Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MiroBA #160980:
za Pannoniu bol Amicus, ktorý premával ako Pannonia ibaže ho sekli po Budapešť a na úseku Bukurešť - Budapešť premávalo asi niečo iné ako náhrada. A od nového GVD už ani Amicus nepremáva takže medzi Rajkou a Petržalkou iba ak by si si naskočil na nákladný vlak ? ale ono za 40-50min je človek pešo zo stanice v Rajke na zastávke Čunovo rázcestie, alebo ja osobne radšej chodím cez dedinu, takže si to strihnem ako dnes jazdí L801, tam aspoň sa mení tá cesta a nejde človek otupne takmer pol hodinu popri poli a koľajniciach. Ak nie je ľad na ceste,alebo neprší tak sa tam dá v pohode ísť kedykoľvek pešo. ?
Reply on: Majo #161018:
Všetky 6stovkové rýchliky sú klimatizované, okrem posilových vozňov.
Reply on: Majo #161018:
a to ich v relácii HLST a Pe ťahala laminátka? ?
Reply on: Solider #161001:
Všetky rýchliky v relácii BA - KE nie sú klimatizované. IC vlaky do Viedne premávali vždy cez Nové Mesto, akurát tam nezastavovali.
Reply on: Peon #160997:
V Klederingu stojí mnimálne jeden ranný vlak.
Reply on: 810zssk #161015:
JJ, mal by si mať pravdu, podľa wikipedie to ide do depa Erdberg.
Reply on: ufo #161014:
Keby tam nebol tak nehovorim, ze tam je.
Reply on: 810zssk #161013:
A ty si odmysli ten tunel pri stadione, ktorý tam nie je. ?
Reply on: drink #161012:
Dam ti tip: Odmysli si to OBB. Predstav si ze to tam nie je 🙂
Reply on: AAA #160975:
Ja viem, že medzi IC a OBB IC nie je v väčšinou žiaden rozdiel. Ani názov OBB IC sa mi nepáči 😞
Reply on: Majo #161009:
Aha.. no podla mna to nebude ani vytazna, ani odstavna kedze ide do tunela...
Reply on: 810zssk #161006:
Tak asi to nerobia len kvôli prestupu z vlakov, ale aj kvôli ľuďom, čo tam bývajú/budú bývať.

Tu je mapa - súčasná Hausfeldstrasse sa má premenovať na Aspern...
http://homepage.univie.ac.at/horst.prillinger/metro/m/large2012.html

A má to byť dokončené v r.2013.
Reply on: 810zssk #161008:
Výťažná koľaj býva súčasťou vlakotvorných staníc bez spádoviska. Keď potrebuješ rozradiť súpravu nákladných vozňov, najprv ju vytiahneš na výťažnú koľaj a odtiaľ rozraďuješ na jednotlivé koľaje. Načo by bola výťažná koľaj metru neviem. ? Skôr by som povedal, že sa jedná o odstavnú koľaj.
Reply on: Solider #161007:
Lamaquestion: A to je co?
Reply on: 810zssk #161004:
Ja by som povedal, že to je výťažná koľaj.
Reply on: ufo #161003:
Naco je vlastne to predlzenie dobre? Ved na vlaky sa prestupit da aj na Stadlau.
Ked uz sa riesi U2: Nevie niekto kam vedie tato odbocka? Diky 🙂
Reply on: Peon #160998:
Z Petržalky premáva to, čo píšeš a aj to, čo z hlavnej stanice.

Re #161000 Peon: Cca za dva roky? Treba vyhľadať na googli. Trať končí až pri Opli v poli - to betónové koryto typické pre viedenské metro tam už je.
Reply on: Peon #160997:
Pointa bola ina a sice, ze stoji v dobrych koncoch sveta 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.