Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #157801:
cela 133 je zvrhlost a čisto na politickú objednávku.
Najskor spravili trolejbusy v domneni ,ze budu chodit v pohode aj bez dratov. /pokus o 133 po Novy most/. Potom zistili ,ze akosi nezvladaju startovat nespocetne krat kvoli otoceniu sa na Molecke tak zadratovali aj otocku. No ludia stale frflali na prestupovanie tak vymysleli 133 od ,ktorej sa bude urcite Dlhodielcanom tazko odvykat.

Ja tiez pri skoro akejkolvek ceste prestupujem,kedze na Raciansku okrem elin nic nechodi./nepocitam L59,ktora v centre vobec nestoji a nie je na to ani urcena/ Nerobi mi to ziadne problemy. Nepoznam dalej horsi prestupny bod ako Racianske myto. Prestup z Racianskej na Sancovu cez mini ostrovceky.
Reply on: Mischo1 #157800:
Kĺbové autobusy na linke 133 nemôžu byť nakoľko sú potrebné na iných vyťaženejších linkách ?
Reply on: MatejBA #157803:
34 nejde rovnakou trasou ako 5,skus ine prirovnanie. Kedysi to bola 101.
Reply on: Hug0 #157802:
presne tak
Reply on: Hug0 #157802:
a z dovodu, ze na malej scene som 98% casu skor so 133 ako s elektrickou a jej (anti)preferenciou. A teraz zrusit 133 uplne by bolo ako zrusenie 34 - vsak na racko ide 5 🙂
Reply on: Mischo1 #157800:
Chodí plná s jedneho prostého dôvodu a to že sa ľuďom prestupovať...
Reply on: david1 #157799:
a čo takto zrušiť L133, posilniť L33 (určité poradia by robil na L33 Solaris) a využiť potenciál a kapacitu električky ktorá narozdiel od L133 nestojí v zápche?! ?
Reply on: david1 #157799:
ale na tu L133 daj potom kĺbové autobsy a može tam byť 12min interval chodím nou denne tak viem aka chodi plná a poobede by mohla začínať už od 13:00
Reply on: no.ev.di. #157797:
No dufam ,ze minimalne racionalizacia. Kedze tam nebyvam tak nechcem hodnotit ,ktora z nich je najzbytocnejsia.
133 urcite zatial do 12 min.int. okrem rana 6,45-7,45.Inac nevydim dovod vystavby drôtov na DD. Ak nie tak L17 zrusit a urobit spät celodennu L7 v prac dnoch. Z usetrenych busov posilnit niektoru liniek v spicke 28,20,22,70

dalej zrusit alebo minimalne obmedzit 82 co ju vidim tak chodi "plna"ako 54.

a teraz do mna....
Reply on: luky133 #157796:
pretoze ak by dali do predmetu cinnosti to co naozaj robia, museli by v tendri dolozit mechanizmy a stroje ktore na to vlastnia. Lenze spolocnost A.R.K oficialne nevlastni nic, tak by z tendra boli vyluceni... A to ze to nedali do oficialnej spravy, neviem preco...
Napadla ma otázka : Čo znemaná zvolenie Ftáčnika a zloženie poslancov mestského zastupiteľstva pre Karloveské linky 35,36,133 a 135?
Reply on: IK435_FAN #157794:
Bolo by dobré kebyže to aspoň niekde napíšu lebo takto človek nevie o čo sa jedná. Ani Bratislava to nepovedala v tlačovej informácii. Ale i tak je mi záhadou prečo majú taký predmet podnikania ako dali. ❓
Reply on: Beus #157791:
mňa napadli skôr ale niektoré úseky v Prahe a Brne čo majú slušné stúpanie ale aspoň netreba vodiť ďaleko tvrdohlavcov aby si obzreli následné príklady ako to môže fungovať.
Reply on: luky133 #157793:
spoločnost nevznikla nedavno, to len nazov vznikol nedavno, aby som to upresnil... Presnejsie A.R.K su tri uz dlho fungujuce firmy A.S.A + Raki + Kosec. Isli do tendra spolu, aby uspeli... Aspon tak nejako mi to bolo podanee..
Za neodhrnuté cesty ďakujte tejto spločnosti, ktorá vznikla len nedávno a už vyhrala tender na zimnú údržbu. ?
http://orsr.sk/vypis.asp?ID=192313&SID=2&P=0 Webstránku ani nenájdete. 🙂
Reply on: Jezo #157783:
V Bratislave 60, v Prahe 80, vo Wuerzburgu 100, vo Freiburgu tuším 113. Električka nevlečie za sebo 2000 ton uhlia vo Wap-kách...
Reply on: no.ev.di. #157787:
...čo je pre električky "hračka" 🙂 Oni zrejme uvažovali o "klasických" vlakoch s jedným HDV a kopou netrakčnej hmotnosti na jalových nápravách, pre ktoré je takéto stúpanie, samozrejme, technicky neprípustné.
Týmto teda máme všetky teórie o technických problémoch so stúpaním vyvrátené 😉 Ak máš náhodou k dispozícii rezy trate na Štefanovičovej a Predstaničnom námestí, spočítaj si sklon v tých miestach (pred križovatkou so Šancovou, tam mám pocit že je najväčší). Ja to neviem nájsť, ale nebude tam veľký rozdiel. A jazdia tam vozy so 66% adhéziou (možno o kus viac, keď vezmeme do úvahy reálne rozloženie hmotnosti), väčšinu roka bez nejakých technických problémov. Takže súprava/húsenica so 100% adhéziou (a s inými sa v BA ani rátať nedá) sa na Starý most aj v prípade zakrytej trate (ktorá je šmykľavejšia ako otvorený zvršok) musí vyškriabať "ľavou zadnou" 🙂
Reply on: eripmav #157782:
To je práve tragédia Slovenska, že Zločinecká sa ešte stále cíti byť kompetentná kafrať do infraštruktúry.
Reply on: no.ev.di. #157781:
Koľajnice nie sú cesta.
Reply on: Emo #157780:
Je menšie zlo ako hérečka, rozhodne nie je menšie zlo ako Budaj. Až začne Smer, a.s. pod cenou likvidovať tie posledné zvyšky mesta, ktoré ešte nerozkradla Ďurkova squadra, tak si spomeň.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement