Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #156418:
Viezol si sa rano tou linkou teraz? Uplne v pohode zvlada aj s 5 min intervalom, a nechodi plna. Tak 68 a 98 su urcite plnsie. 84 urcite nevozi vzduch, takisto chodi slusne zaplnena. O linke 94 nebudem hovorit, nakolko tam je ten interval 4 min. zbytocny.
NOVÝ CP L95 :
Chcel by som vedieť, že na základe čoho DPB už podruhé zkresal DPB interval na linke 95?! ? Keď sa prešlo na zmeny v roku 2005 tak bola tam kapacita 20x110 ľudí v rannej špičke=2200os/h, neskôr 1650 a teraz už len 1320! Terajšia kapacita linky 95 ráno predstavuje 60% z pôvodného stavu. Zaujímalo by ma ako si to môže DPB dovoliť takto svojvoľne meniť intervaly na nosnej linke a jednej z najvyťaženejších v meste! Fakt je, že po presmerovaní linky sa vyťaženosť mierne znížila a poobede je tých 5minút únosných, ale ráno je tých 5minút úplná magorina, veď nie je možné aby to množstvo čo L95 vozí poobede späť do Petržalky od 14 do 17 prepravila ráno s tým istým intervalom medzi 6:30 a 8:00 ? To je už v DPB taká lakomosť, že nemôžu tie vozidlá od 6:30 do 8:30 vyjazdiť 4min interval s kratšími prestávkami? ? hlavne, že aj L94 premáva už častejšie než L95 a že už behom roka a pol som aspoň 5x písal na DPB nech niečo spravia s vozením vzduchu na L84 a 99 = t.j. ten otrasný nepreklad. Namiestoho toho pchajú paprče do linky 95.
Reply on: Emo #156416:
A čo sa čuduješ, keď ten článok písal architekt a nie dopravák. ?
Reply on: R.A.T.P. #156409:
Fakt geniálny nápad nestavať električku do Petržalky. Miesto toho chce radšej rekonštruovať existujúce trate, hlavne že väčšina z nich už zrekonštruovaná bola (okrem tej na Hlavnú stanicu).
Reply on: luky133 #156408:
? ? ?
Reply on: Solider #156368:
a ručil zaň bytom v Petržalke? 😉 lebo o ten v Starom meste by zrejme nechcel prísť 😉
Re #156373 810zssk: nerozumiem tomu, prečo sa tu vžil pojem "Ftáčnik je dobrý starosta" ?
Re #156382 S499.1023: ty ešte nepoznáš tie otrepané frázy? - postavil 4 cyklocesty, zlepšil mhd do vsišťa, zateplil školy, povymieňal okná na škôlkach, zrevitalizoval detské ihriská? pričom ani jedno z toho nie je jeho zásluha... ? a nezabudni ani na jeho pravidelné stretnutia s dôchodcami 😉
Re #156390 810zssk: tak ja s tou politickou mŕtvolou vytiahnuvšou sa na svetlo pred 4 rokmi v opakovanej voľbe starostu spojenej opätovne s kupovanínm hlasov spokojný nie som, rovnako ako s jeho bábkou Andrassym, ktorý verejne vyhlasuje, že v Petržalke neplatia slovenské zákony 24 hodín denne...
Reply on: no.ev.di. #156403:
Ja ti hovorim stale - ak sa ti nepaci SOR tak si zaloz VLASTNU firmu, rob si VLASTNE navrhy autobusov a vyrabaj VLASTNE a LACNEJSIE autobusy ako SOR - alebo nim necestuj a cakaj si vzdy na MBCC ci Ikarus, moznosti mas vela.

Takto iba pistis ako nejaky blby sotous a S499 ma zatial stale pravdu, kdezto ty si ako besny pes s penou u huby.
Reply on: R.A.T.P. #156409:
Nečítal som to teraz, ale keď sme pri tej doprave predvčerom som čítal na zastávke istý predvolebný text plný riešení nejakého kandidáta na starostu Karlovej Vsi. Najviac ma zarazilo resp. dostalo riešenie problému s parkovacími miestami. Priam sa tam písalo, že prediskutuje resp. zakáže MsP pokutovať vodičov na území Karlovej Vsi a povolí parkovanie tam kde je to zakázané. Som si tak povedal, ktoré miesta tak myslí. Nebodaj potom bude povolené parkovať beztrestne na autobusových zastávkach, priechodoch pre chodcov, chodníkoch bez ponechania miesta atď? To je naozaj skvelé riešenie a vydýchol som si, že sa to snáď nestane nakoľko ide o nejaké neznámeho kandidáta. ? A keď sme pritom chcel by som vidieť, ako zakáže MsP pokutovať nakoľko keď ich niekto zavolá sú povinný daný priestupok riešiť a myslím si, že by si potom na nich posvietila nejaká inšpekcia.
Reply on: no.ev.di. #156348:


Pani V. (kandidat na primatorsky post) povedala,
ako chce riesit dopravu v Petrzalke:
http://blog.etrend.sk/magdalena-vasaryova/2010/10/21/metropolitne-dopravne-riesenia-pre-nase-hlavne-mesto/

R.A.T.P.
Síce to sem až tak nepatrí, ale tak súvisí to s dopravou. Na pobavenie či skôr pohoršenie?
http://parkujemakodebil.blogspot.com/2010/11/ako-sa-tam-dostal.html#comments
?
Reply on: Majo #156406:
To je vynikajúci nápad šetriť na bezpečnostnom svetle, ktoré je ešte LED takže "nežerie" tak veľa. Skôr by ma zaujímalo načo svieti Starý most, keď sa na ňom už ani nepracuje, nie je otvorený ani pre auta ani pre peších a lode vedia, že je tam most cez iné osvetlenie... ?
Na druhú stranu NRSR zasa šetrí na osvetlení hradu a ten už nesvieti. ?
Reply on: luky133 #156404:
Každé tretie svetlo nesvieti. Tipujem, že je to tak úmyselne.
Reply on: luky133 #156404:
zrejme kazdu chvilu niektory z okruhov vypadne...mozno im to ta voda skratuje ?
Reply on: TeBeCe #156394:

Zaujali ma tieto vety:
"V tuneli je inštalované nové prevádzkové
osvetlenie tunela vo forme svietidiel umiestnených pod stropom
a požiarne núdzové osvetlenie vo forme svietidiel nad obomi chodníkmi,
ktoré sú pripevnené k držadlám (obr. 😎. Osvetlenie bude
zapnuté počas prevádzkovej doby električiek."

Hlavne ta posledná a to preto lebo to núdzové LED osvetlenie svieti ako si chce... Tento piatok a nedeľu som šiel tunelom a na jednej strane tunela svietili tieto svetlá tak, že svietili dve a ďalšie nesvietilo niekde aj dve po sebe. Buď tam majú opätovne poruchu, alebo šetria... ?
Reply on: Peon #156402:
tie rady B a C bez NP časti sú v pohode, potom prvá facka designu bol hrb pri BN a potom celkovo lacný interiér, ešte aj ten schod na karosérií na ľavej strane, sedačky o ničom a celkový dojem, že je to obyčajná plechová bedňa.
Reply on: Petto #156399:
Podľa mňa je dizajn SOR-ov zlý len pri nízkopodlažných. Také B9.5, ale hlavne C10.5 a C12 sa mne osobne páčia.

Dokonca C10.5 na 901-ke dávam prednosť oproti Iveco Evadys od Slovak Lines do / z Hainburgu, lebo v Ivecu mám menej miesta na nohy a aj v SOR C12 sa cítim pohodlnejšie než v tom Ivecu. Zrejme je to subjektívne.
Reply on: Emo #156396:
Jak lepšie vozidlá? V čom je SOR horší oproti tým tzv. "lepším vozidlám"?

A múdreho zo seba robíš akurát ty svojimi príspevkami.
OTÁZKY K LINKE 901

1; Za posledných niekoľko týždňov som dvakrát išiel 901-kou a v oboch prípadoch (v smere do Bratislavy) urobila vo Wolfsthale zachádzku k železničnej stanici. Nikto tam však nenastupoval, tak ani dvere neotvoril. To je nejaká novinka neuvedená v CP?

A veľmi by zdržovalo, keby k stanici zachádzal aj v smere do Hainburgu? Odchod z Hainburgu do Bratislavy by sa nedal potom o zopár minút posunúť - to by už vodičovi nevychádzali prestávky?

2; Zaujímavé, že Talent idúci z Gyoru do Viedne akusticky hlási na rakúskom území najprv po nemecky a potom po maďarsky (v Maďarsku tuším len po maďarsky).

Čiže to Rakúšanom nevadí, že nie je preložené "Nasleduje zastávka" ani "Konečná zastávka - prosím, vystúpte"? Ide mi o princíp. Podľa mňa by to malo byť dvojjazyčne na celej trase 901-ky. A hlavne názvy zastávok na rakúskom území by mali byť nahovorené rodeným Rakúšanom. ?

3; Prečo konečná zastávka 901-ky "Plaffenberweg" je pre Slovak Lines aj prímestské linky Postbus a aj na terčíku označená "Steinerweg"? A akusticky ju 901-ka hlási dokonca iba ako "Hainburg an der Donau" ❗ Toto môže pliesť cestujúcich.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.