Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #159989:
alebo potom nebolo by rozumnejsie radsej zrusit 55 a tie vozidla pridat na 65 , kedze podla mna 20 minut je dost zly interval poobede, mohlo by byt tak 15, samozrejme ze som myslel len v spicke ze by tam nezachadzala, lebo vies vela krat je to tak ze za 65 ide prazdna 55, neviem kto vymyslal grafikon 55-ky
Reply on: matt11 #159988:
ja zas nechapem, co to bol za debila ten, kto vymyslel ze spoje L59 na vyjazde z vozovne musia zastavit DVAKRAT na tej istej zastavke (Rybnicna na Rybnicnej ulici - najprv ked idu smerom z Vajnor, a po vykonani zachadzky k Pantom este raz sa tam musia otocit)... ?
Reply on: matt11 #159988:
No lenze 55 jazdi len v spicke cez skolsky rok, keby si tie zachadzky L65 zrusil tak v sedle a cez vikend ti tam nezostane nic, co je podla mna neziaduce. Ale viem si predstavit, ze v rannej spicke by tam zachadzala len v polhodinovom takte a ostatne spoje boli priame - ale ci by to nejako vyrazne zrychlilo dopravu, to neviem.... Poobede by to muselo zostat tak ako to je, kedze tam je interval 20 minut, takze by tam muselo byt bud 40, alebo 60 minut co je vela.

Urcite je fajn ked mas zaujem nieco vymyslat lepsie, ale treba sa na to pozriet v sirsich suvislostiach 😉
som tu novy, teda uz dlhsie si citam toto forum a celkom sa zaujimam o mhd, kedze v ba som cely zivot, momentalne som este student, ale chcel by som prispiet niecim
podla mna , hlavny problem mhd je, ze je pomala, naozaj netusim preco musi elektricka stale zastavovat, uplne v pohode by som polovicu zastavok elektriciek skrtol, vzdy radsej idem busom ako elektrickou, aj ked normalne by to tak byt nemalo, hovori sa o rychloelektricke v petrzalke, ale ked zase presadia ze bude stale zastavovat tak moze chodit rychlo ako chce, ked stale stojii
a dalsi priklad dobreho napadu linky, ale absolutne zlej trasy je 65, podla mna by vobec nemusela chodit cez radiouvu, ale ist rovno po bojnickej a rano a poobede v spicke by vobec nemusela zachadzat na zastavky Rybnicna, Ou zeleznicne a OU obchodne, nechapem zmysel naco sa tade mota a toci sa tam, ked vela krat idem v 65 hned za nou ide uplne prazdna 55, naco je potom 55? ovela lepsie by bolo keby 65 ide rovno a ludia co tam potrebuju ist by si pockali chvilku na 55 alebo 59, alebo isli peso ,az tak daleko to nie je a keby sa tieto napady zrealizuju hned by bola 65 atraktivnejsia
a dalsi priklad v 156-ke som este v zivote nevidel cestujuceho a to ju vidim dost casto, to je skvele vozit vzduch
a takto sa da pokracovat
viem ze toto nejsu staznosti dpb, tam uz ani nepisem, kedze na maili neodpisuju, ani s tym imhd nic nema, ale je to asi nazor bezneho cestujuceho studenta co by sa dalo zlepsit
Reply on: TEDOM-1103 #159983:
kruté je to, že my sa v takých ešte stále vozíme a ešte krutejšie to, že Bratislavskí cestujúci nikdy nezažili NP električku! To je ešte viac na zaplakanie ?
Reply on: TEDOM-1103 #159984:
Ja mam iba utekajúce ?
Nemá z Vás niekto niečo takéto http://wn.com/eheim_trolley_bus Sú to modelárske trolejbusy H0. Ktoré fakt chodia po drátoch ?
Neviete niekto prečo nefunguje program cpmobil?
Reply on: MiroBA #159972:
a pozri si tuto akceleraciu.. ina supa.. http://www.youtube.com/watch?v=cdy3G_an65s&feature=related
Reply on: Valec #159979:
Konkrétne na ktoré moje otázky? Po zadaní akých kľúčových slov? Aj v slovenčine alebo češtine? ? Neskôr skúsim..
Reply on: Peon #159977:
Na obe tvoje sady otázok ti odpovie Google. ?
Reply on: Peon #159974:
Do Orthu nahrádza vlak linka č. 393.
OTÁZKY K DOPRAVNEJ OBSLUŽNOSTI MARCHFELDU A OKOLIA 2/2

Re #159974 Peon: Kedy bola zrušená osobná doprava na železničnej trati z Bruck an der Leitha do Petronell Carnuntum? Tá je zjazdná (na rozdiel od tej Siebenbrunn - Engelhartstetten)?

Pamätáte si niekto intervaly osobných vlakov tam premávajúcich? Túto trať čiastočne nahrádzajú autobusové linky VOR č. 574 a 575 spájajúce Bruck s Hainburgom. O pravidelnosti a atraktívnosti intervalov sa však nedá hovoriť (napriek tomu, že je to IDS). Pritom na vlaky si Rakúšania vedia dať pravidelný taktový interval...
Reply on: Mike #159970:
Tak navrhujem, ze si podpiseme nejaky papier vsetci z tohto fora a dame si poziadavku, ze aj my chceme byt na vsetkych tychto diskusiach a poradach... a ze kto vyhra ?
Reply on: dopravak123 #159967:
Ono mnoho z nich by nebolo teoretikov, keby mali sancu robit nieco prakticky (a som presvedceny, ze sa tu najde par ludi co by to kludne robilo zadarmo), lenze tazko splodis nieco zmysluplne ked nemas pristup k relevantnym datam 😉
OTÁZKY K DOPRAVNEJ OBSLUŽNOSTI MARCHFELDU A OKOLIA 1/2

V nadväznosti na zrušenú železničnú trať "Siebenbrunn/ Leopoldsdorf — Engelhartstetten" neďaleko hraníc so SR http://valec.yw.sk/galeria/category.php?cat=112 mám otázky pre pamätníkov:

1; Viete niekto v akých intervaloch tam vlaky premávali (aj cez víkendy)? V súčasnosti ho nahrádza autobusová linka č. 492 (VOR) napr. popoludní a podvečer cez pracovné dni v 60-minútovom intervale, ale dopoludnia nepremáva vôbec. A v sobotu len 4 spoje denne, v nedeľu žiadne.

2; Podľa mapy sa v obci Breitstetten oddeľovala vetva trate (či iná trať?) do obce Orth na der Donau. Bola aj tam niekedy osobná doprava - prípadne nákladná?

3; Btw, neviem o žiadnej prímestskej autobusovej linke v Dolnom Rakúsku (po Viedeň - okrem Anrufsammeltaxi) a v Burgenlande, ktorá by premávala aj v nedeľu a cez sviatky. Ale vlaky premávajú.

Nemám však na mysli autobusy z bezprostrednej blízkosti Viedne v nej ukončené (napr. zo Schwechatu, Klosterneuburgu) - tie premávajú aj v nedeľu.

4; Máte niekto praktickú skúsenosť s Anrufsammeltaxi (alebo niečim podobným čo tuším premáva do Parndorf Outlet z Bahnhof Parndorf Ort)? V Marchfelde (vidiecka oblasť v okolí Marcheggu) je dosť rozšírený. Myslíte, že by také niečo stálo za pokus aj v niektorej lokalite (ktorej?) v Bratislavskom kraji? Na Slovensku také niečo inak nie je, však? Predpokladám, že ani v Česku.

Ale je to dosť zaväzujúce 30 minút pred odchodom podľa CP telefonovať dopravcovi (čo nie je zadarmo) a platiť ešte komfortný príplatok 1,50 € - ak tomu správne rozumiem. Aj bez toho je verejná hromadná doprava v Rakúsku riadne drahá.
Reply on: dopravak123 #159963:
Brzdi, to co tu bolo nemozme nazyvat diskusiou, to by bola urazka tych skutocnych 😉
V Rakúsku majú "spievajúce" lokomotívy ☺ :
http://www.youtube.com/watch?v=jeRYuEDD8SA&feature=related
Tento príspevok nie je síce veľmi vhodný pre toto fórum ale číta ho najviac ľudí patrične vzdelaných. Zaujímalo by ma čo vlastne z el. výzbroje spôsobuje to "vyhrávanie hudobnej stupnice" pri rozjazde?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement