Určite u SL to funguje 3-4 mesiace, no a pri každom vjazde a pobyte v AS Mlynské Nivy prebieha komunikácia medzi EMtest a zabezpečenou W-iFi sieťou slovaklines. Je teda možné zaznamenávať v informačnom systéme prevádzkové údaje po každej jazde vozidla. Predpokladám že satak aj deje. ?
ja nie som ekoterorista zdaleka ? ? skorej som za TRH a SLOBODU, proti komunizmu a statnym dotaciam... a ziadna oblast nie je tak zasmradena statom ako doprava... je to uplna katastrofa... ukazka uplnej komunistickej zvrhlosti v doprave je paradoxne USA - kde su spominane spotrebne dane na paliva nizke, a myto a ine poplatky nie su (az na par vynimiek)... ano je pravda, ze spotrebna dan na paliva ten bezbrehy komunizmus v cestnej doprave ciastocne, ale len ciastocne kompenzuje... v USA nie, a tak dopadli - auto, jeden z najneefektivnejsich dopravnych prostriedkov dominuje a prisposobuje sa tomu dokonca aj urbanizmus miest, ktoreho zaklad su niekolko stometrove pasy na parkovanie:)))
myto sa len zacina konecne zavadzat... a vonkoncom nie je trhove, ale zavedenim myta sa zacinaju tie naklady dosahovat, ciastocne... zial z neznamych dovodov prave na tie najpotrebnejsie cesty - v mestach, myto nie je... kuriozne... ale lepsie zacat zle ako vobec...
niekomu to mozno robi problem pochopit, ale opakujem, je dolezite KOLKO KTO CESTU VYUZIVA, nie ci, to nie je 1/0 ano/nie boolean velicina!!!! to je velicina ktora ma kvantitu, ze kolko kto vyuziva cestu! a samozrejme ze cestu pouzivam, dokonca mam aj auto, ale nie som slepy!
keby som cestu zadarmo nepouzival, tak OKRADAM SAM SEBA!!! to je princip komunizmu, toho ze ked je nieco ""zadarmo"" (= dotovane statom v plnej alebo aj ciastocnej miere), tak je chyba to nevyuzivat! cim viac cestu vyuzijem, tym viac ukrojim z dani pre seba... a tym su napriklad moje sluzby (ak by som bol dopravca) lacnejsie a konkurencieschopnejsie... samozrejme ze takmer vsetko sa vozi kamionmi po cestach a nie vlakmi po zeleznici a len "posledna mila" po ceste, ked cesty su dotovane daleko viac ako zeleznica...
dotovanie ciest vedie k ich nadmiernej pouzivaniu! to je zaklad, takze argument ze ich "kazdy pouziva" nie je OBHAJOBA a DOVOD DOTOVANIE CIEST ale DOSLEDOK DOTOVANIA CIEST!!! to je dost smutne nerozlisovat pricinu a dosledok... to je ako analogia s pecivom, predstav si ze z nejakeho neznemaho dovodu sa stat rozhodne dotovat rohliky a chlieb nie... rohlik bude stat 1 cent a chlieb ako doteraz... no hadaj ako to dopadne... takmer kazdy bude jest len rohliky, a ty teraz pouzijes argument, ze aha, predsa kazdy je takmer len rohliky, tak predsa je spravne ich dotovat:))))
1) Ad kĺb: Asi to bude v skutočnosti tak (ako už naznačil ufo), že vôbec žiadny problém s kĺbom nemajú, že majú problém s niečím iným a šotouši z toho spravili kĺb.
2) Ad ceny: A keďže u nás sú drahšie zdroje, ako môže byť lacnejší lístok? Rozdiel budeš dopravcovi platiť ty alebo ako? Ty sa tu stále profiluješ ako veľký protificovec ale tvoje myšlienky sú stále socialistické.
Ja myslím, že §10 ods. 1a) implicitne stanovuje povinnosť v okamihu, keď iný cestujúci viditeľne prejaví, že mu to narušuje pokojnú, pohodlnú a bezpečnú prepravu.
co hned prskas, psychos? Iba som napisal, ze TY by si chcel za 70 centov kvalitu Viedenskej MHD a ze kym nebude listok stat 1,80 ako vo viedni, tak je fajn. Takze sa kludni a nepis, ked mas kramy! ?
o cenách energií veru nemám prehľad. Ale u nás sú zas tieto položky myslím, že aj drahšie, čo nechápem aký je dôvod toho.
Aké slová mám vážiť? Myslíš obvinenia z klientelizmu a korupcie v DPB v prospech J&T, či čo konkrétne máš na mysli?
A ešte som sa ťa chcel opýtať na margo toho čo si povedal o tom, že aj MAN, Mercedes či Solaris používa tie isté kĺby ako SOR. No ako je potom možné, že MAN, Mercedes a Solaris s nimi problém nemá?
A naozaj sa cesty dotujú viac, aj keď odpočítam príjmy od užívateľov ciest (cestná daň, spotrebná daň, mýto)? Alebo si len typický manipulatívny ekoterorista?
S499.1023