1; Viete niekto v akých intervaloch tam vlaky premávali (aj cez víkendy)? V súčasnosti ho nahrádza autobusová linka č. 492 (VOR) napr. popoludní a podvečer cez pracovné dni v 60-minútovom intervale, ale dopoludnia nepremáva vôbec. A v sobotu len 4 spoje denne, v nedeľu žiadne.
2; Podľa mapy sa v obci Breitstetten oddeľovala vetva trate (či iná trať?) do obce Orth na der Donau. Bola aj tam niekedy osobná doprava - prípadne nákladná?
3; Btw, neviem o žiadnej prímestskej autobusovej linke v Dolnom Rakúsku (po Viedeň - okrem Anrufsammeltaxi) a v Burgenlande, ktorá by premávala aj v nedeľu a cez sviatky. Ale vlaky premávajú.
Nemám však na mysli autobusy z bezprostrednej blízkosti Viedne v nej ukončené (napr. zo Schwechatu, Klosterneuburgu) - tie premávajú aj v nedeľu.
4; Máte niekto praktickú skúsenosť s Anrufsammeltaxi (alebo niečim podobným čo tuším premáva do Parndorf Outlet z Bahnhof Parndorf Ort)? V Marchfelde (vidiecka oblasť v okolí Marcheggu) je dosť rozšírený. Myslíte, že by také niečo stálo za pokus aj v niektorej lokalite (ktorej?) v Bratislavskom kraji? Na Slovensku také niečo inak nie je, však? Predpokladám, že ani v Česku.
Ale je to dosť zaväzujúce 30 minút pred odchodom podľa CP telefonovať dopravcovi (čo nie je zadarmo) a platiť ešte komfortný príplatok 1,50 € - ak tomu správne rozumiem. Aj bez toho je verejná hromadná doprava v Rakúsku riadne drahá.
V Rakúsku majú "spievajúce" lokomotívy ☺ : http://www.youtube.com/watch?v=jeRYuEDD8SA&feature=related
Tento príspevok nie je síce veľmi vhodný pre toto fórum ale číta ho najviac ľudí patrične vzdelaných. Zaujímalo by ma čo vlastne z el. výzbroje spôsobuje to "vyhrávanie hudobnej stupnice" pri rozjazde?
to určite poteší ale nieže to budú "záhradnikove" riešenia systémom robenia nepremyslených liniek na želanie a hlavne také, že mu utečie to čo treba riešiť ako prvé. Totiž Záhradník absolútne nič nespravil pre trolejbusy na DD a napojenie tej trate na zvyšok siete, akurát tak podporil nesystémové riešenie zavedenia L133, porobil miestami zbytočné linky 35,36 a 135, ktoré by šlo nahradiť jednou linkou. Preto dúfam, že napr. z Petržalky zmizne L180, cintorín obslúžia vybrané spoje L80, a L82 bude mať inú trasu a bude z nej minibusová linka. Ak sa popri tom bude riešiť aj doprava v iných m.č. kde to potreba, tak pohoda. Ak bude stíhať iba Petržalku, zas to bude taká práca na prd.
"Tému NDS otvoril Marcel Slávik z petržalského Združenia domových samospráv, ktorý sa jej aktívne venuje."
on má najnovšie požiadavku byť zavolaný na úplne všetky nie len diskusie ale aj porady, kde sa bude téma koľajovej dopravy do Petržalky prejednávať. .to zn. odborné porady u projekčných organizácií, u zadávateľa/objednávateľa, na mestskej rade, mestskom zastupiteľstve, dopravnej komisii pri MZ, u primátora, na ministestrstve, ... proste všade kde padn čo i len zmienka o tom ? ☠ ?
inak tento Ikarus je vraj tiež generálkovaný, ale furt nezasiahol do premávky, vie sa, že v akom stave je dnes voz 2007? Pripadá mi inak trochu divné, že najprv nechajú 1-2 roky tie Ikarusy prezrieť ako víno vo vozovni a potom na GO.
aj keď to bolo myslené na mňa ale dobre som sa pobavil... zas na druhej strane o takom istom ho... diskutovali aj ostatní, vyriešili asi toľko čo ja a nedopracoval sa nikto nikam, takže tých "diskusiupredlžujúcich" tu bolo viac ako iba 1. ?
Podľa konkurenčného mhd webu (www.*****.sk), je IK #1010 od novembra 2010 do februára 2011 na GO, takže pravdepodobne bude čoskoro v premávke pod číslom #4137. ?
zaujímalo ma, že ako by obhájili svoj názor pred cestujúcimi, ktorí by protirečili furt nejakým argumentom, avšak mi nedošlo vtedy, že je nepodstatné to riešiť, keďže nepoznáme ceny aké sa plánujú. Mohlo ma to napadnúť skôr a ušetriť čas aj ostatným tým, že by som povedal, že diskusia nemá zmysel nakoľko nepoznáme ceny JCL a ani PCL po prípadnej zmene.
No tak mi potom vysvetli - bez urážania sa -, prečo tak vášnivo na túto tému diskutuješ, keď nie si ani za, ani proti? Pre mňa je to dosť nepochopiteľné. Ja, keď je mi niečo jedno, tak sa zvyčajne do diskusie nazapájam.
a hlavne keď je zastávka každých 150 metrov (viď Vazka) zaujímavo by potom napr. dopadlo porovnanie 133, ktorá od Lanfranconi má prvú zastávku pod mostom, so 4/12, ktoré majú na tej istej trase ešte dve zastávky navyše. Nehovoriac o 59ne medzi Račkom a ŽST;)
Re #159930 barack40: prečo práve 90? prečo nie napr. 70?
prečo neurobiť výhodnejšie "dvojlístky" a "štvorlístky" aj na neprestupné lístky, prečo nie je v súčasnosti cena štvorlístka výhodnejšia ako dvoch "dvojlístkov"?
Re #159936 barack40: na cviknutom lístku máš číslo voza, číslo zastávky a čas nástupu, podľa mňa v tomto prípade by si tým mohol argumentovať ak nie u revízora, tak potom dodatočne v DPB a žiadať o zrušenie pokuty a DPB by to mal akceptovať...
Peon
V nadväznosti na zrušenú železničnú trať "Siebenbrunn/ Leopoldsdorf — Engelhartstetten" neďaleko hraníc so SR http://valec.yw.sk/galeria/category.php?cat=112 mám otázky pre pamätníkov:
1; Viete niekto v akých intervaloch tam vlaky premávali (aj cez víkendy)? V súčasnosti ho nahrádza autobusová linka č. 492 (VOR) napr. popoludní a podvečer cez pracovné dni v 60-minútovom intervale, ale dopoludnia nepremáva vôbec. A v sobotu len 4 spoje denne, v nedeľu žiadne.
2; Podľa mapy sa v obci Breitstetten oddeľovala vetva trate (či iná trať?) do obce Orth na der Donau. Bola aj tam niekedy osobná doprava - prípadne nákladná?
3; Btw, neviem o žiadnej prímestskej autobusovej linke v Dolnom Rakúsku (po Viedeň - okrem Anrufsammeltaxi) a v Burgenlande, ktorá by premávala aj v nedeľu a cez sviatky. Ale vlaky premávajú.
Nemám však na mysli autobusy z bezprostrednej blízkosti Viedne v nej ukončené (napr. zo Schwechatu, Klosterneuburgu) - tie premávajú aj v nedeľu.
4; Máte niekto praktickú skúsenosť s Anrufsammeltaxi (alebo niečim podobným čo tuším premáva do Parndorf Outlet z Bahnhof Parndorf Ort)? V Marchfelde (vidiecka oblasť v okolí Marcheggu) je dosť rozšírený. Myslíte, že by také niečo stálo za pokus aj v niektorej lokalite (ktorej?) v Bratislavskom kraji? Na Slovensku také niečo inak nie je, však? Predpokladám, že ani v Česku.
Ale je to dosť zaväzujúce 30 minút pred odchodom podľa CP telefonovať dopravcovi (čo nie je zadarmo) a platiť ešte komfortný príplatok 1,50 € - ak tomu správne rozumiem. Aj bez toho je verejná hromadná doprava v Rakúsku riadne drahá.