veď ja na komunálnej úrovni SDKÚ ani neplánujem voliť.... po minulé roky, hoci nenaznačili žiadne riešenia, aspoň naznačili problémy. Tento rok sú to prázdne frázy o bezpečnom, dostupnom a transparentnom meste. Keď poviem "že mám riedku stolicu" tak je to plnohodnotnejšia veta. Ale Ftáčnika, ako bábku Smeru tiež voliť nebudem... jednoducho česť k mestu mi nedovolí voliť nikoho z ponúkaných kandidátov na primátora. A na obecnej úrovni samozrejme tých, čo bývajú najbližšie ku mne a budú mať aspoň snahu robiť niečo pre svoje okolie.
L51 a ani ex.48 nikdy nepremavala cez vikendy. Da sa ocakavat aj zavedenie vikendovej prevadzky na 151. Kto nebol na Ahoji cca 2-3 roky by to tam uz nespoznal. Skoro vsetky vinohrady zlikvidovane a nahradene rodinnymi domami.
Lebo tie sú deponované vo vozovni Petržalka (z viacerých dôvodov). Aj tých zvyšných 5 tam pôjde.
Ale vozovňa Petržalka vypravuje dnes iba 5 poradí 83 ky (spravidla tie, čo aj začínajú aj končia na Technopole). Ale z tých 5 je jedna delená a /5 je iba ranná špička. Na tých 3 celodenných môžu byť capacity teoreticky.. veď v lete tam niekedy boli 2 kapacity..
A nejaká zásadnejšia zmena výpravy z 2 na 4 DP nehrozí, je to aj o jalových km pri výjazdoch a dojazdoch z Dúbravky...
..a "politicky" - Petržalka ako komepnzáciu že stále nemá električku napriek toľkým snahám (sľubom :-D) dostane na nosné linky 9x aspoň nové vozidlá.. cestujúcim z Dúbravky nepotrebujeme zatraktívňovať autobusovú dopravu do mesta, lebo oni majú používať ako nosné električky... tam by si zaslúžili nové vozidlá, ale to je už iná kapitola...
Odkiaľ má Ftáčnik ako nezávislý kandidát peniaze na svoju kampaň, ktorá beží už 3 mesiace? Myslíš, že to bolo len tak? Vašáryová je detto - iba bábka. Pri nej dokonca v SDKÚ značne zabudli čo jej majú našepkávať a tak básni svoje... Ftáčnik v tomto celkom milo prekvapil a nemá populistické heslá, ale odborno-populistické. Väčšina sľubuje parkoviská, cesty a pod. Ftáčnik sa venuje MHD, Bicyklom, čo je v súlade s trvalo udržateľným urbánnym rozvojom, takže tu má malé plus... Aj tak sa ale obávam tej "protihodnoty" vzhľadom na to, že Smer nefunguje ako strana, ale ako s.r.o. ktorej cieľom je zisk... Hlinu ani nekomentujem - šašo.
L51 uz ma vylepeny novy CP aj s vikendovou prevadzkou. Bude chodit identicky ako cez tyzden co sa tyka poctu spojov. Mierne odlisna je minutaz skoro rano.
Evidenčné číslo je po všetkých stránkach taký nepodstatný detail, že je jedno aj keby mal 4444 Slúži prevažne organizačným potrebám DPB, a. s. a určite NEvyjadruje nejakú hierarchiu, alebo význam daného vozu..
Nasadenie kapacity na 96, to neviem na čo by bolo dobré; na 83 je to tiež sci-fi, na 98, tam doteraz bolo jedno dve poradia, neskôr to tam tiež bude možno cielene...
Pozri, SDKU a spol sme tu mali 8 rokov a bolo to dost zle. Uz ovela horsie to nebude. A ina moznost ako SDKU (+ spol) a Smer (+ spol) jednoducho zial nie je.
Ahojte!Chápem,že MBCC dali na jednu linku lebo to bola kravina aby boli roztrúsené po Petržalke.Linka 95 je síce pre MBCC ako stvorená lebo kopíruje čiastočne budúcu trať električky/rýchlo dráha ale ja osobne by som videl ich využitie na L83 lebo premáva do vzdialenejšej lokality v Ba a je podstatne viac preplnená ako vami spomínané linky L93 a L94,lebo tieto linky majú dosť zhustený interval oproti L83.....Inak rád by som ich videl aj na L96 a L98 do budúcna....Druhá vec je ktorú nechápem je tá,že MBCC 1999 dostal evidenčné číslo 4921,pritom tu bol oveľa skôr ako tie sériové...teraz to vyzerá akoby bol dodaný v poradí 21vý a pritom sa od ostatných dosť líši....dal by som mu aspoň číslo 4900 ale viem,že nulkové sa už nevyužívajú...
zakaznik