Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #154833:
Za nikoho a za Karosu už určite nie. ?
Reply on: PetoMHD #154830:
a za koho? za Karosu? ? ?
Reply on: autobusman #154831:
Smrteľne vážne! ❗
Fakt? ?
Reply on: autobusman #154829:
Ja tam pravidelne vydávam aj Ikarus 412. ?
Ešte nikdy som naživo nevidel na 91 iný autobus ako ikarus 415. ?
Reply on: kubo_99 #154827:
aha, tak sorry
Reply on: Marek1978 #154826:
Mali tam byť, ale zistili, že na 91tkách by ani náhodou nevydržali bez dotankovania ?
Reply on: PetoMHD #154825:
Vsak tam nie su a ani nebudu. Su tam ikarusy
Neviem si SOR-ky kapacitne predstaviť na L91. Možno v sedle by sa ešte o kultúre cestovania dalo hovoriť, ale v špičke určite nie. ?
Reply on: kubo_99 #154823:
aj keď NP vozidlá tým pádom z L99 zmiznú zas na dlhší čas, ale fajn bude to, že opäť bude L99 jazdiť načas, tak ako tomu bolo než začali na nej obsmŕdať SORky
Reply on: Petto #154792:
Nie je to žart, je to správa od vedúceho 4. kolóny vodičom Soriek BN 10.5 ?

Re #154820 heuliez: S tým tankovaním máš pravdu...
Reply on: TeBeCe #154810:
Uz sa vie preco povodny zrusili?
Reply on: Mikimaus #154809:
Nech rovno zrušia celú mhd, len do toho idú peniaze, za ktoré sa robia len ko»»tiny... ?
Reply on: Petto #154792:

Proc to povazujes za zert?
SORky maji nedostatecny objem nadrze a tudiz nevydrzi na celodennich kurzech bez dotankovani. Neni to vsak problem pouze SORek, DPB setril pri nakupu CNG Solarisu, ktere dokud budou na celodennich kurzech, tak budou muset sjizdet s linek do Jurajova dvora, pritom stacilo objednat provedeni na delsi dojezd, tedy v takovem, aby CNG nadrze meli vetsi kapacitu.

Vratim se k SORkam na 99-ce. Vyhodou linky 99 sice je, ze ma konecnou nedaleko vozovny, takze dotankovani vozu nebylo tak komplikovane, jako kdyby byly nasazeny na linku 91, ale myslim, ze i ridici si budou mnout ruce, ze zase ridi, byt starsi, ale kvalitni vozy. Podobne se zaraduji mnozi cestujici, kteri nove SORy prilis pozitivne neprijali. Jedinou nevyhodou bude ztizeni podminek prepravy pro imobilni cestujici, protoze na 99 budou po boku Ikarusu 415 pravdepodobne jezdit pouze 2 nizkopodlazni vozidla IKarusy 412.

Bylo by tez rozumne presunout SORy NB18 ze 4 na 1. a 2. divizi a misto nich do Petrzalky prevest zbyvajici Ikarusy 435.
Reply on: MatejBA #154816:
Vlčákom a policajtom. ?
Reply on: Martin Fundárek #154779:
Vďaka za upresnenie. ?
Reply on: Dopravák #154784:
"A už sa šíria "JPP", že od januára končia L201 a 202jky pre zastaranie vozového parku..."

Totálna kravina. Čím by ich nahradili? Niekto si len robil srandu.
Reply on: MacGiver #154808:
Trapas - tato zastavka bola lepsia ako tie povodne ... ale vlciakom to nevysvetlis ?
Reply on: Peto02 #154814:
A samozrejme má trolejbus aj dlhšiu životnosť ako autobus, teda obmieňať vozový park nie je nutné, tak často, čo je z ekonomického hľadiska ďalšie plus.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.