ja som mal na riešenie liniek v Rači takýto návrh a ešte stálo ho mám spracovaný
L52 : Tbiliská - Detvianska - Sklabinská - Na pasekách - Príjazdná ŽST Vajnory - Čierny chodník (tam) - (späť) Pri mlyne - Uhliská a späť i=15/30/30//30, v úseku Na pasekách - Vajnory i=30 celotýždenne, voz : SOR 9.5
L54 : zrušená
L55 : zrušená
L56 : Tbiliská - Detvianska - Sklabinská - Na pasekách - Pri starom letisku - Cesta na Senec - Studená a späť, i=15/30/15//30, voz : SOR 10.5
L65 : Tbiliská - Kubačova - Barónka - Nám.A.Hlinku - Detvianska - Púchovská - Rybničná - Na pantoch - Rybničná - Roľnícka - Cesta na Senec - Stará Vajnorská - Bojnická - diaľnica - Cint. Ružinov - Kazanská - Hradská - Dolné hony a späť, i=15/30/20//30 v úseku Nám.A.Hlinku - Na pantoch i=7-8/30/10//30
- L52 nahrádza L54
- L56 premáva v Rači po rovnakej trase ako L52 a spolu v preklade i=7-8/15/7-8-15//15 v úseku Tbiliská - Na pasekách
- L65 nahrádza L55 a zachádzku L56 cez Barónku
- L65 je prehodená na Hradskú, nakoľko cez víkend po Hradskej premáva iba L87 v i=30min
Môžeš si vybrať. Buď bude električka obslužná a bude stáť na každej zastávke a autobus bude expresný, alebo to bude naopak. Povedal by som, že aktuálny systém je vyhovujúci a električka naozaj nie je metro, ani vlak, naozaj v každom meste stojí na každej zastávke, je to úplne normálne. Keď Ti prekáža, že MHD všade stojí, tak cestuj autom.
alebo potom nebolo by rozumnejsie radsej zrusit 55 a tie vozidla pridat na 65 , kedze podla mna 20 minut je dost zly interval poobede, mohlo by byt tak 15, samozrejme ze som myslel len v spicke ze by tam nezachadzala, lebo vies vela krat je to tak ze za 65 ide prazdna 55, neviem kto vymyslal grafikon 55-ky
ja zas nechapem, co to bol za debila ten, kto vymyslel ze spoje L59 na vyjazde z vozovne musia zastavit DVAKRAT na tej istej zastavke (Rybnicna na Rybnicnej ulici - najprv ked idu smerom z Vajnor, a po vykonani zachadzky k Pantom este raz sa tam musia otocit)... ?
No lenze 55 jazdi len v spicke cez skolsky rok, keby si tie zachadzky L65 zrusil tak v sedle a cez vikend ti tam nezostane nic, co je podla mna neziaduce. Ale viem si predstavit, ze v rannej spicke by tam zachadzala len v polhodinovom takte a ostatne spoje boli priame - ale ci by to nejako vyrazne zrychlilo dopravu, to neviem.... Poobede by to muselo zostat tak ako to je, kedze tam je interval 20 minut, takze by tam muselo byt bud 40, alebo 60 minut co je vela.
Urcite je fajn ked mas zaujem nieco vymyslat lepsie, ale treba sa na to pozriet v sirsich suvislostiach
som tu novy, teda uz dlhsie si citam toto forum a celkom sa zaujimam o mhd, kedze v ba som cely zivot, momentalne som este student, ale chcel by som prispiet niecim
podla mna , hlavny problem mhd je, ze je pomala, naozaj netusim preco musi elektricka stale zastavovat, uplne v pohode by som polovicu zastavok elektriciek skrtol, vzdy radsej idem busom ako elektrickou, aj ked normalne by to tak byt nemalo, hovori sa o rychloelektricke v petrzalke, ale ked zase presadia ze bude stale zastavovat tak moze chodit rychlo ako chce, ked stale stojii
a dalsi priklad dobreho napadu linky, ale absolutne zlej trasy je 65, podla mna by vobec nemusela chodit cez radiouvu, ale ist rovno po bojnickej a rano a poobede v spicke by vobec nemusela zachadzat na zastavky Rybnicna, Ou zeleznicne a OU obchodne, nechapem zmysel naco sa tade mota a toci sa tam, ked vela krat idem v 65 hned za nou ide uplne prazdna 55, naco je potom 55? ovela lepsie by bolo keby 65 ide rovno a ludia co tam potrebuju ist by si pockali chvilku na 55 alebo 59, alebo isli peso ,az tak daleko to nie je a keby sa tieto napady zrealizuju hned by bola 65 atraktivnejsia
a dalsi priklad v 156-ke som este v zivote nevidel cestujuceho a to ju vidim dost casto, to je skvele vozit vzduch
a takto sa da pokracovat
viem ze toto nejsu staznosti dpb, tam uz ani nepisem, kedze na maili neodpisuju, ani s tym imhd nic nema, ale je to asi nazor bezneho cestujuceho studenta co by sa dalo zlepsit
kruté je to, že my sa v takých ešte stále vozíme a ešte krutejšie to, že Bratislavskí cestujúci nikdy nezažili NP električku! To je ešte viac na zaplakanie ?
OTÁZKY K DOPRAVNEJ OBSLUŽNOSTI MARCHFELDU A OKOLIA 2/2
Re #159974 Peon: Kedy bola zrušená osobná doprava na železničnej trati z Bruck an der Leitha do Petronell Carnuntum? Tá je zjazdná (na rozdiel od tej Siebenbrunn - Engelhartstetten)?
Pamätáte si niekto intervaly osobných vlakov tam premávajúcich? Túto trať čiastočne nahrádzajú autobusové linky VOR č. 574 a 575 spájajúce Bruck s Hainburgom. O pravidelnosti a atraktívnosti intervalov sa však nedá hovoriť (napriek tomu, že je to IDS). Pritom na vlaky si Rakúšania vedia dať pravidelný taktový interval...
Tak navrhujem, ze si podpiseme nejaky papier vsetci z tohto fora a dame si poziadavku, ze aj my chceme byt na vsetkych tychto diskusiach a poradach... a ze kto vyhra ?
Ono mnoho z nich by nebolo teoretikov, keby mali sancu robit nieco prakticky (a som presvedceny, ze sa tu najde par ludi co by to kludne robilo zadarmo), lenze tazko splodis nieco zmysluplne ked nemas pristup k relevantnym datam
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec