Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #157914:
A toto je presne, čo mňa zaujíma. Či zavedeniu taktu naozaj bránia nejaké neprekonateľné technické limity alebo skrátka nikdysatotaknerobilo.
Reply on: Vladimír #157913:
Za to by som grafikonistov ŽSR kopal do rekta. Samozrejme, že na absolútnej vačšine tratí sa ITG spraviť dá, teraz na to koluje dokonca kdesi po vlakov.niet nejaká pardubická diplomovka. Kde však nie sú výhybne rozmiestnené taktovo (na pol intervalu), dochádza k predĺženiu jazdnej doby, čo ja osobne považujem za prijateľné a empiricky to dokazujú čísla napríklad z ČR, že na takto staktovanej trati počet cestujúcich rastie. Ďalšou, v SK podmienkach fantazmagorickou podmienkou, však je interval maximálne jedna hodina, inak ostáva verejná doprava sockou pre okrajové skupiny obyvateľstva a nie zmysluplnou alternatívou IAD.
Reply on: Vladimír #157913:
Chyba bude na obidvoch stranách. A ešte aj na strane MDPT, ktoré ako objednávateľ by malo tiež trvať na takte...
Reply on: AAA #157912:
Mne osobne na jednom rokovaní, kde som vzniesol požiadavku na taktový CP ZSSK, bolo odpovedané, že so mnou plne súhlasia, no časové polohy vlakov im prideľuje ŽSR. Doslova mi to bolo povedané tak, že ZSSK si pokojne môže požiadať o premávku na lokálke v čase 13:40, 14:40, 15:40, 16:40 a zo ŽSR príde odpoveď v tom duchu, že požiadavke je vyhovené a s ohľadom na priepustnosť trate, križovanie vlakov a pod. pridelené časové polohy sú 13:28, 14:25, 15:41, 16:34. Či je to ale naozaj tak, samozrejme neviem, keďže sa v tom odborne nepohybujem. Ale budem rád, ak by mi to niekto vysvetlil.
Reply on: S499.1023 #157872:
No ale na druhej strane ak ZSSK si povie, že chce vlaky vtedy a vtedy, pochybujem, že ŽSR im to odmietnú.
Reply on: Peon #157905:
Nie asi nie.Iba eurami.
Moja skúsenosť:Ked som išiel zhruba dva týždne po zavedení 801 do Rajky platil som v eurách.Potom pri nástupe v Rajke som chcel tiež platiť eurami lenže vodič mi povedal,že v Maďarsku sa dá kúpiť lístok len vo forintoch a eurá si nezoberie.Samozrejme forinty som nemal lebo som predpokladal,že sa dá platiť eurami.Našťastie išiel jeden pán zhodou okolností Slovák tak mi vymenil eurá za forinty takže som si mohol kúpiť lístok a vrátiť sa do Bratislavy.

P.S:Vodič mi povedal,že keby som si v Bratislave kúpil obojsmerný lístok tak sa nemusím strachovať.Lístok by mi platil do posledného odchodu z Rajky toho dňa kedy som si ho zakúpil.

Určite by to bolo lepšie keby sa dalo platiť eurami aj pri nastupovaní v Rajke.

Ked je reč o prímestskej doprave niečo som započul,že sa bude dať cestovať do Chorvátskeho Grobu aj s električenkou rozšírenou na 3.pásmo.Vraj je to v štádiu riešenia DPB spolu s obcou.Podnet vraj podali samotní obyvatelia Chorvátskeho Grobu s m.č Čierna Voda.Viete niekto bližšie info? ?
Reply on: Peto3700 #157904:
včera zdvíhal žeriav zadnú vlečku 2400ky ?
Vedel by mi niekto povedať - KTO FINANCUJE exMHD Pezinok a Malacky? Ako vieme - vykonávajú to včlenené spoje vybraných prímestských liniek idúce (vždy iba?) v rámci mesta.

Pezinskej MHD ešte ako-tak rozumiem (fakt "pravidelný" interval, trasy z centra mesta napr. k nemocnici - jeden cez sídlisko Sever, druhý cez Muškát + rôzne kratšie variácie aj dlhšia až do Grinavy).

Ale tej v Malackách vôbec nerozumiem. CP vyzerá ako hlavolam. http://portal.cp.sk/Data/L106406_101005_29214.pdf Rozumejú tomu miestni? O čosi zrozumitelnejšie vyzerá druhá MHD suplujúca prímestská linka: http://portal.cp.sk/Data/L106408_101005_29216.pdf

Snáď BID (konkrétne dopravná integrácia) tie trasy zjednoduší, zavedie rozumné trojmiestne čísla takej linky / liniek a aj pravidelný interval...

PS: Pamätáte si, že na www.cp.sk sa kedysi zastávky prímestských liniek dali nájsť aj na mape podobne ako zastávky bratislavskej MHD na imhd? Škoda, že z toho vzišlo. ? Niektoré zastávky v Malackách netuším, že kde sú - že kade tá "MHD" premáva.
No je pravda, že tie čiastočne nízkopodlažné SOR-y sú o ničom, ale tie plne nízkopodlažné sú podľa mňa v pohode. V Prešove máme dve SOR-y NB 18 City a nie je to až také hrozné ako tie čiastočne nízkopodlažne. To je hroza .
Reply on: no.ev.di. #157903:
Jasne,ze nepreda, uz teraz sa Rakusania cuduju co to beha za čudo do Hainburgu ? . Okrem toho aj v Nemecku sa kupuju low-costy nakolko su to aj Solarisy, no len tie vyzeraju lepsie.
V Nastúpte prosím dnes GR DPB povedal, že už aj v Rajke je možné platiť za cestovný lístok v eurách. Škoda, že nepovedal odkedy je /bude?/ to tak. ?

Neviete náhodou, je recipročne umožnené aj v Bratislave platiť v 801-ke vo forintoch?
Reply on: Petto #157902:
Ale veď 1030 bola dar občanom ?

Ešte by ma zaujímalo, že ktorý kĺbový TAM v LBC farbách rozpájali v sobotu v Jurajovom dvore
Síce to nie je dosť dobre vidno ale tu sa dá porovnať ako vyzerá autobus Irisbus Crossway a "autobus" SOR BN 10.5. SOR nielenže pôsobí ako low-cost ale úplne amatérsky. Ak SOR predá nejaké autobusy do Nemecka, Švajčiarska, Rakúska, či do Nórska, tak zožerem kefu!
Reply on: Peto3700 #157899:
Myslim si,ze 1030 pojde na vecny odpocinok, petrzalske 412ky este zostanu - nie su v takom stave ako 1030. Detto pojde prec "vysokopodlazny TEDOM" 1199 ?
Reply on: no.ev.di. #157900:
Mysliš velmi zle ?
Reply on: Peto3700 #157899:
myslíš tie pre invalidov? Prečo by sa nemali zachovať, veď niesú v zlom stave, teda aspoň myslím, že nie.
Neviete či sa plánuje zachovanie nejakého Ikarusu 412? Lebo predpokladám, že po kompletnom dodaní nových oranžových Citelisov budú 412-ky vyradené. ?
Reply on: Martin Fundárek #157896:
dobrý postreh, keby sa napr. pridali na Rajskej ešte dve t-bus linky, tak by to vyzeralo hustejšie ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.