideálne keby autobus odchádzal od stanice o 00-tej minúte v hodine.
klídek... to ma teší, aspoň dačo dobré od teba počujem. Ako si teda predstavuješ L133? Jedna vec čo nechápem, že prečo je tam ráno aj poobede rovnaký interval, keď poobede je ten balík ľudí z mesta rozložený na dlhší čas a navyše tí čo cestujú poobede do práce/školy z DD ich už nie je taký balík, aby to jazdilo každých 6min.
L135 má aký význam prosím ťa? Aby vozila rozmaznaných Karlovešťanov po trase, kde okrem úseku Beniakova - Jána Stanislava a Šaštínska - Sološnícka - Kuklovská nemajú zvyšné žiadne opodstatnenie, tak to je iná káva! Na Púpavovej, Čavojského, Pod rovnicami, Líščie údolie, Jurigovo nám., Adámiho a Tománkova a úplne zbytočný úsek Veternicova a Hlaváčikova - tak tieto úseky na tejto linke sú úplná fraška. Prosím pekne, oslov Braňa Záhraníka nech Vám tie linky platí z tých provízií od J&T čo dostal za prihodené tendre pre SOR ?
tam by sa nemala vetrať, zaujímalo by ma, že či budú odchody nastavené tak aby sa dalo stihnúť vlaky o 16:21 a 18:21 a, opačne aby sa po príchode vlakov o 5:44,7:42,15:39 a 17:39 dalo stihnúť spoj L801. Čiže optimálny odjazd spojov L801 od ŽSR Rajka by bol o 00-tej minúte každej hodiny. Mimochodom MÁV pridali vlak s odchodom z Rajky o 8:21 ? videl som nejaké tie večerné vlaky, ktoré idú z Rajky od Hegyeshalomu a opačne no max. 5-10 ľudí.
Nadväzujem na tvoje príspevky pod tým blogom na SME:
1; Je ten návrh na redukciu spojov niekde na internete?
2; Týka sa to aj rýchlika Tríbeč (piatok/nedeľa)? Ak áno, tak bude skrátený po Nové Mesto alebo presmerovaný na Hlavnú stanicu?
3; O ŽST Petržalka som našiel málo informácií: Pamätáte si niekto jej bývalú podobu, keď tadiaľ premávali (iba?) vlaky do Gyoru? Bola na tom istom mieste ako teraz?
4; V ktorom roku vlastne bola sprevádzkovaná trať z Petržalky do Rakúska?
to vôbec nemá za potrebu. Po zrušení L82, L156 a L180 sa má aj nadalej pokračovať v redukovaní / rušení spojov. (na niektorých linkách sa možno zhorší interval, niektoré mini(auto)busove linky zrušia, resp. spoja dve do jednej a pod....)
no moment, rušiť tie vlaky môže len debil, však tým ľudia cestujú v úseku Nové Mesto - Galanta a Nové Mesto - Leopoldov ? ak to skrátia po Nové Mesto, tak v pohode. Inak po úseku Leopoldov - Sereď, tak pribudne ďalší dvojkoľajný elektrifikovaný úsek bez osobnej dopravy, ak nerátame IC vlaky pokračujúce do Rakúska. Keby tak jazdila "anča" medzi ŽST Petržalka na Nové Mesto, stačilo by to, ak by to ale malo nejaký význam.
pre mňa za mňa si mel čo chceš. Mohol si molestovať Záhradníka aby spravil niečo zmysluplné pre Karlovku a nie iba populistické ťahy. Tvoja L133 si dlho v tejto podobe nepožije. ?
Alebo keď štyri vagóny vezú troch cestujúcich. Nejaké amatérske nekvalitné foto a video. Trasa Bratislava-Nové mesto - Bratislava-Petržalka.
Inak od 1.4.2011 s najvacsou pravdepodobnostou pride k zruseniu vsetkych vlakov na trati 132 v useku Nove Mesto-Petrzalka. Spoje sa objavili aj v navrhu na redukciu spojov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Si si istý? ? Mimochodom to koľajisko vôbec nepatrilo k pôvodnej stanici.