Reply on: Peon #155973:
A dotovať vnútroštátnu dopravu musia "bohovsky", keď vo VOR stojí cesta v rámci Hainburgu, ako aj z Hainburgu do Wolfsthalu až 1,8 € na osobu. Ale nedotované spoje Slovak Lines (niektoré vykonáva Postbus) do Bratislavy, čo je o dosť ďalej, stoja 1,2 € (resp. DPB na 901-ke stojí 1,5 €).
Peon
1; Prečo je na nej umožnená preprava cestujúcich v rámci Bratislavy, a to dokonca len za tarifu MHD, keď si má na seba zarobiť?
2; Konkuruje 91-ke a 191-ke, teda dotovaným linkám MHD?
3; 801-ku by využilo viac ľudí, keby sa dalo cestovať IBA medzi Bratislavou a Rajkou ALEBO je viac využitá vtedy, keď aj v rámci Bratislavy nejakých cestujúcich odvezie? Podotýkam, že voľnej kapacity je na nej dosť.
PS: Toto bol príklad umožnenia vnútroštátnej prepravy na medzinárodnej linke. O 801-ke si však myslím, že by (aspoň skúšobne) stačila na úseku Čunovo - Rajka ako prípoj z / na 91-ku.