Diskutujúci električkoví nadšenci, prosím uvažujte aj trochu triezvo:
- Momentálne je na Rožňavskej stredový zelený pás, ktorý, po odstranení bilbordov a revitalizácii môže tvoriť pomerne výrazný estetický a ekologický prvok.
- Na Rožňavskej od Trnavskej až po Zimák je v smere do mesta BUS pruh, ktorý plní svoju funkciu dobre.
- V opačnom smere síce nie je BUS pruh, ale ak by sa dobudoval na kritickom úseku Zimný štadión - Bajkalská, na zvyšku už nie je potrebný - zdržania na Rožňavskej nie sú dramatické (aspoň pre trolejbusy).
- Plus naozaj momentálne tá komunikácia slúži čiastočne aj ako náhradný tranzitný smer.
Ak by sa totiž mala robiť električka, malo by to byť výhľadovo s priestorovým obmedzením IAD a so zachovaním zelene, nie tak, že sa nahradí zelený pás a ostane rovnaký priestor pre autá. Takéto riešenie je momentálne naozaj skôr fantáziou.
Na záver, zamyslite sa trochu aj nad dopravnou obsluhou územia, napr. aké prepravené vzťahy a prepojenia ponúkajú linky 204/205, a ako by električka obsluhovala Trnávku.
Inak mám rád rôzne nápady a vízie, ale energiu je podľa mňa lepšie sústrediť na realistickejšie možnosti zlepšenia MHD, (električiek, ale aj cestnej MHD) v nasledujúcich 10-15 rokoch.
Na margo článku o šrotovaní potenciálnych historických autobusov: Keďže nie som v tejto oblasti doma, len jedna otázka: Kto je zodpovedný za takéto likvidačné rozhodnutia?
Tak také blbé a alibistické vyjadrenie polície som už dlho nečítal, ani nepočul !!! Pritom viem, že DPB niekoľko rokov upozorňuje na parkovanie v priestoroch zastávok na chodníku políciu, posiela o tom fotodokumentáciu, listy, organizuje k tomu rôzne porady, len výsledok žiadny. Mestská polícia sa vyhovára, že častokrát nemôže odtiahnuť vozidlo, štátna zase nemusí, ale môže. No a keď nemusí...
neviem prečo by to malo byť sci-fi keď je to normálny postup v miestach kde sa hodí mať električkovú trať pod zemou. Či zas nejaký blbý argument "nikdy sa to tak v BA nerobilo" alebo iná "slávikovská" perla ?
Pozname ? (teda aspoň ja). A nevie niekto či sa v budúcom roku plánuje nejaké T3 zrekonštruktovať na T3P? +Ničo čo by som chcel napísať najmenším možným fontom, ale to sa tu nedá:( - Marzy, nejaký kontakt na Teba by bol?
Kam patria tí policajti z elitných útvarov, ktorí každý deň sú konfrontovaní so zločinom toho najväčšieho rangu a chránia naše životy aj za cenu nasadenia ich životov?
alebo aj Vazovova pre L2,8,9. Ale je jedno o akú zastávku ide, je jasne vyznačený priestor kde sa nemá zastavovať autom aj dané zákonom, dopravná polícia by to mala tvrdo postihovať, rovnako ako státie na Štefánikovej ulici ? policajti sú nám dobrí iba na to aby žrali zo štátnej kasy, hovno robili a potom po 20 rokoch služby dostávali "grécke" dôchodky za nič nerobenie a buzerovanie slušných ľudí. Zaujímalo by ma, že keď prímajú uchádzačov medzi policajtov, že aké maximálne IQ je povolené u policajta, či je to 100 alebo ešte menej.
?! nemel... sú mestá kde je električka pod zemou a nie je to žiadne sci-fi. Sci-fi je akurát tak tá Slávikovsko-Guttmanovská-ZSSK vízia S-Bahn cez stred Petržalky ?
ivanbuto
- Momentálne je na Rožňavskej stredový zelený pás, ktorý, po odstranení bilbordov a revitalizácii môže tvoriť pomerne výrazný estetický a ekologický prvok.
- Na Rožňavskej od Trnavskej až po Zimák je v smere do mesta BUS pruh, ktorý plní svoju funkciu dobre.
- V opačnom smere síce nie je BUS pruh, ale ak by sa dobudoval na kritickom úseku Zimný štadión - Bajkalská, na zvyšku už nie je potrebný - zdržania na Rožňavskej nie sú dramatické (aspoň pre trolejbusy).
- Plus naozaj momentálne tá komunikácia slúži čiastočne aj ako náhradný tranzitný smer.
Ak by sa totiž mala robiť električka, malo by to byť výhľadovo s priestorovým obmedzením IAD a so zachovaním zelene, nie tak, že sa nahradí zelený pás a ostane rovnaký priestor pre autá. Takéto riešenie je momentálne naozaj skôr fantáziou.
Na záver, zamyslite sa trochu aj nad dopravnou obsluhou územia, napr. aké prepravené vzťahy a prepojenia ponúkajú linky 204/205, a ako by električka obsluhovala Trnávku.
Inak mám rád rôzne nápady a vízie, ale energiu je podľa mňa lepšie sústrediť na realistickejšie možnosti zlepšenia MHD, (električiek, ale aj cestnej MHD) v nasledujúcich 10-15 rokoch.