Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #161351:
Aké čísla? Keďže "Vlárska" ani "Klenová" doteraz neboli na znamenie, tak vodiči tam aj tam museli zastavovať a otvárať dvere. Tak by ma zaujímalo - podľa čoho to v DPB vyhodnocovali?

Pýtali sa vodičov? To môže byť subjektívne - určite nie každý si všíma počet nastupujúcich a vystupujúcich... Predpokladám, že palubák nedokáže reálne zistiť nastúpenie / vystúpenie cestujúceho..

Čas státia na zastávke? Ak napr. iba vystúpia 2 cestujúci cez jedny dvere a ďalší 2 cez druhé (pričom stoja pripravení pri dverách), tak vozidlo stojí na zastávke s otvorenými dverami rovnako dlho akoby nikto nenastupoval / nevystupoval, nie?

Vychádzam z predpokladu, že na týchto dvoch zastávkach si minimálne počas dňa vodiči nedovolia otvoriť a v tom istom okamihu aj zatvoriť dvere, resp. dvere ani neotvoriť a rovno "odkliknúť" zastávku na palubáku...

OTÁZKA: Pred pár rokmi, keď sa skúmala vyťaženosť, bolo (alebo stále je?) na niektorých vozidlách nainštalované "ťažné zariadenie" či čo to bolo - váha v priestore pre cestujúcich tuším.. Vedel by k tomu niečo bližšie napísať? Myslím, že zopár autobusov tým bolo vybavených...
Zdravím všetkých. Chodím tu už dlho,pozeraval som si fotky Bratislavy a tak.Registroval som sa až teraz,lebo nechápem jednej veci.Priznávam som lajk do toho,ale dúfam,že niekto kto sa do toho vyzná mi poradí.

Tie nové trolejbusy čo testujú v Bratislave sú načo dobré ? Ak som správne pochopil,tak tie trolejbusy tu aj tak jazdit nebudú tak prečo si nemožu dat tie trolejbusy testovat do BB a Prešova ?
A moja posledná otázka,prečo sa tie trolejbusy nedostali aj k nám do Bratislavy ? predsa len niektoré nekĺbové vozy vyzerajú strašne

Dakume za odpoved,prajem pekný den 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #161264:
No cez ten areál, čo je vyznačený na mapke v linku, určite električka nepôjde, aspoň nie jej prvá trať - možno sa tým smerom bude uberať nejaké rozvetvenie v budúcnosti, ak tam bude ten nový štadión.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #161252:
Upresním, že tým prvým, kto vystúpil proti električke, bol M.Kugla zo ZEED (význam skratky si vygooglite, ja si furt neviem zapamätať, Združenie za akú Dopravu to je).
V prospech návrhu Ftáčnika sa vyjadrili o.i. Bajan a trochu rezervovanejšie aj Kríž (Mladá Petržalka).
Materiál, ktoré Schlosser prezentoval, by mal byť zavesený na web (neviem, kedy).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #161239:
Mňa by zaujímalo, kde ten človek pracuje, že môže celý deň vypisovať po diskusných fórach.
Reply on: ivanbuto #161351:
Aspoň ešte čo sa týka dlhých dielov,tak by som okrem zastávky Janotova vybral aj zastávky Pri podchode a Baníková.
Reply on: ivanbuto #161351:
Vlarska je urcite vyuzita menej.
K novým zastávkam na znamenie:
1. Je to fajn.
2. Z mojich skúseností je na trase 209 Vlárska menej využitá ako Klenová, neviem, prečo teda vybrali Klenovú - alebo čísla hovoria inak?
3. Husova na trase 203 je trochu otázna, ale OK.
Citam teraz knihu Fakta a legeny o prazskej MHD (mimochodom velmi zaujimava kniha, aj pre "neprazaka") a su tam celkom zaujimave materialy aj z cias spustania MHD v Prahe.. tak by ma zaujimalo - da sa niekde nahliadnut do povodnych dokumentoch (projektom, nakresom, zmluvam) z rannej historie MHD v BA?
Reply on: Peon #161347:
Co by si cakal od dopravcu s nazvom "Kysucan Expres"?

Z principu takymito pochybnymi spolocnostami necestujem.
Reply on: Peon #161347:
netrafil si sekciu?
Niečo o diaľkovej doprave - 3 nadväzujúce články:

1; Podnet cestujúcej: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7201&secid=4

2; Vyjadrenie ŽSK: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7206&secid=4

3; Vyjadrenie dopravcu: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7205&secid=4

Konateľka dopravcu to podľa mňa mohla napísať diplomatickejšie...
Reply on: Ruslan #161345:
bolo, pred 1,5 rokom. Dobre rano...
ako z vymyslenych informacii spravit clanok:
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/prejazd-zvysil-riziko-kolizii-elektriciek-sautami.html?page_id=214572

"Dopravca obnovenie prejazdu potvrdil a upozornil, že nejde o nový, ale o pôvodný prejazd, ktorý sa však dlhšie nepoužíval. " A na linke 36 doteraz prevadzkoval HoverSORy, ktore lietali ponad trat.
Reply on: Ike #161338:
Akurat tu 22 by som riesil inak: http://tinyurl.com/66qh8ru - nech to zbytocne nelezie na Mlysnku a zajde aspon trochu na sidlisko.. Na hriadky by som to netahal, to uz radsej nech sa to otoci po okruhu Mlynska - Istrijska - Eisnerova..
Reply on: Valec #161340:
To druhe urcite nie, lebo to by o nej informovali v RadioPointe kde vzdy informuju o takych zmenach, ktore sa organizacie MHD netykaju ? Ale pojdem to omrknut a dam vediet 😉
Reply on: Ike #161338:
Toto je lepsie 🙂
Reply on: Ike #161339:
No, každopádne výluka trvá týždeň, určite sa nepripravovala dnes ráno, takže vzhľadom k tomu, že žiadne info o zmene nie sú, tak možnosti sú dve:
- buď o nej DPB ešte nevie (a to sa bude týždeň len improvizovať),
- alebo o nej vie a nedotýka sa ho.

Ale však kľudne si tu vymýšľajte ako by to teoreticky mohlo byť. ? ?
Reply on: Valec #161337:
Priestoru je tam veľmi málo na to, aby sa v tom pooloblúku obchádzali dva protiidúce kĺbaky

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.