To by sa dalo vyriešiť viacerými spôsobmi.
1. Napr. useknutím L 208 na rajsku kedže až po hodžovo by bola nahrada 201/202 na šulekovu by sa mohla využiť 147.
2. ponechať to bez nahrady na najbližšie zastávky to nie je až tak ďaleko
3. nevim či existuje stopa Ul.29 augusta - rajska v smere od medickej zahrady (poprípad dobudovať) so zachádzkami opačným smerom zastávka cintorínska je len par mestrov od výstupišťa.
atď
Čo si zač, Jurajko? Keď vidíš problém v chronometrážach, oslov rezort prevádzky a techniky v DPB. Dozvieš sa viac. A ak si tam náhodou už bol (telefonoval), asi si zásady systému nepochopil. Ale písať a kritizovať sa dá stále.
Povodne vyjadrenia hovorili o Sokolskej. Ak bude vychod na Zabotovej tak je to trochu lepsie, ale stale mozu byt problemy.
K tomu ze nebudu stavat vsetko naraz - kedze tam rataju podzemne podlazia a teda budu musiet robit jamu tak by som cakal, ze bude naraz odstavena dost velka cast Predstanicneho namestia.
Ak Tvoji kolegovia na trati vedia jazdiť načas (alebo niektorí experti s náskokom) a Ty nestíhaš, tak zrejme máš niekde chybu medzi volantom a sedadlom.
Podľa mňa riešite blbosti, lebo ešte ani nevieš, či bude dočasný vchod na HLST cez Sokolskú. Podľa mňa skôr nie, keďže sa tam má budovať mimoúrovňová križovatka.
Možno bude cez Žabotovu. A kým sa vybuduje nová konečná pre gumokolnú HD, tak stará môže ostať (v upravenej podobe) na Predstaničnom.
32 na Trnko sama o sebe nie je zla, ale preboha ludia, rozmyslajte aj nad tym, ze DPB si vozy nevytiahne z klobuka. Stylom tu pridame toto, tu hento, tam ono a neuberieme nikde to vie robit kazdy. Akurat to nebude fungovat.
L32 k NUSCH zmysel ma, navyse na Kramare by sa posilnila doprava, takze by sa dalo prestupovat. Teoreticky si este viem predstavit 32 po trase DD - nabrezie - Mlynska dolina - Kramare - Brnianska - Hrobonova - Lovinskeho - Mlynska dolina - nabrezie - DD. Cize by pribudla moznost prestupu na Hrobonovej.
zakaznik