Reply on: PetoMHD #160679:
na to by ti nejaký fanda alebo zástanca SORu povedal, že je to bežné aj u vozidiel iných značiek ? ja som hoci silne proti SORu, no ku cti im slúži že vozidlá kategórií 9.5 a 10.5 v Bratislave nejaké fiasko neutŕžili, avšak vyhrané ešte nemajú. Prvé SORky pre BA už majú 8 a viac rokov takže sa uvidí či dokážu prežiť toľko čo Karosy B732, krátke TAMBUSy alebo Ik415. Nejakou B9.5 som šiel na L56 z Východného v septembri ale nebola to žiadna sláva veru, také divné zvuky vychádzali z pod podlahy často, ale ako jazdilo to. Som zvedavý či im neplánujú robiť aj GO.
Preßburg.Germane
Ale aká téma tu nastala ?
- Rozhodne by toto mesto bolo omnoho krajšie a lepšie. Viedenský prirodzený región by bol aj administratívne ucelený. Celý dnešný Burgenland bol pôvodne "Zalitavský" a z hľadiska zachovania historického rázu mesta je na škodu veci že dnešná Bratislava pod Burgenland nepripadla tiež.
(nevznikli by tu panelové sídliská a nepotreba výstavby "Nového Mostu")
Hlavné Mesto Slovenska by mohol byť Martin alebo Nitra s vačším historickým významom pre Slovákov. Prístup k Dunaju bez Bratislavy by bol ešte v Komárne a v Štúrove.