Tak napríklad ja som si všimol pri vyhľadaní spojenia "Bratislava - Hamuliakovo" na bid.cp.sk, že tam sú tie spoje uvedené ako keby v Hamuliakove mali konečnú (a teda otáčali sa tam späť do Bratislavy).
Pritom reálne pokračujú na územie Trnavského kraja (minimálne do Šamorína, niektoré do Gabčíkova a pod.), čo dokazuje www.cp.sk .
Podľa mňa na bid.cp.sk by mala byť uvedená celá trasa spojov s tým, že zastávky v Trnavskom kraji (alebo aspoň reálna konečná zastávka týchto spojov) by boli uvedené písmom kurzíva a s poznámkou, že je to mimo územia BSK.
Keďže ešte neprebehla tarifná integrácia, tak cenu to vypisuje tak či tak podľa kilometrickej vzdialenosti. A ani potom by som v tom problém nevidel - cena do Šamorína by naďalej bola vypočítaná "po starom".
Prekvapilo ma, že na http://jizdnirady.idnes.cz/idsjmk/spojeni/ sú (po vyhľadaní si spojenia) uvedené vzdialenosti medzi zastávkami v kilometroch s presnosťou na metre. Naviac v oboch smeroch sú nafotené mnohé (väčšina?) zastávky nielen brnenskej MHD.
Čo myslíte, stálo by za pokus implementovať tieto zlepšenia aj do http://bid.cp.sk ? Ozaj, používate niekto ten vyhľadávač? Poskytuje niekedy aj chybné spojenia oproti www.cp.sk alebo je spoľahlivý?
na linke 43 ma zmysel iba elektrobus (ci trolejbus s plnohodnotnymi baterkami). V tom konkretnom pripade by sa lahko zdovodnila vyssia obstaravacia cena, stale by to bolo lacnejsie ako trolejbusova trat. Trolejbus s naftovym motorom nepovazujem za dobre riesenie v lesoparku, radsej klasicky autobus Euro 5.
z pohľadu toho,že nemusím prestupovať je jasné, že t-bus v aktuálnej podobe, ale ide o to, že na Trnavskej by električka svojou kapacitou dokázala nahradiť 39,53,61,63,74,204,205. Pri L39,61,63,74 som celotýždenne počítal s nasadzovaním klbákov a zvyšné linky sóla. Pri nasadzovaní najväčšieho vozidla čo máme,t.j. 2xT by vyšiel interval 4/6/5//6. Detaily ako si to predstavujem s riešením na zvyšných úsekoch liniek, ktorých by sa táto zmena týkala sem nepíšem radšej zatiaľ, avšak súbežne nerátam v návrhu so žiadnou paralelnou linkou na Trnavskej a Rožňavskej s výnimkou v úseku Zlaté piesky - Bojnícka a Bojnícka - Tomášikova (L96), mimo tieto dva prípady by ostali iba linky križujúce túto trať priečne.
Ružová dolina má podľa môjho názoru hlavne ten význam, že je kde točiť linky, ktoré by už pri ďalšom pokračovaní trasy nemali také využitie, dá sa povedať, že podobnú funkciu má aj Jelačičova aj keď tam nič nechodí momentálne, ale vždy to obratisko poslúži dobre pri výluke, keď je treba točiť pri odklone alebo výluke jednu z liniek v danej oblasti, akurát to posunutie obratiska bližšie k Mraziarenskej by bolo osožné, dalo by sa tak prestupovať z 207 a 209 na 74 a 98.
myslim ze priorita c. 1 je hlavne frekvencia premavky MHD a az c.2. mozu byt kopce... najlepsie je, ak sa spoja, preto je dolezite zatrolejovat mlynsku a dokoncit spojenie DD s mestom (okrem ineho samozrejme aj "nedokoncene" projekty ako je Patronka, Prazska a celkom by sa sikla aj spojka z Prazskej na HLST)
Páni, máte niekto vierohodne doložené, že životnosť Škoda 25Tr je dlhšia ako životnosť Citelisu 18M? Alebo že životnosť Solarisu Trollino 18 je dlhšia ako životnosť Solarisu Urbino 18?
V súčasnosti aj perspektívne pre Bratislavu neplatí, že trolejbusy majú zmysel IBA v kopcoch. To bola téza Kadnára a spol. krátko po tom, ako "nastúpili do služby".
Lesopark, dúfam, že nemyslíš náhradu za 43, lebo tam by trolejbus naozaj zmysel NEMAL.
Ike