Fiha, tu klimu v Citelisoch pre vozickarov som si ani nevsimol. Len som vcera kukal, ze zase to ma minivetraciky ako vacsina Citelisov v BA - klima by ma ani vo sne nenapadla na Citelisoch , hoc viem ze ju maju vo Francuzsku .
a ešte sme zabudli dodať, že určite to nemá ani akustické hlásenie zastávok. To sa bezbariérovosť ráta iba tým, či je vozidlo nízkopodlažné? Zrakovo postihnutých tu nemáme asi,že ... To je divízia autobusy tak zhnilá, že sa nechce o hlásenie zastávok starať alebo to celkovo DPB u nových autobusov zamietol? ? To, že sú bez klímy je už samozrejmosť... ma neprekvapuje ?
Ale potesilo ma, ze Citelisy ju maju. Ale nechapem dva bocne displaye a preco maju znehodznovace listkov ked budu jazdit vyhradne na linkach pre postihnutych, alebo sa mylim?
Zaujalo ma, že v Slovak Lines existujú:
- vnútroštátny dispečing (nemajú ho uvedený na webe; bratislavská pevná linka)
- medzištátny dispečing (iná bratislavská pevná linka)
- Malacky dispečing (pevná linka s predvoľbou 034). Žeby detašované pracovisko bratislavského vnútroštátneho dispečingu?
Ale dispečerské vozidlá nemajú, alebo? S vodičmi sa dispečer môže dorozumieť jedine cez mobilný telefón, však?
To v Malackách majú dispečera, ale v Senci a Pezinku nemajú či len na webe to nemajú uvedené? Lebo sa mi zdá, že vo všetkých týchto okresných mestách majú garáže pre autobusy.
keby bola vybudovaná električková trať medzi Hl.st - Patrónkou - Poliankami a M.Sch.Trnavského (samozrejme s rozloženým spádom trate), tak by takéto každoročné problémy s L34 a 83 neboli.
a to je také nákladné schovať dakam pod strechu pár historičákov aspoň do opravy? Nepovedal som NIKDE, že ich musia hneď teraz opravovať! Stačilo by zachovať ich aspoň zatiaľ v takom stave ako sú a keď budú peniaze, tak opravovať.
luky133