Reply on: Turbo #15610:
Pozoroval som ju v nedeľu alebo v pondelok s BigMacomz z Rýchlika veľmi dlho. Aj som tleefonoval na energodispečing, či tá tabuľka, do ktorej mlátia električky zberačom, je určená na skúšky životnosti tabuliek alebo zberačov? VRBUST-i prišli, križovatku zo pol hodiny starostlivo pozorovali, potom rozložili plošinu, tabuľku posunuli kúsok ďalej, ničím nezaistili, aby sa pri najbližšom zafúkaní vetra mohla opäť dostať do kolíznej polohy so zberačom tram a odjechali het. A k tej zjazdovej výhybke - presne to som ukazoval BM-ovi - všimni si, ako je tá výhybka namontovaná. Keď si na mieste tej ESKO armatúry predstavíš Kremnicu, tak vidíš úplne presne, odkiaľ súdruhovia čerpali inšpiráciu. Skutočne sa teším na ten deň, keď to celé j..ne dolu a Paru s Haluzom za to vyhodia. Lenže ich aj tak nevyhodia, preotže BEÚS...Vieštosanedá.
Turbo
Prestup na jednej hrane znamena, ze vystupis zo spoja ktorym si isiel a nemusis nikam ist, na tu istu zastavku ti pride spoj na ktory prestupis. A prijde tak, ze na neho nemusis dlho cakat (max. 5 minut) a nezmoknes lebo pristresok bude dost veliky aby sa pod neho vsetci zmestili. A ver mi, da sa to spravit aj z elektricky na autobus. Ale u nas je pojem "zdruzena zastavka" cudzym slovom. A ver tomu, ze aj z vlaku sa da spravit priamy prestup na elektricku. Ako? Tak, ze vystpis s voagonu, prejdes dva kroky na druhy koniec peronu a tam ti pojde tramwaj. A nech mi nikto nehovori ze to sa neda.