z pohľadu toho,že nemusím prestupovať je jasné, že t-bus v aktuálnej podobe, ale ide o to, že na Trnavskej by električka svojou kapacitou dokázala nahradiť 39,53,61,63,74,204,205. Pri L39,61,63,74 som celotýždenne počítal s nasadzovaním klbákov a zvyšné linky sóla. Pri nasadzovaní najväčšieho vozidla čo máme,t.j. 2xT by vyšiel interval 4/6/5//6. Detaily ako si to predstavujem s riešením na zvyšných úsekoch liniek, ktorých by sa táto zmena týkala sem nepíšem radšej zatiaľ, avšak súbežne nerátam v návrhu so žiadnou paralelnou linkou na Trnavskej a Rožňavskej s výnimkou v úseku Zlaté piesky - Bojnícka a Bojnícka - Tomášikova (L96), mimo tieto dva prípady by ostali iba linky križujúce túto trať priečne.
Ružová dolina má podľa môjho názoru hlavne ten význam, že je kde točiť linky, ktoré by už pri ďalšom pokračovaní trasy nemali také využitie, dá sa povedať, že podobnú funkciu má aj Jelačičova aj keď tam nič nechodí momentálne, ale vždy to obratisko poslúži dobre pri výluke, keď je treba točiť pri odklone alebo výluke jednu z liniek v danej oblasti, akurát to posunutie obratiska bližšie k Mraziarenskej by bolo osožné, dalo by sa tak prestupovať z 207 a 209 na 74 a 98.
myslim ze priorita c. 1 je hlavne frekvencia premavky MHD a az c.2. mozu byt kopce... najlepsie je, ak sa spoja, preto je dolezite zatrolejovat mlynsku a dokoncit spojenie DD s mestom (okrem ineho samozrejme aj "nedokoncene" projekty ako je Patronka, Prazska a celkom by sa sikla aj spojka z Prazskej na HLST)
Páni, máte niekto vierohodne doložené, že životnosť Škoda 25Tr je dlhšia ako životnosť Citelisu 18M? Alebo že životnosť Solarisu Trollino 18 je dlhšia ako životnosť Solarisu Urbino 18?
V súčasnosti aj perspektívne pre Bratislavu neplatí, že trolejbusy majú zmysel IBA v kopcoch. To bola téza Kadnára a spol. krátko po tom, ako "nastúpili do služby".
Lesopark, dúfam, že nemyslíš náhradu za 43, lebo tam by trolejbus naozaj zmysel NEMAL.
Otázne je, ak by si býval na Trnávke, či by si uprednostnil električku a prestup na MIDI-bus linku, alebo či by si uprednostnil trolejbus. Na Trnavskej v smere do mesta je slušný úsek BUS pruhu. Ten by sa teoreticky dal potiahnuť ešte po Trnavské mýto, ďalej asi nie.
Iná vec je, keby bola električka aj popod Šancovú alebo na Šancovej... ale nie je to všetko momentálne sci-fi? Mesto, vyzerá to tak, je finančne na dne.
Martin Fundárek písal napr. o Patrónke, ktorú naozaj treba ako soľ, lebo zabezpečí priamy prestup na Kramáre.
To, či je alebo nie je trolejbusová doprava oddelená od individuálnej, nie je danosťou samotnej trolejbusovej dopravy, keď už o tom.
A sem s výpočtami, že je drahá - robil si si výpočty, keď to tvrdíš? Aké kritériá si zohľadnil?
Máš pravdu, využívané sú slušne. Ja som to uviedol iba ako príklad na pararelnú trať. Podľa mňa sa aj napriek tomu netreba na to pozerať z hľadiska využívanosti, lebo keď postavíš trolejovú trať hocikde a nahradíš všetky linky čo tade chodia trolejbusmi, tak tá trať bude využitá vždy. Treba trolejbusy dať hlavne tam, kde to má najväčší zmysel (kopcovitý terén, lesopark a pod...) ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kubo_99